Dagcafé
+29
Zwoesj
Penny Blossom
Oasis
May
Jeanette
Roze Roos
Serena
Moezie
Snoes
Shisha
Cheesegirl
Try
Qiara
Jordana
Lynn_
Chocolate Cookie
SleepingBeauty
Kqip
Lejow
Atelier Madame
silly-one
Suus
Minx
Tullow
Burn
Caroow
VeryCherry
Lotus
Tinkie
33 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Youandi schreef:Jade, wat fijn dat het wel in behandeling is en dat ze je serieus nemen.
Dat je nu bericht krijgt, rakelt het natuurlijk wel even op..
Sterkte meid!
ja.. er lopen meerdere aangiftes tegen hem.. uit meerdere regio's. dat maakt de zaak ingewikkeld.
Gast- Gast
Jade, heel veel sterkte nu... Zoiets is erg moeilijk en vooral ingrijpend! Helemaal als ze dan weer opbellen rakelt het alles weer even op.
Helaas heb ik zelf jaren geleden ook aangifte van een zedenzaak moeten doen en daar is helaas nooit wat mee gedaan... voelde me echt niet serieus genomen!
Helaas heb ik zelf jaren geleden ook aangifte van een zedenzaak moeten doen en daar is helaas nooit wat mee gedaan... voelde me echt niet serieus genomen!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Lastige situatie, Donnaa.
Weet jou vriendin dat je naar hem toe gaat? En weet zij dat hij zo'n type is?
Wijze raad geven kan altijd natuurlijk.. Maar ze moeten zich niet tegen je gaan keren, omdat ze je steun als bemoeien zien.
(Ik schets even het ergste scenario)
Wijze raad geven kan altijd natuurlijk.. Maar ze moeten zich niet tegen je gaan keren, omdat ze je steun als bemoeien zien.
Gast- Gast
Ja, of het heeft niet veel gescheeld.. Hij is bij mij niet vreemdgegaan en ik heb ook geen idee waarom niet, maar onze relatie speelde zich voor een groot deel af binnen 4 muren (als je begrijpt wat ik bedoel) en op momenten dat hij vrij was, waren we samen.. Maar we hebben er toen wel discussies over gehad en daar is het ook op stuk gelopen..Sweety schreef:
Gaat hij bij elke relatie vreemd dan?
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Tullow schreef:VeryCherry schreef:Pastasalade
Recept? Ik wil vooral geen moeite hoeven doen.
Pasta beetgaar koken, meteen afspoelen onder koud water, even apart zetten. Paprika in kleine stukjes snijden, hard gekookte eitjes, lente-uitje erbij, maiskorrels, hamblokjes/gerookte kipfilet/wat je maar lekker vind. Sausje maken van mayonaise en yoghurt, chilisaus en andere kruiden die je lekker vind, alles mengen en nog even in de koelkast zetten. Eet smakelijk!!
Ooh, dat klinkt wel heel lekker! Dat ga ik vanavond maken!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Tullow schreef:VeryCherry schreef:Tullow schreef:VeryCherry schreef:Pastasalade
Pasta beetgaar koken, meteen afspoelen onder koud water, even apart zetten. Paprika in kleine stukjes snijden, hard gekookte eitjes, lente-uitje erbij, maiskorrels, hamblokjes/gerookte kipfilet/wat je maar lekker vind. Sausje maken van mayonaise en yoghurt, chilisaus en andere kruiden die je lekker vind, alles mengen en nog even in de koelkast zetten. Eet smakelijk!!
En als je een restje bewaard heb je morgen een lekkere lunch
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
@Pien: het is nu ook nog niet zeker of er wat gaat gebeuren! het gaat nu naar justitie.. en die bepaald of het een zaak wordt of niet..
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Tullow schreef:VeryCherry schreef:Tullow schreef:VeryCherry schreef:Pastasalade
En als je een restje bewaard heb je morgen een lekkere lunch
Jij bent goed! Ik koop lekker veel straks
Nog meer goede ideeën?
Tullow- Kletskop
Nee, zij weet van niks.. Ze weet dat hij een keer vreemdgegaan is en dat heeft ze hem vergeven, maar ze weet dus niet hoe hij echt is.. Hij kan er met mij goed over praten, maar zij heeft geen idee wat er speelt dus..Youandi schreef:Lastige situatie, Donnaa.
Ze kent me verder ook niet.. Ze weet hoe ik er uit zie, maar ik weet niet eens of ze wel weet dat ik z`n ex ben..
Gast- Gast
Dat klinkt echt zo goed, VC! Die ga ik maken als mijn man weer eens niet thuis kan eten.
Gast- Gast
Hmmm, dan moet ik even denken hoor Tullow
@Jade, als er meerdere aangiftes tegen 1 persoon lopen zul je toch wel denken dat ze iets kunnen! ik hoop het in ieder geval voor je... heb je echt een "trauma"/ "knauw" ervan opgelopen? of kun je het aardig goed een plekje geven? als je geen antwoord wilt geven, snap ik het hoor! sterkte in ieder geval...
bij mij is het zelfs niet eens door gestuurd naar de officier van justitie, ze hebben de aangifte opgenomen en eigenlijk niks verder kunnen doen dan dat...
bij mij is het zelfs niet eens door gestuurd naar de officier van justitie, ze hebben de aangifte opgenomen en eigenlijk niks verder kunnen doen dan dat...
Pien- Ratel
Haha, take your time!
Tullow- Kletskop
Whahahaha, wat leuk dat ik jullie zo'n plezier kan doen met mijn favoriete zomer-eten. Je kan er vanalles door doen wat je lekker vind. Ook augurken, zilveruitjes, gedroogde tomaten, gegrilde kip, pesto, stukjes appel, salami. Nja, heel veel dus
Oh, Donnaa, ik meende dat je haar ook kende.
Oké, dat maakt het iets 'gemakkelijker'.
Ik vind het eigenlijk wel heel lief van je dat je haar probeert te behoeden voor het 'ongeluk'...
Ik vind het eigenlijk wel heel lief van je dat je haar probeert te behoeden voor het 'ongeluk'...
Gast- Gast
Je brengt me op goede ideeën! Ik moet elke donderdag alleen eten, dus als je nog wat lekkere recepten hebt...
Tullow- Kletskop
Jaaa, en het is heerlijk! De vriendin van m`n collega maakt het regelmatig en dan neemt hij een bak mee naar het werk.. We moeten bijna loten wie er een bakje mag, haha..VeryCherry schreef:Whahahaha, wat leuk dat ik jullie zo'n plezier kan doen met mijn favoriete zomer-eten. Je kan er vanalles door doen wat je lekker vind. Ook augurken, zilveruitjes, gedroogde tomaten, gegrilde kip, pesto, stukjes appel, salami. Nja, heel veel dus
Gast- Gast
@VC, hetrecept van die pasta salade, die ga ik even opslaan... klinkt heerlijk!! volgende week vrijdag moet ik alleen eten dus grote kans dat dat het word!!
Pien- Ratel
Ik heb nu al zin in eten
Tullow- Kletskop
Nee ze komt hier ook niet vandaan en dat is juist het stomme, dat maakt het voor hem extra makkelijk om vreemd te gaan.. Maar in principe heb ik inderdaad alleen maar met hem te maken..Youandi schreef:Oh, Donnaa, ik meende dat je haar ook kende.
Ik gun haar gewoon een betere vent dan zo`n ass.. Nu vanavond zelf nog even sterk blijven..
Gast- Gast
Whahaha, hier is het ook al vechten om het laatste restje, zelfs mijn zoontje vind het heerlijk. En hij mag altijd de pasta uitzoeken, misschien maak ik het morgen wel voor na zwemles. Aangezien we vandaag al patat eten in plaats van morgen.
@Pien..
Het is gebeurt door iemand in mijn directe omgeving, iemand die ik enorm vertrouwde! Dus aan het begin was ik vooral bang om mensen te vertrouwen.. Ik was bang in mn eigen huis.. en bang om 's avonds over straat te gaan..
Ik moet zeggen dat ik dat eigenlijk vrij snel een beetje heb kunnen los laten.. maar ik fiets nog steeds niet langs zijn huis bijvoorbeeld..
voor een paar maanden geleden kwam ik hem tegen in de stad.. ik had echt last van hartkloppingen toen.
Nu gaat het wat dat betreft redelijk goed met me.. maar toch komt de angst soms weer omhoog..
Het is gebeurt door iemand in mijn directe omgeving, iemand die ik enorm vertrouwde! Dus aan het begin was ik vooral bang om mensen te vertrouwen.. Ik was bang in mn eigen huis.. en bang om 's avonds over straat te gaan..
Ik moet zeggen dat ik dat eigenlijk vrij snel een beetje heb kunnen los laten.. maar ik fiets nog steeds niet langs zijn huis bijvoorbeeld..
voor een paar maanden geleden kwam ik hem tegen in de stad.. ik had echt last van hartkloppingen toen.
Nu gaat het wat dat betreft redelijk goed met me.. maar toch komt de angst soms weer omhoog..
Gast- Gast
Ik ga mijn zoontje uit school halen en onderweg nog snel-klaar-recepten bedenken. Tot zo!
_Donnaa schreef:Nee ze komt hier ook niet vandaan en dat is juist het stomme, dat maakt het voor hem extra makkelijk om vreemd te gaan.. Maar in principe heb ik inderdaad alleen maar met hem te maken..Youandi schreef:Oh, Donnaa, ik meende dat je haar ook kende.
Ik gun haar gewoon een betere vent dan zo`n ass.. Nu vanavond zelf nog even sterk blijven..
Hou je in, Donnaa!
Tullow- Kletskop
ik mag 2 rolletjes witlof met ham en 30+ kaas.. en 125 gram aardappel van Sonja.. (maar heb al 2 eierkoeken op )
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: