Dagcafé
+24
Zininzon
Qiara
Toet
Chocolate Cookie
ExpressoB
Zwerver
Laquisia
Sjaantje
Lejow
Jordana
Minx
Lynn_
Caroow
Lotus
VeryCherry
Snoes
Blond
Burn
Pien
Suus
Try
Serena
Atelier Madame
Moezie
28 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Haha, ik voel me ook weleens lullig als ik in een ikkaneigenlijkdedeurnietopendoen-outfit toch open doe
Begin eens met leuke webshops te spammen, dames. Ik verveel me en heb net salaris gekregen
Begin eens met leuke webshops te spammen, dames. Ik verveel me en heb net salaris gekregen
Gast- Gast
Nou ja vind het niet zo erg om open te doen wat aanpakken en deur weer dicht.
Maar men hij bleef 10 minuten staan te praten
Maar men hij bleef 10 minuten staan te praten
Gast- Gast
Opzich zou ik veel beter van mijn luie dikke hol af kunnen komen en foto's gaan maken voor dingen op MP. Geld verdienen ipv uitgeven Waarom komen de spullen niet gewoon langs de bank gelopen om gefotografeerd te worden? Ondankbaar.
Gast- Gast
haha bij zo`n bijzondere webshop werk ik niet hoor, niet met leuke accesoires ofzo maare jullie hebben PM
Gast- Gast
Reva schreef:Sorry Alex, ik steun stichting AAP al.
Nou flauwerd. Dat is al de tweede keer dat je me voor aap uitmaakt. En ik geloof er geen reet van dat jij Stichting AAP steunt. Tenzij het staat voor Stichting Asociale Andersoortige Personen, dan geloof ik het meteen.
Gast- Gast
Serieus, ik kreeg zelfs een uitnodiging dat ik een dagje mocht komen kijken bij Stichting AAP. Omdat ik ze zo lief steun.
Lily: ik heb geen printer
Lily: ik heb geen printer
Gast- Gast
haha dat kan ook nog en thanks patriesje, ja alleen zijn sommige bij ons zo goedkoop dat mensen wel gaan twijfelen of we wel betrouwbaar zijn.
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Sorry Alex, ik steun stichting AAP al.
Nou flauwerd. Dat is al de tweede keer dat je me voor aap uitmaakt. En ik geloof er geen reet van dat jij Stichting AAP steunt. Tenzij het staat voor Stichting Asociale Andersoortige Personen, dan geloof ik het meteen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Je gaat zeker niet Reev, risico dat ze je houden is te groot.
Lily, ik heb ook geen printer Wel erg onhandig soms, zeker nu ik regelmatig sollicitatiebrieven moet versturen (dus printen).
Lily, ik heb ook geen printer Wel erg onhandig soms, zeker nu ik regelmatig sollicitatiebrieven moet versturen (dus printen).
Gast- Gast
Patriesje schreef:Als jullie diegene hebben die er in moet
tja dat moet je geen printer pakken waar een octrooi op zit (of hoe schrijf je dat)
Gast- Gast
Lily schreef:Patriesje schreef:Als jullie diegene hebben die er in moet
tja dat moet je geen printer pakken waar een octrooi op zit (of hoe schrijf je dat)
een printer is een printer toch
Gast- Gast
Pffff ik begrijp ook de ballen niet meer van mijn financieen . Gelukkig heb ik morgenavond een avondje niks en is mijn vriend niet thuis dan kan ik op zijn computer (mijne is stuk) mss wat orde in de chaos scheppen... Ik was er ooit zo goed in maar dit gaat een heel verkeerde kant op nu. Bah...
Gast- Gast
Verstuur jij sollicitatiebrieven niet digitaal dan?Alex schreef:Je gaat zeker niet Reev, risico dat ze je houden is te groot.
@ZvB: hoezo snap je je financiën niet meer? Ben je het overzicht kwijt? Lijkt me goed om inderdaad een avondje er goed voor te gaan zitten en alles weer op een rijtje te zetten, want er is niets vervelenders dan niet weten waar je geld heen gaat en je afvragen of je nog wel genoeg hebt voor de rest van de maand.
Gast- Gast
Overzicht kwijt ja. Ik dacht dat ik met het salaris van deze week weer op 0 zou komen maar nu heb ik het salaris en sta ik een paar honderd rood wat ik ook niet met het salaris van volgende week recht kan trekken (wel grotendeels maar niet volledig). Dan zit ik dus alweer in die week erna en dan begint de nieuwe ronde 'alle geld van Zusje van Bert inpikken' weer... Grrrr... Ik ga morgen gelijk wat brieven schrijven en dingen opschrijven die ik kan opzeggen. Ben er wel klaar mee nu. Ik wil zo min mogelijk vaste lasten overhouden en het overzicht terug. Plan maken dus en budgetteren...
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: