Dagcafé
+24
Zininzon
Qiara
Toet
Chocolate Cookie
ExpressoB
Zwerver
Laquisia
Sjaantje
Lejow
Jordana
Minx
Lynn_
Caroow
Lotus
VeryCherry
Snoes
Blond
Burn
Pien
Suus
Try
Serena
Atelier Madame
Moezie
28 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Wat ga je doen Donna?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
_Donnaa schreef:Hmm.. Ik ga nu iets doen waar ik vast gezeik mee ga krijgen, maar dat boeit me even niks..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Patriesje schreef:_Donnaa schreef:Hmm.. Ik ga nu iets doen waar ik vast gezeik mee ga krijgen, maar dat boeit me even niks..
Vertel vertel
ja vertel!
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
_Donnaa schreef:Hmm.. Ik ga nu iets doen waar ik vast gezeik mee ga krijgen, maar dat boeit me even niks..
Wat ga je doen ...?
Gast- Gast
ik denk dat ze doelt op het feit dat ik zo enthousiast over m`n jurk e.d. aan het vertellen ben, of niet?
Gast- Gast
Toen was het stil.. Maar hoe bedoel je Lily?
Moezie- Kletskop
Sorry, ik ben aan het prutsen met mn webcam! (A) Maar lukt nog niet echt!
Burn- Lady Post-a-lot
nah ik was toch aan het vertellen over m`n jurk en dat ik een witte jurk aan gehad en dat me dat niet stond e.d. en toen kwam donnaa met die opmerking dus denk dat ze op mij doelt.
Gast- Gast
Huh, uh nee?Lily schreef:nah ik was toch aan het vertellen over m`n jurk en dat ik een witte jurk aan gehad en dat me dat niet stond e.d. en toen kwam donnaa met die opmerking dus denk dat ze op mij doelt.
Ik zal het even typen, moment
Gast- Gast
Lily schreef:nah ik was toch aan het vertellen over m`n jurk en dat ik een witte jurk aan gehad en dat me dat niet stond e.d. en toen kwam donnaa met die opmerking dus denk dat ze op mij doelt.
Ik snap het niet maar dat zal dan wel aan mij liggen
Moezie- Kletskop
loontjes-power schreef:Toen was het stil.. Maar hoe bedoel je Lily?
Iedereen zit te wachten op Donnaa´s antwoord!
Gast- Gast
Haha, dat denk ik ook!
Burn- Lady Post-a-lot
En op Burn's fotoPatriesje schreef:
Iedereen zit te wachten op Donnaa´s antwoord!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
HAha, ik krijg het niet voor elkaar met de webcam!
Burn- Lady Post-a-lot
haha dat zat ik ook en ben saaie patenten aant doorlezen
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Burn schreef:HAha, ik krijg het niet voor elkaar met de webcam!
Camera!
Moezie- Kletskop
Of ik moet even wisselen van laptop.. Die webcam doet het zeker..
Ik denk dat ik zo eerst even onder de douche ga, dan kan ik mijn haar doen zoals ik het wil, en niet zoals de kapper!
Ik denk dat ik zo eerst even onder de douche ga, dan kan ik mijn haar doen zoals ik het wil, en niet zoals de kapper!
Burn- Lady Post-a-lot
Een jongen die ik wel redelijk goed ken, scharrelt met een meid die ik ook goed ken..
Nou heeft hij de laatste tijd wat dates met een andere meid en zij is helemaal verliefd op hem. Ze weet niks van zijn vaste scharrel en hij is helemaal geweldig en heeft zelfs gezegd dat hij al bijna een jaar geen seks gehad heeft enzo..
Ik heb tegen hem gezegd dat hij eerlijk moet zijn tegen dat meisje waar hij nu ook mee date omdat zij echt verliefd op hem is en het voor hem puur seks is.. Hij behandeld tevens zijn vaste scharrel gewoon als vriendin en komt ook bij haar thuis over de vloer. Hij heeft tegen mij gezegd dat hij erop zou letten en dat ik me stil moest houden..
En dat heb ik dus niet gedaan.. Ze wil met mij en een vriendin afspreken en dan begint ze weer over die jongen, hoe verliefd ze is en hoe geweldig hij is.. Ik trek het gewoon niet.. Dus ik heb haar een PM op Hyves gestuurd..
Nou heeft hij de laatste tijd wat dates met een andere meid en zij is helemaal verliefd op hem. Ze weet niks van zijn vaste scharrel en hij is helemaal geweldig en heeft zelfs gezegd dat hij al bijna een jaar geen seks gehad heeft enzo..
Ik heb tegen hem gezegd dat hij eerlijk moet zijn tegen dat meisje waar hij nu ook mee date omdat zij echt verliefd op hem is en het voor hem puur seks is.. Hij behandeld tevens zijn vaste scharrel gewoon als vriendin en komt ook bij haar thuis over de vloer. Hij heeft tegen mij gezegd dat hij erop zou letten en dat ik me stil moest houden..
En dat heb ik dus niet gedaan.. Ze wil met mij en een vriendin afspreken en dan begint ze weer over die jongen, hoe verliefd ze is en hoe geweldig hij is.. Ik trek het gewoon niet.. Dus ik heb haar een PM op Hyves gestuurd..
Gast- Gast
Burn schreef:Of ik moet even wisselen van laptop.. Die webcam doet het zeker..
En ons nog langer is spanning laten!
Gast- Gast
Sorry Patriesje! Ik spring gelijk wel ff onder de douche! HEb ik dat ook weer gehad!
Burn- Lady Post-a-lot
OWWWWW wij maar denken dat iemand hier wta gedaan had..
Maar goed ik kan me voorstellen dat je het gehad hebt ermee!
Mischien maar beter dan dat je het verteld.. En hij ja die verdient het gewoon niet, zo ga je niet met een meid om.
Maar goed ik kan me voorstellen dat je het gehad hebt ermee!
Mischien maar beter dan dat je het verteld.. En hij ja die verdient het gewoon niet, zo ga je niet met een meid om.
Moezie- Kletskop
Dat verhaal vertelde je idd laatst Donnaa. Ik ben benieuwd hoe dit afloopt (so a to be continued? )
Ik ben trouwens ook zo'n moraalridder, vooral omdat dat meisje er zo veel meer in ziet.. Arm kind, ik hoop dat ze je geloofd.
Ik ben trouwens ook zo'n moraalridder, vooral omdat dat meisje er zo veel meer in ziet.. Arm kind, ik hoop dat ze je geloofd.
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
WhahahahahahahaPatriesje schreef:Burn schreef:Of ik moet even wisselen van laptop.. Die webcam doet het zeker..
En ons nog langer is spanning laten!
Moezie- Kletskop
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: