Goede tijden slechte tijden
+87
May
Tiara
FireButterfly
Caramba
Puk
Linnie1985
Pien
ExpressoB
Joli86
Jezzie
smurfie
Miss G
Lady4
Ilargi
Sjors
CaptainSpectacular
Zora
dolfijntje24
Tinus
Mida4you
claudiaveronique
Kqip
Janelie
klavertje
Roze Roos
candy
Atelier Madame
studiebol
Zwoesj
Lynn_
Lien
Pannetoet
Plien84
waterkers
Ella
silly-one
Nietjuuh
SnowWhite
Snoopy
pinklady85
Pepper
Laquisia
Sterre
stargirl
Happy
Yzma
Gigi_
Toet
Tiana
Phileine
Carra
lieke89
nina
Summerlovin
Mari
SarahKey
Inge
Chocolate Cookie
pinky
mickey
Ploen
minoessepoes
Schaapke
InweCulnamo
Mermaid
Kabouter
Pearly_maar
jacje
Racinda
Bliss
loura
Silver
Zwerver
Lies
patjuhhh
Eva
smooch
xxDila
Tsjip
Océane
Lindsya
L!ND@
VeryCherry
Pluk
Ugly Betty
_DoI
Lejow
91 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Goede tijden slechte tijden
dolfijntje24 schreef:Knap van Rick hoe hij zijn boosheid overbracht. Je zag die blik in zijn ogen, ik werd er bang van.
Haha ik ook.. had verwacht dat hij kwaad opsprong en met spullen ging smijten!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Ik_zelf_87 schreef:dolfijntje24 schreef:Knap van Rick hoe hij zijn boosheid overbracht. Je zag die blik in zijn ogen, ik werd er bang van.
Haha ik ook.. had verwacht dat hij kwaad opsprong en met spullen ging smijten!
Wie weet gebeurt dat ook nog. Ik denk dat ie hem zo een klap in zijn gezicht geeft.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Zo.. Is Rick ff boos..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Heel erg terecht..
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik vind dit wel een leuke verhaal lijn!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik mis de pilaar in de boot, die zat stijf tegen het tafeltje aan, nu niet meer..
Gast- Gast
dolfijntje24 schreef:Knap van Rick hoe hij zijn boosheid overbracht. Je zag die blik in zijn ogen, ik werd er bang van.
Sjors is ook een beetje kortzichtig. Denkt gelijk dat die meid de waarheid spreekt terwijl ze haar helemaal niet kent. Maar ik denk een soort wraakactie omdat Bing haar zo gedumpt heeft.
Het klopt wel wat Amber tegen Sjors gezegd heeft.. Dus zo kortzichtig is ze niet...
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Nee het klopt maar voor een gedeelte, want Bing wilde Wiet helemaal niet in een steegje dumpen, maar Amber zelf!x-justme-x schreef:dolfijntje24 schreef:Knap van Rick hoe hij zijn boosheid overbracht. Je zag die blik in zijn ogen, ik werd er bang van.
Sjors is ook een beetje kortzichtig. Denkt gelijk dat die meid de waarheid spreekt terwijl ze haar helemaal niet kent. Maar ik denk een soort wraakactie omdat Bing haar zo gedumpt heeft.
Het klopt wel wat Amber tegen Sjors gezegd heeft.. Dus zo kortzichtig is ze niet...
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
nina schreef:Nee het klopt maar voor een gedeelte, want Bing wilde Wiet helemaal niet in een steegje dumpen, maar Amber zelf!x-justme-x schreef:dolfijntje24 schreef:Knap van Rick hoe hij zijn boosheid overbracht. Je zag die blik in zijn ogen, ik werd er bang van.
Amber heeft wel meer dingen verdraaid naar Sjors toe
Gast- Gast
Dat klopt ja.. Maar een gedeelte is wel weer waar...plumke schreef:nina schreef:Nee het klopt maar voor een gedeelte, want Bing wilde Wiet helemaal niet in een steegje dumpen, maar Amber zelf!x-justme-x schreef:dolfijntje24 schreef:Knap van Rick hoe hij zijn boosheid overbracht. Je zag die blik in zijn ogen, ik werd er bang van.
nina- Kletskop
Ik ben blij dat Amber weg is en hopelijk komt ze nooit meer terug!
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Ik ben blij dat Amber weg is en hopelijk komt ze nooit meer terug!
+1
Gast- Gast
Ik heb vandaag van 2 weken gtst teruggekeken.
Heerlijk!
Hahaha, vind dit ook een erg leuke verhaallijn!
Heerlijk!
Hahaha, vind dit ook een erg leuke verhaallijn!
Gast- Gast
nina schreef:Nee het klopt maar voor een gedeelte, want Bing wilde Wiet helemaal niet in een steegje dumpen, maar Amber zelf!x-justme-x schreef:dolfijntje24 schreef:Knap van Rick hoe hij zijn boosheid overbracht. Je zag die blik in zijn ogen, ik werd er bang van.
Precies. Ze verteld wel de waarheid alleen de rollen draait ze om. Dus nu is het ineens Bing zijn schuld. En ik snap niet dat Sjors dat gelijk geloofd. Ze kent maar 1 kant van het verhaal.
dolfijntje24- Prater
dolfijntje24 schreef:nina schreef:Nee het klopt maar voor een gedeelte, want Bing wilde Wiet helemaal niet in een steegje dumpen, maar Amber zelf!x-justme-x schreef:dolfijntje24 schreef:Knap van Rick hoe hij zijn boosheid overbracht. Je zag die blik in zijn ogen, ik werd er bang van.
Precies. Ze verteld wel de waarheid alleen de rollen draait ze om. Dus nu is het ineens Bing zijn schuld. En ik snap niet dat Sjors dat gelijk geloofd. Ze kent maar 1 kant van het verhaal.
indd erg vreemd mja, zal vast nog wel uitkomen.
kan iemand van jullie trouwens de shortie van maandag zien? hij doet t niet
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
Bij mij deed hij het gister wel! Je kan ook op you tube kijken.
Gast- Gast
Puggle schreef:Bij mij deed hij het gister wel! Je kan ook op you tube kijken.
aah thanks
klavertje- Prater
nina schreef:Dat klopt ja.. Maar een gedeelte is wel weer waar...plumke schreef:nina schreef:Nee het klopt maar voor een gedeelte, want Bing wilde Wiet helemaal niet in een steegje dumpen, maar Amber zelf!x-justme-x schreef:dolfijntje24 schreef:Knap van Rick hoe hij zijn boosheid overbracht. Je zag die blik in zijn ogen, ik werd er bang van.
Klopt, geef jullie helemaal gelijk!
Maar inderdaad, goed dat Amber weg is... vond haar echt niet leuk!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
zouden Rik en Charlie nog bij elkaar komen?
en wat gaat Danny doen....uit Rik zijn leven verdwijnen?! denk het niet, anders moet hij de serie uit haha
en wat gaat Danny doen....uit Rik zijn leven verdwijnen?! denk het niet, anders moet hij de serie uit haha
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ik denk dat t tussen rik en charlie wel goedkomt en met danny ook uiteindelijkw el..
klavertje- Prater
Jan Kooijman deed/doet toch ook mee met 'wie is de mol?'. Misschien dat hij tijdelijk weggaat...klavertje schreef:ik denk dat t tussen rik en charlie wel goedkomt en met danny ook uiteindelijkw el..
nina- Kletskop
nina schreef:Jan Kooijman deed/doet toch ook mee met 'wie is de mol?'. Misschien dat hij tijdelijk weggaat...klavertje schreef:ik denk dat t tussen rik en charlie wel goedkomt en met danny ook uiteindelijkw el..
Uhm die opnames waren van het zomer al ofzo van wie is de mol, dus nee dat is geen optie..
Oehhh morgen word leuk denk ik.. Wiet en Nina? Gaat of zal dat ooit een bitchfight worden?
Gast- Gast
Ik ben benieuwd hoe janine nu gaat reageren
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik ben benieuwd hoe Bianca nu gaat reageren...Die kop van haar.
dolfijntje24- Prater
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Goede tijden slechte tijden
» Goede (slechte) morgen,
» goede en slechte eigenschappen sollicitatiegesprek
» Wat zijn jouw goede en slechte eigenschappen?
» Goede mensen, slechte mensen?
» Goede (slechte) morgen,
» goede en slechte eigenschappen sollicitatiegesprek
» Wat zijn jouw goede en slechte eigenschappen?
» Goede mensen, slechte mensen?
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: