Knipjes/strikjes/roosjes/ frutsels in je haar....
+2
Jeanette
Puk
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Knipjes/strikjes/roosjes/ frutsels in je haar....
Hallo:)
Ik ben al vanaf de zomer bezig om mijn haar te laten groeien, ik had het heel kort en draag het nu in een bob, met de voorlengte net iets over mijn kaaklijn. En het lijkt me zo leuk om eens wat leuks in mijn haar te doen. Maar wat?! Misschien zijn hier meiden die wat in hun haar dragen en ff willen showen? Kan ik ff ideeën op doen:)
groetjes!
Ik ben al vanaf de zomer bezig om mijn haar te laten groeien, ik had het heel kort en draag het nu in een bob, met de voorlengte net iets over mijn kaaklijn. En het lijkt me zo leuk om eens wat leuks in mijn haar te doen. Maar wat?! Misschien zijn hier meiden die wat in hun haar dragen en ff willen showen? Kan ik ff ideeën op doen:)
groetjes!
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Re: Knipjes/strikjes/roosjes/ frutsels in je haar....
Ik heb tot nu toe alleen maar een paar grote speldjes die ik in doe en elastiekjes Maar ik wil nog een keer een leuke bloem of zo.
Gast- Gast
Ik doe het soms in een warrige knot, maar meer ook niet. En ik heb een mooie speld waarmee ik mijn haar snel leuk op kan steken als ik haast heb.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Theedoosje schreef:Ik heb tot nu toe alleen maar een paar grote speldjes die ik in doe en elastiekjes Maar ik wil nog een keer een leuke bloem of zo.
En hoe doe je je haar dan? Met een klein plukje opzij ofzo?
Puk- Prater
nee ehm hoe leg ik dat uit. Mijn scheiding zit niet in het midden maar wat meer naar de zijkant, en dan doe ik zo aan een kant een speld er in. Zal ff kijken of ik foto heb.
Zie aan de linkerkant een speld zitten.
*weg*
Zie aan de linkerkant een speld zitten.
*weg*
Laatst aangepast door Theedoosje op zo 3 apr 2011 - 4:09; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik draag het los of in een staartje/opgestoken.
Knipjes en strikjes vind ik kinderachtig, maar ik ben dan ook 29 en dat ziet er gewoon niet uit. Misschien staat t jou heel leuk?
Ik draag wel eens haarbanden, maar echt heel weinig. Zo heb ik een hele dunne die vrijwel mijn haarkleur is, en eentje van stof, die ook bij mijn haarkleur past,met pailetten.
Heel soms doe ik iets met een haarelastiek met een grote bloem, maar dan hou ik mijn kleding wel basic.
Knipjes en strikjes vind ik kinderachtig, maar ik ben dan ook 29 en dat ziet er gewoon niet uit. Misschien staat t jou heel leuk?
Ik draag wel eens haarbanden, maar echt heel weinig. Zo heb ik een hele dunne die vrijwel mijn haarkleur is, en eentje van stof, die ook bij mijn haarkleur past,met pailetten.
Heel soms doe ik iets met een haarelastiek met een grote bloem, maar dan hou ik mijn kleding wel basic.
Gast- Gast
Ik kom niet verder dan elastiekjes en soms eens eens schuifje om mij lok uit m'n gezicht te houden. Als ik dat doe op m'n werk oid, verberg ik het wel weer onder het haar achter mijn oor (snap je hem nog?) zodat je de speld zelf niet ziet.
Oh, en vandaag had ik de bovenste helft van mijn haar naar achter en dan vast gemaakt met een mini bruin klemmetje (alleen de plukjes naast mijn oren daarmee vast gezet, de rest blijft dan ook wel zitten).
Ik hou niet zo van frutsels in mijn haar.. Als ik het vast doe, is dat ook vooral gewoon omdat dat praktisch is dus dat moet dan snel gebeuren, ga er niet tijden voor voor de spiegel staan..
Oh, en vandaag had ik de bovenste helft van mijn haar naar achter en dan vast gemaakt met een mini bruin klemmetje (alleen de plukjes naast mijn oren daarmee vast gezet, de rest blijft dan ook wel zitten).
Ik hou niet zo van frutsels in mijn haar.. Als ik het vast doe, is dat ook vooral gewoon omdat dat praktisch is dus dat moet dan snel gebeuren, ga er niet tijden voor voor de spiegel staan..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Oh ik draag trouwens wel speldjes, maar alleen als ik ga sporten omdat anders mijn haar voor mijn gezicht gaat waaien.
Gast- Gast
Ik draag haarbanden, en als ik mijn clip-in extensions inheb dan zet ik het met schuifjes achter vast (zodat het niet opvalt dat het nephaar is).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Tea-Leaf schreef:
Knipjes en strikjes vind ik kinderachtig
meer dan eens!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik vind clipjes en strikjes en bloemetjes in je haar leuk! Niet kinderachtig en ben zelf ook 29.
Gast- Gast
Ik vind dat ook leuk!
In de zomer lekker je haar opsteken (evt.met wat krul erin) en dan aan de zijkant een bloem erin.
Of je haar heel strak, met een scheiding, in een knot en dan aan de kant waar je haar in de scheiding zit (het meeste haar zeg maar...) een speldje met subtiele glittertjes ofzo...
In de zomer lekker je haar opsteken (evt.met wat krul erin) en dan aan de zijkant een bloem erin.
Of je haar heel strak, met een scheiding, in een knot en dan aan de kant waar je haar in de scheiding zit (het meeste haar zeg maar...) een speldje met subtiele glittertjes ofzo...
Gast- Gast
Ik heb een hele mand vol met frutsels voor mijn haar, van klemmetjes, bloemen, haarbanden, bandana's en meer spul. Maak ook veel zelf
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Bedankt voor de tips:) 21 mei hebben we een bruiloft en ik zou het zo leuk vinden om iets aparts met mijn haar te doen! Ik ga ff rondshoppen:)
Puk- Prater
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: