Dagcafé
+24
Zininzon
Qiara
Toet
Chocolate Cookie
ExpressoB
Zwerver
Laquisia
Sjaantje
Lejow
Jordana
Minx
Lynn_
Caroow
Lotus
VeryCherry
Snoes
Blond
Burn
Pien
Suus
Try
Serena
Atelier Madame
Moezie
28 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Anousch: tuurlijk duim ik voor je!
Jordana:
Jordana:
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Succes Anousch!!!
Ok Jordana... Sterkte!
Ok Jordana... Sterkte!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Lynn_ schreef:Jammer, maar wel begrijpelijk vind ik.Anousch schreef:Ik vond trouwens net iemand die oppas zocht,
Beetje jammer dat dit bij de eisenlijst staat: minimaal 22 jaar, rijbewijs en beschikt over eigen auto.
Ik vind de leeftijd alleen beetje jammer (dan zou ik 2 jaar moeten wachten terwijl ik toch mn diploma's er voor heb), snap wel dat het fijn is als je oppas je kind ergens heen kan brengen.
Maaar het is in een dorp, ze zitten op die school en de kleutergym waar ze op zitten zit daar ook. Dus het is lopend te doen.
Gast- Gast
Anousch, mijn duimen doen nog zeer van de vorige keer, maar ik doe gewoon weer door!
Jordana
Jordana
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ja, maar dan nog... Als je ergens met spoed naartoe moet... Ik vind het heel jammer voor jou maar vind de eisen ook begrijpelijk.
Lynn_- Kletskop
Lynn_ schreef:Ja, maar dan nog... Als je ergens met spoed naartoe moet... Ik vind het heel jammer voor jou maar vind de eisen ook begrijpelijk.
Ja inderdaad. Natuurlijk is het lopend te doen, maar als er iets is, is het wel heel fijn om een rijbewijs te hebben op zo'n moment.
Gast- Gast
Tsja.. ik had het liefste ook mn rijbewijs gehad.
Dat is ook het eerste wat ik ga doen als ik werk heb.
Dat is ook het eerste wat ik ga doen als ik werk heb.
Gast- Gast
Anousch schreef:Ik vond trouwens net iemand die oppas zocht,
Beetje jammer dat dit bij de eisenlijst staat: minimaal 22 jaar, rijbewijs en beschikt over eigen auto.
Aan de ene kant wel begrijpelijk. Je heb dan wat meer ervaring, je bent wat ouder. En een auto is gewoon makkelijk. als er wat gebeurd of je moet met spoed ergens naar toe. Maar je kan ook zeggen ik ga een dagje naar strand of wat dan ook.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Lynn_ schreef:Ja, maar dan nog... Als je ergens met spoed naartoe moet... Ik vind het heel jammer voor jou maar vind de eisen ook begrijpelijk.
Heel erg eens. Beetje raar om voor een ander te bepalen of iets wel of niet nodig zou zijn.
Gast- Gast
Ik ga er vandoor, ga even gezellig in mn eentje oppassen..
Fijne avond allemaal..
Fijne avond allemaal..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Jordana schreef:Anousch schreef:Ik vond trouwens net iemand die oppas zocht,
Aan de ene kant wel begrijpelijk. Je heb dan wat meer ervaring, je bent wat ouder. En een auto is gewoon makkelijk. als er wat gebeurd of je moet met spoed ergens naar toe. Maar je kan ook zeggen ik ga een dagje naar strand of wat dan ook.
Maar van thuis zitten krijg ik ook geen ervaring toch
En mijn moeder bv, heeft ook geen rijbewijs en als ik naar het ziekenhuis moest of wat dan ook dan was er altijd iemand die haar wel kon brengen..
En, dan moet ik die sollicitatie van morgen ook maar niet aangaan, want daar stond ook bij: rijbewijs en bereidheid tot een busje te besturen (om de kinderen van school te halen)
Gast- Gast
Misschien moet je de kinderen wel uit school halen en vevrolgens naar een vereniging/verplichting die niet op fietsafstand is?
Er zijn zoveel redenen in te vullen waarom ze die eisen hebben, die eisen staan er vast niet voor niets. En qua leeftijd moet er toch ergens een grens getrokken worden.
Er zijn zoveel redenen in te vullen waarom ze die eisen hebben, die eisen staan er vast niet voor niets. En qua leeftijd moet er toch ergens een grens getrokken worden.
Gast- Gast
Joehoe, ik kom ook even meekletsen! of eigenlijk mee lezen
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Maple schreef:Misschien moet je de kinderen wel uit school halen en vevrolgens naar een vereniging/verplichting die niet op fietsafstand is?
Er staat dit:
Onze kinderen zitten op de christelijke school in ons dorp, dit is +- 2 min op de fiets en woensdagmiddag naar de kleutergym dit zit ook in ons dorp vlak naast de school.
Gast- Gast
Als dat er echt zo letterlijk staat (zelfs dat je eventueel een busje moet besturen) dan vrees ik inderdaad dat je weinig kans maakt...
Lynn_- Kletskop
Lynn_ schreef:Als dat er echt zo letterlijk staat (zelfs dat je eventueel een busje moet besturen) dan vrees ik inderdaad dat je weinig kans maakt...
Maar ik heb het in mijn brief gezet en toch ben ik uitgenodigd
Gast- Gast
Aah mooi, dat is positief! Goed dat je het in je brief gezet hebt.
Lynn_- Kletskop
Anousch schreef:Jordana schreef:Anousch schreef:Ik vond trouwens net iemand die oppas zocht,
Maar van thuis zitten krijg ik ook geen ervaring toch
En mijn moeder bv, heeft ook geen rijbewijs en als ik naar het ziekenhuis moest of wat dan ook dan was er altijd iemand die haar wel kon brengen..
En, dan moet ik die sollicitatie van morgen ook maar niet aangaan, want daar stond ook bij: rijbewijs en bereidheid tot een busje te besturen (om de kinderen van school te halen)
Dat zeg ik toch niet dat je thuis moet blijven zitten of wel dan?
Er ik weet zelf ook dat er wel altijd iemand is die kan rijden maar als HUN die eisen stellen.
Ik kan me er wel wat bij voorstellen, dat ze iemand met een rijbewijs willen hebben.
Misschien is niet alles op loop afstand te doen.
Je kan het altijd proberen nee heb je ja kun je krijgen
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Lynn_ schreef:Aah mooi, dat is positief! Goed dat je het in je brief gezet hebt.
Ik zat eerst te twijfelen, maar dacht kan beter eerlijk wezen.
Was ook bij een andere, of ik VVE certificaat heb en toen heb ik er ook neergezet dat ik die niet heb maar wel bereid ben om het te behalen
Gast- Gast
Ik denk inderdaad dat dat de juiste manier is. Eerlijk zijn en openstaan voor nieuwe dingen.
Lynn_- Kletskop
Anousch schreef:Lynn_ schreef:Als dat er echt zo letterlijk staat (zelfs dat je eventueel een busje moet besturen) dan vrees ik inderdaad dat je weinig kans maakt...
Maar ik heb het in mijn brief gezet en toch ben ik uitgenodigd
leuk joh, suc6 met je gesprek
ik heb vandaag 2 sollicitatie gesprekken gehad maar geen van beide gaat het worden dat weet ik nu al, jammer maar helaas! word nog wel gebeld door die bedrijven maarre heb zelf besloten het niet te doen
vandaag een drukke dag gehad, training en daarna naar het ziekenhuis en vanmiddag dus die 2 gesprekken gehad was blij dat ik weer thuis was
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Inderdaad! Aah, gtst begint, doeiii!
Lynn_- Kletskop
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40