Dagcafé
+24
Zininzon
Qiara
Toet
Chocolate Cookie
ExpressoB
Zwerver
Laquisia
Sjaantje
Lejow
Jordana
Minx
Lynn_
Caroow
Lotus
VeryCherry
Snoes
Blond
Burn
Pien
Suus
Try
Serena
Atelier Madame
Moezie
28 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Ik dacht dat ze W had uitgescholden ofzo..loontjes-power schreef:OWWWWW wij maar denken dat iemand hier wta gedaan had..
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
aah nu snap ik het donnaa, maar wel vervelend want je staat er nu tussenin en snap dat je het daarmee gehad hebt.
En Burn, snel douchen want we willen een foto
En Burn, snel douchen want we willen een foto
Gast- Gast
Try schreef:Ik dacht dat ze W had uitgescholden ofzo..loontjes-power schreef:OWWWWW wij maar denken dat iemand hier wta gedaan had..
Dat dacht ik ook!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ja, nouja heel onze woonplaats weet dat hij het doet met zijn vaste scharrel, dus het verbaasd me sowieso wel dat ze nog van niks wist..Try schreef:Dat verhaal vertelde je idd laatst Donnaa. Ik ben benieuwd hoe dit afloopt (so a to be continued? )
Ik ben trouwens ook zo'n moraalridder, vooral omdat dat meisje er zo veel meer in ziet.. Arm kind, ik hoop dat ze je geloofd.
En hij is idd een player, maar ze is gewaarschuwd..
Gast- Gast
Ik dacht ook dat het iets met W had te maken haha.
Maar ik zou hetzelfde hebben gedaan hoor!
Maar ik zou hetzelfde hebben gedaan hoor!
Gast- Gast
Nee haha, dat is al gezeik genoeg..Burn schreef:Try schreef:Ik dacht dat ze W had uitgescholden ofzo..loontjes-power schreef:OWWWWW wij maar denken dat iemand hier wta gedaan had..
Dat dacht ik ook!
Nouja, gezeik.. Hij is vrijdag furieus geworden en heeft midden in de kroeg een gigantische scene geschopt
Gast- Gast
ik snap wel dat je dat gedaan hebt hoor Donnaa. Op een gegeven moment ben je het gewoon zat, en het is ook zo lullig voor dat meisje..
Ben ook benieuwd hoe dit afloopt..
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Oh, Lily, wat jammer, nu heb ik je foto gemist!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Dramaqueen_Donnaa schreef:Hij is vrijdag furieus geworden en heeft midden in de kroeg een gigantische scene geschopt [/i]
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Hij ontweek me de hele avond, op een gegeven moment heb ik hem gesmst of hij uit kon leggen wat er mis is..
Nou dat heb ik geweten.. Ineens stond hij voor me, furieus.. Hij schreeuwde dat ik z`n hele leven verkankerd heb en z`n vrienden afgepakt en dat ik op moest rotten uit z`n leven en dat ongeveer x10 en daarna belde hij nog en heb ik dat nog zo`n 4x over me heen gekregen..
Fuckface dat het is..
Nou dat heb ik geweten.. Ineens stond hij voor me, furieus.. Hij schreeuwde dat ik z`n hele leven verkankerd heb en z`n vrienden afgepakt en dat ik op moest rotten uit z`n leven en dat ongeveer x10 en daarna belde hij nog en heb ik dat nog zo`n 4x over me heen gekregen..
Fuckface dat het is..
Gast- Gast
Ze belde net, maar kan niet opnemen natuurlijk..Serena schreef:ik snap wel dat je dat gedaan hebt hoor Donnaa. Op een gegeven moment ben je het gewoon zat, en het is ook zo lullig voor dat meisje..
Heb gesmst dat ze ff moet smsen.. Heb nu smsje!
Gast- Gast
Wat een kerel! Gadverdamme!
Hij bewijst weer even:
Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn!
Hij bewijst weer even:
Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Klinkt gezellig die W. van jou Donnaa..
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
wat zojuist al gezegd is ... dramaqueen maar wel vervelend dat hij elke keer van die rare acties heeft als je `m ziet.
Gast- Gast
Ja en het is nog een mietje ook, want als ik voor hem rij, per toeval dan gaat hij super langzaam rijden.._Chance schreef:Klinkt gezellig die W. van jou Donnaa..
Ja stel je voor, dat ik hem niet zie ofzo
Gast- Gast
Kom je hem vaak 'per ongeluk' tegen? Hoe groot is jouw woonplaats eigenlijk?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ja, vrijwel dagelijks.._Chance schreef:Kom je hem vaak 'per ongeluk' tegen? Hoe groot is jouw woonplaats eigenlijk?
We hebben 13.000 inwoners, geloof ik.. Dus het is nog wel redelijk groot, maarja kom hem toch redelijk vaak tegen..
Gast- Gast
Je zus, wat kinderachtig zeg dat hij zo tegen je tekeer gaat in de kroeg!
Hij doet alleen maar moeilijk.
Lekker laten gaan en op zoek naar een andere kerel
Hij doet alleen maar moeilijk.
Lekker laten gaan en op zoek naar een andere kerel
Gast- Gast
helemaal eens met de anderen.. wat een dramaqueen die W.
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Update; ze wilde weten hoelang hij het wist en waarom hij haar dan nog mee uit eten had genomen dit weekend.
Ik heb gestuurd dat ik het een tijdje weet, maar dat ik hem de gelegenheid heb gegeven om het te zeggen en dat ik ook niet weet waar hij mee bezig is..
Ze is heel erg boos nu en heeft er geen woorden voor.. Heb gezegd dat ik dat snap en dat ze het maar even moet laten bezinken..
Ik heb gestuurd dat ik het een tijdje weet, maar dat ik hem de gelegenheid heb gegeven om het te zeggen en dat ik ook niet weet waar hij mee bezig is..
Ze is heel erg boos nu en heeft er geen woorden voor.. Heb gezegd dat ik dat snap en dat ze het maar even moet laten bezinken..
Gast- Gast
Aww, wat sneu voor haar, Donnaa. Maar ik vind het wel goed dat je het haar verteld hebt, zou ik denk ik ook gedaan hebben.
Gast- Gast
Ja niet best he, idioot dat het is..
Ik heb zo ongelooflijk staan janken en toen ging ik met een vriendin naar huis, kwamen we hem nog tegen ook.. Ik kon hem echt wel smoren, zo kwaad was ik.. En daarna belde hij dus nog..
Ik heb hem even goed de waarheid gezegd in een smsje van 8 lang en voor de rest kan hij mooi doodvallen..
Ik heb zo ongelooflijk staan janken en toen ging ik met een vriendin naar huis, kwamen we hem nog tegen ook.. Ik kon hem echt wel smoren, zo kwaad was ik.. En daarna belde hij dus nog..
Ik heb hem even goed de waarheid gezegd in een smsje van 8 lang en voor de rest kan hij mooi doodvallen..
Gast- Gast
Juist Alex... Ik zou het ook niet voor me kunnen houden!
Maar wat een actie van W.
pffff
Maar wat een actie van W.
pffff
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ja, ik vind het gewoon heel lullig..Alex schreef:Aww, wat sneu voor haar, Donnaa. Maar ik vind het wel goed dat je het haar verteld hebt, zou ik denk ik ook gedaan hebben.
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: