Dagcafé
+29
Zwoesj
Penny Blossom
Oasis
May
Jeanette
Roze Roos
Serena
Moezie
Snoes
Shisha
Cheesegirl
Try
Qiara
Jordana
Lynn_
Chocolate Cookie
SleepingBeauty
Kqip
Lejow
Atelier Madame
silly-one
Suus
Minx
Tullow
Burn
Caroow
VeryCherry
Lotus
Tinkie
33 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Dankje, is mijn nieuwe lippenstift, die Lip Finity stift van Max Factor, nr 9
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
_Donnaa schreef:Haha, misschien hebben ze geen enkel idee waar je het over hebt..Anousch schreef:_Donnaa schreef:Het staat er toch hartstikke duidelijk?
Blijkbaar niet
Dat zou heel goed kunnen, maar dat is heel wat anders als ik snap niet wat er staat want zo gek had ik het niet getypt
Gast- Gast
Daar ben ik weer.. even lunchen!!
Het zonnetje schijnt nog heerlijk
en ben echt blij als ik over 4 uurtjes klaar ben
Het zonnetje schijnt nog heerlijk
en ben echt blij als ik over 4 uurtjes klaar ben
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
VeryCherry schreef:Dankje, is mijn nieuwe lippenstift, die Lip Finity stift van Max Factor, nr 9
Ik denk niet dat die bij mij mooi zal staan maar bij jou staat hij super!
Laatst aangepast door Jordana op wo 6 apr 2011 - 23:56; in totaal 1 keer bewerkt
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Draag je nooit lippenstift of nooit rood?
Ik wel, krijg er altijd veel complimenten over als ik het draag. Je moet wel durven vind ik.VeryCherry schreef:Draag je nooit lippenstift of nooit rood?
Gast- Gast
ik draag geen lippenstift. Ik heb ooit is een keer rode lippenstift opgehad en dat stond mij niet zo. Dat is ook de reden dat ik geen lippenstif draag.
Jordana- Ratel
Ik draag eigenlijk ook nooit lippenstift.. Geen idee waarom eigenlijk
Moezie- Kletskop
Goeiemiddag (inmiddels al!).
Niet werken gaat me echt enorm vervelen nu, ik blijf maar een beetje rondhangen en doe niks. Heb nu het idee opgevat kleine bakjes te gaan kopen voor in mijn lades in de slaapkamer zodat ik make-up en sieraden een beetje kan sorteren. Maar even geen idee waar ik zulke kleintjes vandaan ga halen.
Niet werken gaat me echt enorm vervelen nu, ik blijf maar een beetje rondhangen en doe niks. Heb nu het idee opgevat kleine bakjes te gaan kopen voor in mijn lades in de slaapkamer zodat ik make-up en sieraden een beetje kan sorteren. Maar even geen idee waar ik zulke kleintjes vandaan ga halen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Storm schreef:Ik wel, krijg er altijd veel complimenten over als ik het draag. Je moet wel durven vind ik.VeryCherry schreef:Draag je nooit lippenstift of nooit rood?
Ik voel me meteen een stuk beter als ik lippenstift draag, en voor iedereen is er een mooie rode tint te vinden
Ik weet best wat van IP-adressen maar ik kon het gewoon echt niet volgen. Wat heeft het weggooien van een mailtje (waarbij ineens alle mails weg zijn) te maken met het opzoeken van een IP-adres? En er stond ook niet duidelijk welk IP-mailadres je dan wel moest hebben.Anousch schreef:_Donnaa schreef:Haha, misschien hebben ze geen enkel idee waar je het over hebt..Anousch schreef:_Donnaa schreef:Het staat er toch hartstikke duidelijk?
Blijkbaar niet
Dat zou heel goed kunnen, maar dat is heel wat anders als ik snap niet wat er staat want zo gek had ik het niet getypt
Gast- Gast
Nobucta schreef:Goeiemiddag (inmiddels al!).
Xenos? Blokker? Ikea? Bij action heb ik laatst ook bakjes gekocht. Iets grotere voor al het ondergoed in de lade mee te sorteren.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Vergeet-me-nietje schreef:Ik weet best wat van IP-adressen maar ik kon het gewoon echt niet volgen. Wat heeft het weggooien van een mailtje (waarbij ineens alle mails weg zijn) te maken met het opzoeken van een IP-adres? En er stond ook niet duidelijk welk IP-mailadres je dan wel moest hebben.Anousch schreef:_Donnaa schreef:Haha, misschien hebben ze geen enkel idee waar je het over hebt..Anousch schreef:_Donnaa schreef:Het staat er toch hartstikke duidelijk?
Blijkbaar niet
Windows live slaat alle mailtjes op
*weg want donna heeft het prima uitgelegd!
Dus als ik daar op ga staan, en bron weergeven druk dan krijg ik mijn ip adres omdat ik het laatste mailtje naar haar gestuurd heb.
Maar ik heb die van haar nodig dus ik dacht dan verwijder ik mijn laatste mailtje maar dan zijn al die 9 berichten weg...
(niet quoten)
Laatst aangepast door Anousch op do 7 apr 2011 - 0:04; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Jordana schreef:ik draag geen lippenstift. Ik heb ooit is een keer rode lippenstift opgehad en dat stond mij niet zo. Dat is ook de reden dat ik geen lippenstif draag.
Wat zonde zeg, misschien een andere tint proberen
Ze krijgt haar mail op reeks, dus als ze de laatste mail, waarin zij de laatst getypte is, weggooid dan is de hele mailconversatie weg en dan kan ze het IP-adres dus helemaal niet meer achterhalen..Vergeet-me-nietje schreef:Ik weet best wat van IP-adressen maar ik kon het gewoon echt niet volgen. Wat heeft het weggooien van een mailtje (waarbij ineens alle mails weg zijn) te maken met het opzoeken van een IP-adres? En er stond ook niet duidelijk welk IP-mailadres je dan wel moest hebben.Anousch schreef:_Donnaa schreef:Haha, misschien hebben ze geen enkel idee waar je het over hebt..Anousch schreef:_Donnaa schreef:Het staat er toch hartstikke duidelijk?
Blijkbaar niet
En als ze niet haar eigen IP-adres moet hebben dan moet het logischerwijs het IP-adres zijn van diegene die haar mailde..
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Jordana schreef:ik draag geen lippenstift. Ik heb ooit is een keer rode lippenstift opgehad en dat stond mij niet zo. Dat is ook de reden dat ik geen lippenstif draag.
Wat zonde zeg, misschien een andere tint proberen
Ja dat denk ik wel. Ik vind ook niet echt dat ik mooie lippen heb.
Jordana- Ratel
Leuke foto VC! Heb je je haar bijgekleurd (uitgroei) of is het een totaal andere kleur?
Ik moet ook nodig mijn haar bijkleuren. Ik kleur het zwart en ben van mijzelf blond dus die uitgroei ziet er niet uit!
Ik moet ook nodig mijn haar bijkleuren. Ik kleur het zwart en ben van mijzelf blond dus die uitgroei ziet er niet uit!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Nee, gewoon weer zwart bijgekleurd, ik heb alle kleuren van de regenboog gehad, en daarmee mijn haar kapot gebleekt, dus nu is het weer zwart
Ik verf mijn haar elke 2 à 3 weken omdat ik een gruwelijke hekel aan uitgroei heb.
Ik verf mijn haar elke 2 à 3 weken omdat ik een gruwelijke hekel aan uitgroei heb.
Om de 2/3 weken? Pff dan hou ik geen haar meer over vrees ik! Ik vind uitgroei ook vreselijk trouwens, zeker het contrast blond/zwart wat ik nu dus heb.
Welke kleur heb je van jezelf?
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
BlackRabbit schreef:Nobucta schreef:Goeiemiddag (inmiddels al!).
Xenos? Blokker? Ikea? Bij action heb ik laatst ook bakjes gekocht. Iets grotere voor al het ondergoed in de lade mee te sorteren.
Even op de website van de ikea kijken, anders ga ik naar het winkelcentrum. Had er al bij de hema gekocht, maar er paste maar 1 bakje in per lade, nogal zinloos dus.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ga me maar is nuttig maken en naar het werk rijden. Kijken hoe het daar is Hopelijk verandert mijn humeur nog een beetje of halen mijn chauffeurs wat uit
Dames, fijne middag!!!
Dames, fijne middag!!!
Jordana- Ratel
Oasis schreef:Om de 2/3 weken? Pff dan hou ik geen haar meer over vrees ik! Ik vind uitgroei ook vreselijk trouwens, zeker het contrast blond/zwart wat ik nu dus heb.
Uhu, mijn haar groeit ontzettend snel, mijn eigen haarkleur is donkerblond geloof ik, maar dat verschilt ook per plek op mijn hoofd
En met goede haarverf gebeurd er niks met je haar hoor
Fijne dag Jordana
Moezie- Kletskop