Goede tijden slechte tijden
+87
May
Tiara
FireButterfly
Caramba
Puk
Linnie1985
Pien
ExpressoB
Joli86
Jezzie
smurfie
Miss G
Lady4
Ilargi
Sjors
CaptainSpectacular
Zora
dolfijntje24
Tinus
Mida4you
claudiaveronique
Kqip
Janelie
klavertje
Roze Roos
candy
Atelier Madame
studiebol
Zwoesj
Lynn_
Lien
Pannetoet
Plien84
waterkers
Ella
silly-one
Nietjuuh
SnowWhite
Snoopy
pinklady85
Pepper
Laquisia
Sterre
stargirl
Happy
Yzma
Gigi_
Toet
Tiana
Phileine
Carra
lieke89
nina
Summerlovin
Mari
SarahKey
Inge
Chocolate Cookie
pinky
mickey
Ploen
minoessepoes
Schaapke
InweCulnamo
Mermaid
Kabouter
Pearly_maar
jacje
Racinda
Bliss
loura
Silver
Zwerver
Lies
patjuhhh
Eva
smooch
xxDila
Tsjip
Océane
Lindsya
L!ND@
VeryCherry
Pluk
Ugly Betty
_DoI
Lejow
91 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Goede tijden slechte tijden
Ik had het ook niet verwacht hoor. Toch is het echt zo... Het was ook geen office roddel ofzo, mijn beste vriendin is nog steeds goed bevriend met die jongen. En Bing en hij hebben lang gescharreld, maar dat moest allemaal soort van geheim blijven. Bing wilde in ieder geval niet dat het uitkwam... Geloof dat het daarom ook nooit een echte relatie is geworden.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Laat maar... Ik heb terug gekeken en het is gewoon al de volgende dag hahahaha.
Zwangerschapsdementie
Zwangerschapsdementie
Gast- Gast
Wah zeg Dannydepanny nou???????????????!!?!!
(ja dat dacht ik namelijk ook haha)
(ja dat dacht ik namelijk ook haha)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Wah zeg Dannydepanny nou???????????????!!?!!
vertel, waarom ben je zo geshockeerd Omdat ze moet kiezen :o
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
FryskeFlinter schreef:Lejow schreef:Wah zeg Dannydepanny nou???????????????!!?!!
vertel, waarom ben je zo geshockeerd Omdat ze moet kiezen :o
Nee... hij zegt gewoon dat hij van der houdt!!
Lejow- Lady Post-a-lot
hehe, dit was te verwachten... vandaar ook de erachter....
Silver- Ratel
Hmmm... En toch mis ik wel vervolg op Danny en Charly. Maar ze zijn beiden dom bezig.
Bing is gewoon een eikel om Sjors alleen nog maar meer en meer onder druk te zetten. Als ik haar was was mijn keus snel gemaakt, dan maar een erg kwade Bing, heeft hij er zelf dan naar gemaakt.
Daar nam Sjoerd het mooi op voor Edwin, ben benieuwd hoe dit verder afloopt.
Bing is gewoon een eikel om Sjors alleen nog maar meer en meer onder druk te zetten. Als ik haar was was mijn keus snel gemaakt, dan maar een erg kwade Bing, heeft hij er zelf dan naar gemaakt.
Daar nam Sjoerd het mooi op voor Edwin, ben benieuwd hoe dit verder afloopt.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
- Spoiler:
- Echt schrikken dat Sjoerd Anton slaat... en dan wil Bianca ook nog van hem scheiden.. Ik vind zijn reacties naar Lucas en Edwin echt vreselijk maar vind scheiden ook wel een drastisch besluit.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Vind je? Als ik haar was had ik dat al meteen gedaan...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ene kant wel, andere kant niet.VeryCherry schreef:Vind je? Als ik haar was had ik dat al meteen gedaan...
Ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen moeten wennen, maar zoals Anton Lucas in elkaar sloeg, dat kan natuurlijk echt NIET!
nina- Kletskop
Nee, daarom. En dat eeuwige Stand-By-Your-Man-principe is ook iets uit de jaren '50
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ja als hij te ver gaat, dan is het jammer.. over en uit..VeryCherry schreef:Nee, daarom. En dat eeuwige Stand-By-Your-Man-principe is ook iets uit de jaren '50
nina- Kletskop
Goed dat ze wil scheiden! Die Anton leek zo aardig, maar wat een hufter zeg. Als mijn man mijn kind niet zou accepteren hoe hij is, en daarnaast ook nog eens zijn vriend in elkaar zou meppen.. "Daar is het gat van de deur, daaaaaaaaaaag"
Het mag dan wel een half uurtje vrij inhoudsloze tv zijn, het zet mensen denk ik toch wel aan het denken en de onderwerpen zijn vaak nog best actueel ( niet altijd even realistisch gezien hoe snel het ene drama het andere opvolgd, maar dat terzijde )
Het mag dan wel een half uurtje vrij inhoudsloze tv zijn, het zet mensen denk ik toch wel aan het denken en de onderwerpen zijn vaak nog best actueel ( niet altijd even realistisch gezien hoe snel het ene drama het andere opvolgd, maar dat terzijde )
Gast- Gast
Wat is charlie een sloerie, 2 broers tegelijk willen. Ik hoopte dat Danny het echt zou zeggen, sensatie!!!
Maar wel een vervelende lulsmoes over die soa.
Maar wel een vervelende lulsmoes over die soa.
Silver- Ratel
Jup, ik wist het.. wordt abortus
Lejow- Lady Post-a-lot
FryskeFlinter schreef:Wat is charlie een sloerie, 2 broers tegelijk willen. Ik hoopte dat Danny het echt zou zeggen, sensatie!!! Maar wel een vervelende lulsmoes over die soa.
Ja ik ook!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Ooh ik zit me zo te ergeren aan Bing, tering hoever kan je doordrammen over zon kind! Ergens hoop ik dat sjors echt voor zichzelf kiest, maar zou het wel heel wat vinden voor haar christelijke identiteit! Mss duikt ze wel ergens onder met Lana en de Bingbaby!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
De Bingbaby hahahaha.
Ik denk dat het abortus zal worden.
Maar inderdaad. Bing begint nu echt uitermate irritant te worden!
Zo erg dat ze `m van mij zelfs weg mogen schrijven! En dan die arrogante rotgrijns op zijn gezicht!
Bah!
Ik denk dat het abortus zal worden.
Maar inderdaad. Bing begint nu echt uitermate irritant te worden!
Zo erg dat ze `m van mij zelfs weg mogen schrijven! En dan die arrogante rotgrijns op zijn gezicht!
Bah!
Gast- Gast
haha bingbaby! ik hoop indd ook dat danny t alsnog gaat zeggen.. maar ok, of hij het nou wel of niet zegt.. het komt toch wel uit..
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
Hij gaat het niet zeggen volgens mij..heb iets gelezen waarbij het erop lijkt dat hij dat niet gaat doen iig
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Ik las iets over dat Charlie een cruciale sms-fout maakt..ben benieuwd!
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Rose- schreef:Ik las iets over dat Charlie een cruciale sms-fout maakt..ben benieuwd!
Ooooeeeh haha dat zou wel de ultieme biecht zijn hahahaha.
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Rose- schreef:Ik las iets over dat Charlie een cruciale sms-fout maakt..ben benieuwd!
Ooooeeeh haha dat zou wel de ultieme biecht zijn hahahaha.
Die sms loopt vast af met een susser.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Nou we hebben in ieder geval al kunnen zien wat ze typt whaha, ben benieuwd hoe ze zich er uit lult..
Lejow- Lady Post-a-lot
Het een en ander in de spoilers
- Spoiler:
- Maandag 25/4
Bing wordt woest als Jack hem arresteert en vastzet op verdenking van mishandeling. Jef droomt van een reis met Tanya, maar heeft moeite om te beslissen. Danny wil dat Charlie een definitieve keuze maakt.
Dinsdag 26/4
Charlie vraagt Lorena om hulp bij haar liefdesprobleem. Rikki is furieus over Danny en Charlie. Sjors en Bing maken elkaar grote verwijten over de verloren baby. Jack ontdekt wat Sjors' gevoelens voor Bing zijn en dat verwart hem.
Woensdag 27/4
Lucas is übernieuwsgierig als Edwin hem een verrassing belooft. Hij moet en zal weten wat hem te wachten staat. Jef doet Tanya een alternatief voorstel. Als Ludo en Janine Nina tegen het lijf lopen, is de spanning te snijden.
Donderdag 28/4
Door Nina krijgen Ludo en Janine ruzie. Rik is er niet van gediend als Danny bij hem langskomt. Jef neemt een belangrijke beslissing over de toekomst. Lucas probeert zijn teleurstelling te verbergen als hij erachter komt wat Edwins verrassing werkelijk is.
Vrijdag 29/4
Charlie en Danny zitten ermee dat ze Rik zoveel verdriet doen en dat heeft zijn weerslag op hun 'geluk'. Intussen is Rik op zoek naar Danny. Rikki en Sjoerd spijbelen een dag om een beetje tot zichzelf te kunnen komen. Anton gaat hierover uit zijn dak en komt met een passende straf.
Maandag 2/5
Maxime krijgt ongevraagd advies van een opdringerige maar zeer intrigerende man. Wiet wil Nina een kans geven, ook al weet ze zeker dat Nina een luxepopje is dat een sober leven niet aankan. Tussen Danny en Rik loopt het zodanig uit de hand, dat de politie eraan te pas moet komen.
Dinsdag 3/5
Maxime heeft een geheim voor Amy. Ludo krijgt een onverwachte bezoeker. Rik moet verantwoording afleggen voor zijn daden. Charlie kan alle spanningen niet meer aan. Edwin wordt kwaad op Anton.
Woensdag 4/5
Nina verrast haar medebewoners. Maxime loopt Frederik weer tegen het lijf, maar op een onverwachte plek. Om Bing te ontlopen wil Sjors Meerdijk ontvluchten. Rosa krijgt de schrik van haar leven.
Donderdag 5/5
Anton krijgt een schikkingsvoorstel, maar is niet van plan zich daarbij neer te leggen. Sjors komt voor een moeilijk dilemma te staan. Het verbaast Lorena dat haar moeder haar twee weken weg wil hebben.
Vrijdag 6/5
Door Anton komen Lucas en Edwin lijnrecht tegenover elkaar te staan. Charlie weigert zich bij een besluit van Danny neer te leggen. Rik gaat gebukt onder zijn verdriet. Rikki maakt zich grote zorgen om hem.
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Goede tijden slechte tijden
» Goede (slechte) morgen,
» goede en slechte eigenschappen sollicitatiegesprek
» Wat zijn jouw goede en slechte eigenschappen?
» Goede mensen, slechte mensen?
» Goede (slechte) morgen,
» goede en slechte eigenschappen sollicitatiegesprek
» Wat zijn jouw goede en slechte eigenschappen?
» Goede mensen, slechte mensen?
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: