Vloeren
+2
Cow
Ella
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vloeren
Waar hebben jullie de vloeren voor je huis gekocht?
Wij zijn op zoek naar laminaat vloeren. Voor boven maakt het niet zo uit maar voor beneden zoeken we een donker grijze. Er is zo weinig in die kleur. De winkels hier in de regio hebben we al gehad. Misschien kom ik op ideeen door julie reactie
Wij zijn op zoek naar laminaat vloeren. Voor boven maakt het niet zo uit maar voor beneden zoeken we een donker grijze. Er is zo weinig in die kleur. De winkels hier in de regio hebben we al gehad. Misschien kom ik op ideeen door julie reactie
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Vloeren
Er zijn nu laminaat vloerne in de aanbieding bij de Praxis. Geen idee of het de juiste kleur is voor je maar je kunt altijd gaan kijken!
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Misschien kun je op internet wat rondkijken bij bijv. Quick step, berry floor en ik kwam bijv. deze tegen http://www.vloeronline.nl/catalog/product_info.php/pName/tarkett-woodstock-832-v2-8119291-haywood-eiken-grijs
Zelf hebben wij de vloer van de gamma, maar dat was meer omdat we al wisten dat we hier maximaal 2,5 a 3,5 jaar zouden wonen en dan is een duurdere merkvloer gewoon zonde. Mijn ouders hebben een vloer van Quick step, inmiddels 6 a 7 jaar denk ik en die blijft echt super mooi!
Zelf hebben wij de vloer van de gamma, maar dat was meer omdat we al wisten dat we hier maximaal 2,5 a 3,5 jaar zouden wonen en dan is een duurdere merkvloer gewoon zonde. Mijn ouders hebben een vloer van Quick step, inmiddels 6 a 7 jaar denk ik en die blijft echt super mooi!
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Wij hebben onze vloer gekocht bij Carpet Right. Die hebben best vaak een actie met korting en we waren erg tevreden over de service!
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Mijn vloer is van QuickStep en heb ik gekocht bij de Meubelier in het dorp van mijn ouders. Het was een vrij dure vloer, maar daar is de kwaliteit ook naar.
Gast- Gast
Ik wilde ook een grijze vloer.
Heb hem van Balterio en deze heb ik bij één of andere loods gekocht die een partij van 100m2 had ingekocht.
Scheelde veel geld!
Heb hem van Balterio en deze heb ik bij één of andere loods gekocht die een partij van 100m2 had ingekocht.
Scheelde veel geld!
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
BJA schreef:Ik wilde ook een grijze vloer.
Scheelde veel geld!
Heb je een foto?
Ella- Ratel
Ik heb ook een vloer van Balterio, maar in het gerookt eiken. Gekocht bij een kleine, gespecialeerde woningstoffeerzaak in mijn woonplaats.
Gast- Gast
Ava schreef:ik heb mijn laminaat gekocht bij bouwmaat, bevalt prima en was niet duur
Moet je wel een KvK hebben
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Wij hebben op zolder een grijze laminaatvloer van Pergo:
http://www.pergo.com/nl-nl/Consument/Producten/Laminaatvloeren/
Moet je even filteren op 'stone' en dan de grijze leisteen. Is verkrijgbaar bij de hele grote vestigingen van praxis (niet bij de normale praxissen).
Wel redelijk duur....
Moet je even filteren op 'stone' en dan de grijze leisteen. Is verkrijgbaar bij de hele grote vestigingen van praxis (niet bij de normale praxissen).
Wel redelijk duur....
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
teletascha schreef:Wij hebben op zolder een grijze laminaatvloer van Pergo:
Wel redelijk duur....
Prachtige vloeren. Zoiets zoek ik. BEn al bij verschillende winkels geweest zie ik op de site maar daar hadden ze hem niet. Heb wat andere wikels gemaild om het te vragen. Dan maar een stukje rijden.
Kan je bij praxis er achter komen waar ze ze wel hebben?
Ella- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: