Haar touperen
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Haar touperen
Hoi!
Ik lees al een tijdje mee hier, maar heb nu maar eens een account aangemaakt.
Ik wil voor een feest vanavond mijn haar touperen, en dan vanaf de zijkanten een plukje naar achteren doen en het daar vastzetten. Dan heb ik als het goed is een soort "bobbel" op mijn hoofd. Snappen jullie wat voor kapsel ik bedoel? kan er even geen plaatje van vinden. Alleen, hoe maak ik zo'n kapsel? Ik heb redelijk lang haar, ongeveer tot mijn bh bandje. Van achter is alles op 1 lengte, aan de voorkant heb ik een kortere laag tot ongeveer mijn kaken. Als ik probeer te touperen, zakt het direct weer in, ik krijg het dus niet omhoog. Iemand tips? Ik heb overigens niet al te dik haar, dus aan de zwaarte kan het niet liggen.
Ik heb een plaatje gevonden, zoiets bedoel ik:
Ik lees al een tijdje mee hier, maar heb nu maar eens een account aangemaakt.
Ik wil voor een feest vanavond mijn haar touperen, en dan vanaf de zijkanten een plukje naar achteren doen en het daar vastzetten. Dan heb ik als het goed is een soort "bobbel" op mijn hoofd. Snappen jullie wat voor kapsel ik bedoel? kan er even geen plaatje van vinden. Alleen, hoe maak ik zo'n kapsel? Ik heb redelijk lang haar, ongeveer tot mijn bh bandje. Van achter is alles op 1 lengte, aan de voorkant heb ik een kortere laag tot ongeveer mijn kaken. Als ik probeer te touperen, zakt het direct weer in, ik krijg het dus niet omhoog. Iemand tips? Ik heb overigens niet al te dik haar, dus aan de zwaarte kan het niet liggen.
Ik heb een plaatje gevonden, zoiets bedoel ik:
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Re: Haar touperen
Flink touperen maar echt plukje voor plukje en veel haarlak!
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10
Als ik dit doe pak ik een vrij dikke pluk, toupeer die met een borstel (vind ik fijner en een mooier effect geven) spuit er aan de achterkant, vanaf de haarwortel haarlak in en ga naar de volgende pluk. Dat is eigenlijk binnen twee minuten gedaan en het zakt niet uit. Daarna zachtjes naar achter borstelen en vast zetten.
Toupeer je wel zo dicht mogelijk op je hoofdhuid?
Ander kun je ook op youtube kijken, daar staan genoeg filmpjes. Deze bijvoorbeeld (vanaf 7 minuten)
https://www.youtube.com/watch?v=SqaY5frWbEQ
Toupeer je wel zo dicht mogelijk op je hoofdhuid?
Ander kun je ook op youtube kijken, daar staan genoeg filmpjes. Deze bijvoorbeeld (vanaf 7 minuten)
https://www.youtube.com/watch?v=SqaY5frWbEQ
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Je kunt de voorste pluk haar apart houden. Vlak daar achter een stuk touperen en oprollen. Daarover heen kam je dan voorzicht het stuk dat je naar voren hield en dan zet je het vast achter met speldjes.
Gast- Gast
Zusje schreef:Je kunt de voorste pluk haar apart houden. Vlak daar achter een stuk touperen en oprollen. Daarover heen kam je dan voorzicht het stuk dat je naar voren hield en dan zet je het vast achter met speldjes.
+1
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: