Berlijn was te gek!!!!!
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Berlijn was te gek!!!!!
Vrijdag zijn we om 07.30 vertrokken naar Berlijn met de auto en we waren gisteravond om 23.45 weer thuis. Wat is het een geweldige stad zeg!! We hebben zoveel mooie dingen gezien! En we hadden super mooi weer, heerlijk in ons t-shirt lopen! Hieronder een paar fotootjes
Ons hotel
Brandenburger Toren
Mauerpark
Berlijnse muur
Ons hotel
Brandenburger Toren
Mauerpark
Berlijnse muur
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Re: Berlijn was te gek!!!!!
Leuk dat jullie het naar jullie zin gehad hebben! Je planning nog helemaal na kunnen komen of moet je nog een keer terug
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Kqip schreef:Leuk dat jullie het naar jullie zin gehad hebben! Je planning nog helemaal na kunnen komen of moet je nog een keer terug
Nee, we hebben veel meer dan onze planning bekeken!! Ik had verwacht dat we lang niet alles zouden kunnen zien maar er was meer bijgekomen zelfs
Mida4you- Ratel
Leuk zeg! Ik ben jaren geleden geweest en vond het toen wat tegen vallen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Tegenvallen? Ik absoluut niet! Maar ja dat is voor iedereen weer anders hé!
Mida4you- Ratel
Nou, dat is ook alweer 7 jaar geleden en toen waren er veel dingen in opbouw, dus misschien kwam het daardoor. Er zal intussen wel veel veranderd zijn.
Ja, dat zou kunnen natuurlijk
Mida4you- Ratel
Dan moet ik nog maar eens gaan.
Haha wie weet kom je er nog eens een keer Maar ja de mening is van iedereen natuurlijk weer verschillend!!
Mida4you- Ratel
Wat een leuke fotos!
Ik ben zelf ook helemaal gek van Berlijn!
Voor diegene die nog keer naar Berlijn willen
er staat een leuke actie voor alleen vandaag boekbaar op : www.actievandedag.nl
Ik ben zelf ook helemaal gek van Berlijn!
Voor diegene die nog keer naar Berlijn willen
er staat een leuke actie voor alleen vandaag boekbaar op : www.actievandedag.nl
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, die actie zag ik vandaag ook voorbij komen. Dat is echt spotgoedkoop die aanbieding!!!!
Mida4you- Ratel
Berlijn is super, he? Hadden jullie de kleine mee of is ze thuis gebleven?
Gast- Gast
Twellie schreef:Berlijn is super, he? Hadden jullie de kleine mee of is ze thuis gebleven?
Ja Berlijn is echt super!! Nee, de kleine is naar opa en oma gegaan ( mijn ouders ). Anders is het niet te doen. We hebben zo ongelooflijk veel gezien en dan die kleine overal mee heen nemen en dan die lange reis in de auto, dat wordt niet wat.
Mida4you- Ratel
Mirjam4you schreef:Twellie schreef:Berlijn is super, he? Hadden jullie de kleine mee of is ze thuis gebleven?
Ja Berlijn is echt super!! Nee, de kleine is naar opa en oma gegaan ( mijn ouders ). Anders is het niet te doen. We hebben zo ongelooflijk veel gezien en dan die kleine overal mee heen nemen en dan die lange reis in de auto, dat wordt niet wat.
Ik wil eigenlijk ook graag een paar daagjes weg met een vriendin en dus zonder dochter. Maar ik weet nog niet of ik het 'aankan' om haar maar liefst vier hele dagen te missen... Hoe verging het jou?
Gast- Gast
Het verging mij eigenlijk boven verwachting. Voordat we heengingen dacht ik: Jeetje moet ik haar 4 dagen missen . Maar eerlijk gezegd viel het reuze mee. Weetje wat het voordeel is? Dat je de hele dag onderweg bent met dingen bekijken en doen en daardoor werd ik snel afgeleid. Ik had alleen een momentje toen we 's avonds weer in het hotel kwamen maar toen belde ik mijn ouders even hoe het ging en was ik weer rustig.
Het heeft mij en mijn man ook even heel erg goed gedaan om even weg te zijn zonder ons dochtertje. Dit moet je natuurlijk niet verkeerd opvatten.
Het zou voor jezelf ook even heerlijk zijn om er tussenuit te gaan, even geen flesjes, luiers enzo. En nogmaals dit is allemaal niet negatief bedoelt hoor.
Het heeft mij en mijn man ook even heel erg goed gedaan om even weg te zijn zonder ons dochtertje. Dit moet je natuurlijk niet verkeerd opvatten.
Het zou voor jezelf ook even heerlijk zijn om er tussenuit te gaan, even geen flesjes, luiers enzo. En nogmaals dit is allemaal niet negatief bedoelt hoor.
Mida4you- Ratel
Goed om te horen dat het goed ging. Ik kan me voorstellen dat je even een momentje had. Als ik wegga voor een weekendje weg denk ik ook dat we veel dingen gaan zien en bezichtigen, dus als het goed is vliegt de tijd dan ook voorbij . Ik ben gewoon heel erg met dit soort dingen, ik geef mijn dochter niet graag uit handen. Maar misschien moet ik me daar gewoon eens overheen zetten en lekker een weekendje naar de zon gaan met een vriendin .
Gast- Gast
Twellie schreef:Goed om te horen dat het goed ging. Ik kan me voorstellen dat je even een momentje had. Als ik wegga voor een weekendje weg denk ik ook dat we veel dingen gaan zien en bezichtigen, dus als het goed is vliegt de tijd dan ook voorbij . Ik ben gewoon heel erg met dit soort dingen, ik geef mijn dochter niet graag uit handen. Maar misschien moet ik me daar gewoon eens overheen zetten en lekker een weekendje naar de zon gaan met een vriendin .
Ik vind ook niet makkelijk om mijn dochtertje uit handen te geven maar als ze naar iemand gaat ( je ouders of schoonouders ofzo ) dan weet je gewoon dat ze is goede handen is. Het is echt ff lekker om er tussenuit te gaan!!
Mida4you- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: