Dagcafé
+24
Zininzon
Qiara
Toet
Chocolate Cookie
ExpressoB
Zwerver
Laquisia
Sjaantje
Lejow
Jordana
Minx
Lynn_
Caroow
Lotus
VeryCherry
Snoes
Blond
Burn
Pien
Suus
Try
Serena
Atelier Madame
Moezie
28 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Aaah wat een popje!
En jee wat al een bos haar zeg!
Ik moet ook nodig weer eventjes langs mijn achternichtje.
Toen ik er voor het laatst was, had ze de hele nacht liggen huilen en jengelen.
Ik ben er 2 en half uur geweest waarvan ze 2 uren in mijn armen heeft liggen slapen.
En jee wat al een bos haar zeg!
Ik moet ook nodig weer eventjes langs mijn achternichtje.
Toen ik er voor het laatst was, had ze de hele nacht liggen huilen en jengelen.
Ik ben er 2 en half uur geweest waarvan ze 2 uren in mijn armen heeft liggen slapen.
Gast- Gast
Wat een leukerd VC
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik stond echt op het punt om hem mee te nemen, gelukkig zie ik hem zondag weer
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Zo, huis is schoon, alleen keukenvloer dweilen eigenlijk, maar nu heb ik geen zin meer
Gast- Gast
Nou, niet misselijk, wel moe en uitgehongerd...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Haha, zie ik ineens een piercingballetje 'hangen' in m`n vent, moet ik eerst zoeken waar die vanaf gevallen is
Lief VC!
Lief VC!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Haha, zie ik ineens een piercingballetje 'hangen' in m`n vent, moet ik eerst zoeken waar die vanaf gevallen is
Lief VC!
Haha.
Gast- Gast
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
_Donnaa schreef:Haha, zie ik ineens een piercingballetje 'hangen' in m`n vent, moet ik eerst zoeken waar die vanaf gevallen is
Gelukkig vind je het balletje!
Meestal ben je die kwijt...
Succes met zoeken
Gast- Gast
Ohjeee!Isabella schreef:_Donnaa schreef:Haha, zie ik ineens een piercingballetje 'hangen' in m`n vent, moet ik eerst zoeken waar die vanaf gevallen is
Lief VC!
Haha.
Gast- Gast
Kijk wat voor compliment ik kreeg.. Dit zegt de country manager van een partner van ons, tegen m`n baas net via de mail.
"Volgens mij is _Donnaa een geweldig persoon trouwens, ik kom haar steeds weer tegen op allerlei gebieden bij *naam bedrijf* "
"Volgens mij is _Donnaa een geweldig persoon trouwens, ik kom haar steeds weer tegen op allerlei gebieden bij *naam bedrijf* "
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Kijk wat voor compliment ik kreeg.. Dit zegt de country manager van een partner van ons, tegen m`n baas net via de mail.
Mijn stagebegeleider zegt steeds: je bent onmisbaar, wat moeten we toch zonder je!
Mijn reactie: nou in juli ben ik klaar, bied me maar een contract aan
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Pff zo hey ff drukke boel hier..
Nog maar 40 min zijn we weer klaar
Nog maar 40 min zijn we weer klaar
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
maak daar maar 8 minuten van
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik kreeg net een mailtje van een ander gastouderbureau!
Hoeveel ervaring ik heb met kinderen en hoe oud ik ben en of ik interesse heb om gastouder te worden voor een langere tijd bij mensen thuis..
Hoeveel ervaring ik heb met kinderen en hoe oud ik ben en of ik interesse heb om gastouder te worden voor een langere tijd bij mensen thuis..
Gast- Gast
_Chance schreef:_Donnaa schreef:Kijk wat voor compliment ik kreeg.. Dit zegt de country manager van een partner van ons, tegen m`n baas net via de mail.
Mijn stagebegeleider zegt steeds: je bent onmisbaar, wat moeten we toch zonder je!
Mijn reactie: nou in juli ben ik klaar, bied me maar een contract aan
dat zijn de leuke dingen, zo heb ik nu ook mn werk
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Anousch schreef:Ik kreeg net een mailtje van een ander gastouderbureau!
Gelijk reageren!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Kijk wat voor compliment ik kreeg.. Dit zegt de country manager van een partner van ons, tegen m`n baas net via de mail.
Dat is altijd leuk om te horen!!
Wat ik altijd wel grappig vond is dat de teamleider van het andere team bij mijn ´oude´ baantje (post) mij altijd aan nieuwe mensen voorstelde; Dit is Patricia, onze topper.
Helaas moest hij per 1 april overgeplaatst worden en sindsdien is het daar klote en de nieuwe teamleider een enorme ZAK!!
Gast- Gast
Isabella schreef:Anousch schreef:Ik kreeg net een mailtje van een ander gastouderbureau!
Gelijk reageren!
Inderdaad! Gelijk antwoorden.
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: