Dagcafé
+24
Zininzon
Qiara
Toet
Chocolate Cookie
ExpressoB
Zwerver
Laquisia
Sjaantje
Lejow
Jordana
Minx
Lynn_
Caroow
Lotus
VeryCherry
Snoes
Blond
Burn
Pien
Suus
Try
Serena
Atelier Madame
Moezie
28 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
achja hier op het werk is het ook altijd erg rustig, maar ik vermaak me wel op het forum
Gast- Gast
Ik kom net uit bed rollen, want ben vandaag ook lekker vrij! Ik dacht dat het mooi weer zou worden, merk er nog bar weinig van..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
5 euro is 5 broden, als je niet te dure neemt. Dat vind ik toch best veel
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind niet dat je je er voor hoeft te schamen.. De ene mens heeft meer te besteden dan de ander.. En tuurlijk, het is maar € 5,00 in mijn opzicht, maar voor jou kan € 5,00 heel veel zijn. Ieder mens verschilt.
Als Alex hem opstuurt kun je het er vandaag nog over hebben met je vriend! Dat is een pluspuntje.. Minpuntje is dat je nog een dag langer moet wachten op de uitslag..
Als Alex hem opstuurt kun je het er vandaag nog over hebben met je vriend! Dat is een pluspuntje.. Minpuntje is dat je nog een dag langer moet wachten op de uitslag..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Als je het zo bekijkt wel ja
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik zit op mijn werk en er komt weinig uit mijn handen. Mijn computer thuis heeft een parasiet dus in de avond kan ik voorlopig niet echt op internet. Ik ben moe, werk nu fulltime bij deze klus en ik merk dat ik dat echt niet meer leuk vindt, buiten het feit dat deze klus ook onwijs saai is. Blegh! Is het al half 5?
Oh en VC; Je hebt niks om je voor te schamen. Meer mensen zouden er zo voor uit moeten komen naar mijn mening.
Oh en VC; Je hebt niks om je voor te schamen. Meer mensen zouden er zo voor uit moeten komen naar mijn mening.
Laatst aangepast door Zusje van Bert op di 5 apr 2011 - 20:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Je kan toch het beste 's morgens testen? Dan kan dat dus vrijdag. Of maakt het niet zo heel veel uit?
Dat geeft toch niet meissie? En ik help je graag, dat weet je. Echt, schaam je niet, je doet het zo goed!
Gast- Gast
's Morgens is het beste maar tegenwoordig staat er bij veel van die testen dat het op elk moment van de dag prima is.
Gast- Gast
Ik ga even hardlopen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Balen ZvB! Moet je dit werk nog lang doen of niet? Voordeel; je kunt nu wel op het Yes-forum.
VC: Dat maakt toch niet uit? Voor de een is 5 euro veel, voor de ander weinig. Dat maakt toch niks uit.
VC: Dat maakt toch niet uit? Voor de een is 5 euro veel, voor de ander weinig. Dat maakt toch niks uit.
Veel plezier Lotus!
VC! Ik vind je echt een topper, je bent een meid die eerlijk en oprecht is. En die zegt wat ze vindt..
En wanneer je moet testen, ik heb geen idee..
En wanneer je moet testen, ik heb geen idee..
Burn- Lady Post-a-lot
Hier is het zonnetje al fanatiek aan het schijnen!Jeanette schreef:Ik kom net uit bed rollen, want ben vandaag ook lekker vrij! Ik dacht dat het mooi weer zou worden, merk er nog bar weinig van..
Gast- Gast
Lotus schreef:Ik ga even hardlopen.
Goed bezig! Ik heb geen tijd meer voor de sportschool maar ik heb maandag gefietst naar mijn werk (45 min heen en 45 min terug) en ben gister wezen lopen naar de stad vanaf mijn werk (30 min met zware tegenwind over een viaduct pfff). Geen sport maar wel beweging in ieder geval .
Gast- Gast
succes met lopen.
VC je komt er voor uit dat is toch niet erg.
Ik ben over een paar uurtjes weer terug ik heb nu eerst werkgroep *feest :S* tot straks
VC je komt er voor uit dat is toch niet erg.
Ik ben over een paar uurtjes weer terug ik heb nu eerst werkgroep *feest :S* tot straks
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
hier begint de zon nu een beetje door te komen, maar koud is het zeker niet. Heb wel de deur open staan maar die waait steeds dicht :S
En VC, je hoeft je er echt neit voor te schamen of wat dan ook. Voor jou kan 5 euro heel veel zijn voor de ander niet, en voor 5 euro kan je wel weer boodschappen doen, van avondeten, ...
En VC, je hoeft je er echt neit voor te schamen of wat dan ook. Voor jou kan 5 euro heel veel zijn voor de ander niet, en voor 5 euro kan je wel weer boodschappen doen, van avondeten, ...
Gast- Gast
Lotus, succes met hardlopen!
Vergeetmenietje, ik ben jaloers op de zon! Ik wil hem ook!
ZvB, ach, dat is toch ook lekkere beweging..
Burn- Lady Post-a-lot
Jeanette schreef:Balen ZvB! Moet je dit werk nog lang doen of niet? Voordeel; je kunt nu wel op het Yes-forum.
Haha ja ik zit nu in een goed hoekje daarvoor maar word wel in de gaten gehouden hoeveel artikelen ik op een dag doe dus moet zo wel weer aan de slag.
In principe is dit mijn laatste week maar als ik zie hoeveel er nog is kan volgende week ook nog wel denk ik. Al heb ik dan mss een andere functie hier intern maar dat is nog niet zeker. Buiten dat is die maar voor 20 uur dus dan zou ik dit er nog naast af kunnen maken.
Als ik die functie aanneem voor 20 uur ga ik dus ook heel erg krap zitten VC dus ik zal ook weer echt op mijn geld moeten gaan letten.
Het weer is hier trouwens troosteloos...
Gast- Gast
Jaloers op de zon? Hmm dat heb ik nou nooit. Lijkt me zo heet en eenzaam daarboven.Burn schreef:Lotus, succes met hardlopen!
Gast- Gast
Ik mag jou ook graag VC. Je bent heel eerlijk, open en verfrissend. Ik heb een hekel aan mensen die alleen de goede dingen over zichzelf en hun leven vertellen. Jij vertelt alles, zonder daarbij in een slachtofferrol te kruipen of je te laten beinvloeden door andermans meningen. Heel onbevangen en prettig vind ik dat, en toont indirect ook een grote integriteit en zelfverzekerdheid.
Gast- Gast
Hahaha, verkeerde beredenering.. Ik bedoel, ik ben jaloers dat jij wel zon hebt!
Burn- Lady Post-a-lot
Je hoeft je toch zeker niet te schamen VC!
Wel echt super lief van Alex!
Ooooh mensen ik heb wel beetje gezonde spanning voor mn gesprek vanmiddag.
Wel echt super lief van Alex!
Ooooh mensen ik heb wel beetje gezonde spanning voor mn gesprek vanmiddag.
Gast- Gast
Ja, goed voor het bedrijf, dat betekend dat er weinig klachten zijn, maar saai voor mij..mozzarella schreef:_Donnaa schreef:mozzarella schreef:Hiii allemaal. Zit op mijn werk en er is officieel niets te doen...nu dus maar ff surfen .
+1
Dat is bij jou ook vaak het geval he
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: