Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ben een kluns, daarom mijn vraag aan jullie:

2 plaatsers

Ga naar beneden

Ik ben een kluns, daarom mijn vraag aan jullie: Empty Ik ben een kluns, daarom mijn vraag aan jullie:

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 23:31

Hoe wijs ik voorzichtig iemand af?

Nou ja, laat ik even bij het begin beginnen en ik heb dit al besproken in het Dagcafé, maar even voor de duidelijkheid nog een keer mijn verhaal: Afgelopen woensdag werd ik versierd door een Duitse jongen van Roemeense afkomst. Het begon op het moment dat ik in de Xplora kwam (een soort van mediatheek waar studenten rustig kunnen studeren) en ik zocht een plekje zodat ik goed en geconcentreerd kon gaan studeren. Ik kom daar momenteel elke dag, want thuis kan ik echt niet gaan studeren omdat ik te veel afgeleid wordt. Dus hij vroeg in het Engels aan mij wat ik er hier elke dag kwam doen en ik antwoordde dat ik hier kwam omdat ik probeer af te studeren. En zo raakte we eigenlijk aan de praat, probeerden we te studeren, praten, studeren... Hij gaf boter-kaas-eieren briefjes door om mijn aandacht te trekken. Aan het eind van de dag ging hij een spelletje met me doen waarbij ik 8 dingen uit mn tas moest halen. hij schreef iets op een briefje en vervolgens moest ik het diep wegstoppen. Op weg naar huis heb ik het briefje bekeken en er stond 1 van de 8 voorwerpen opgeschreven met zn nummer erbij.

Ik had al zo een beetje het vermoeden dat hij me wilde versieren en dat hij mij zijn nummer gaf voor mij een bevestiging. Ik heb m niet gebeld omdat ik er eigenlijk geen zin in heb. Hij heeft me inmiddels opgezocht op facebook en me een bericht gestuurd, dat ie het jammer vind dat ik hem niet meer gebeld heb. Maar ik heb er nog niet geantwoord.

Ik ben eigenlijk niet geïnteresseerd in hem (als ie tenminste uit is op meer dan een vriendschap) en zo wil ik het ook laten. Ik heb geen enkel behoefte aan relaties. Maar desondanks voelde ik me wel gevleid. Embarassed

Als ik m nu zou afwijzen, doe ik het dan nu al goed of zou ik wat duidelijker moeten zijn tegen hem? Wat denken jullie?

Sorry als het verhaal te lang is geworden, maar ik hoop dat het duidelijk is.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben een kluns, daarom mijn vraag aan jullie: Empty Re: Ik ben een kluns, daarom mijn vraag aan jullie:

Bericht  Jeanette do 31 maa 2011 - 23:40

Je zou hem op Facebook een berichtje kunnen sturen dat het die dag leuk was, maar dat hij niet meer moet verwachten.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Ik ben een kluns, daarom mijn vraag aan jullie: Empty Re: Ik ben een kluns, daarom mijn vraag aan jullie:

Bericht  _DoI do 31 maa 2011 - 23:45

Ik zou antwoorden dat je het gezellig vond maar dat je niet geïnteresseerd bent in meer dan vriendschap.

Laatst aangepast door _DoI op do 31 maa 2011 - 23:46; in totaal 1 keer bewerkt
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 23:46

Ik zou ook zoiets doen. En dat je momenteel even andere prioriteiten stelt, namelijk afstuderen.

Je kan hem best laten weten dat je geen interesse hebt.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 0:10

ik zou gewoon tegen hem zeggen dat je het gezellig vond maar verder niks moet verwachten in een berichtje op FB ofzo, dan is het voor hem ook meteen duidelijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 0:14

Ik heb m uiteindelijk dit gestuurd:

Hi ***! I felt flatterd. It was nice to meet you to, I had a great time last wednesday, but you shouldn't expect more than this because I got no intrests at all, because my guatuation is my first priority. I wish you all the best and good luck with your gratuation.

Ik hoop dat ie het snapt Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 0:15

Ik zou het in een prive bericht zetten op FB. Gewoon een heel duidelijk, concreet en kort berichtje.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 0:21

Jammer dat er wat foutjes in zitten, maar dat vindt hij vast niet zo erg. Ik vind dat het een netjes berichtje is verder.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 0:23

Marin schreef:Jammer dat er wat foutjes in zitten, maar dat vindt hij vast niet zo erg. Ik vind dat het een netjes berichtje is verder.

Hihi Very Happy Mijn engels is niet optimaal. Maar waar zitten de foutjes?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 0:24

Het is graduation Wink En flattered, en interest.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette vr 1 apr 2011 - 0:24

Dat is een mooi berichtje en je hebt het daarin goed verwoord.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 0:24

haha dadelijk denktie dat ie na je afstuderen weer kans maakt Wink:P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 0:25

Ik las trouwens te snel en dacht dat er stond "good luck with your infatuation", wat echt heel grappig zou zijn in deze situatie Very Happy

Gast
Gast

Fauve schreef:Het is graduation Wink En flattered, en interest.

Ah dat dus. Had ik moeten weten. Ach ja, hij zal het wel snappen.

Gast
Gast

Bitterkoek_ schreef:Ik heb m uiteindelijk dit gestuurd:

Hi ***! I felt flatterd flattered. It was nice to meet you to, I had a great time last wednesday, but you shouldn't expect more than this because I got no intrests interestsat all, because my guatuation graduation is my first priority. I wish you all the best and good luck with your gratuation. graduation

Ik hoop dat ie het snapt Embarassed

Sommige dingen zoals priority en than doe je juist wel weer goed, dus dat is grappig..

Maar hij begrijpt vast de strekking wel.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 0:28

Lily schreef:haha dadelijk denktie dat ie na je afstuderen weer kans maakt Wink:P

Whaha! Zal ie hard zn best moeten doen. Maar nee, ik vond m eigenlijk af en toe een bemoeial. Ik was uit een boek aan het leren die ik uit de mediatheek had gepakt en tegelijkertijd maakte ik een samenvatting van de lezen teksten. Zegt ie: "Er staat hier een printer he? Je kunt het boek gewoon kopiëren, dan hoef je niet zo te typen."

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 0:29

Hij bedoelde het vast goed, maar kwam inderdaad wel beetje irritant over zo uit je berichtje te halen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 0:29

ach misschien zei hij het uit interesse en om een praatje met je te kunnen maken. Maar ik hou ook niet zo van bemoeiallen

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 0:30

Ja daarom. Daar ben ik ook wel van overtuigd.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 0:31

Lily schreef:haha dadelijk denktie dat ie na je afstuderen weer kans maakt Wink:P
Ja dat dacht ik ook al smile Zelf heb ik de gewoonte om nóg directer te zeggen: ''ik voel niks voor je, ik vind je niet leuk op die manier'', want sommige mannen zullen altijd doorgaan zolang je dit niet zegt. Als ik bv zeg: ''ik heb een vriend'', denken zij: ''alles kan stuk'', of: "wat heb ik daarmee te maken?" of: "Is hij nu hier? Nee? Nou dan!".

Als jij zegt: mijn studie heeft eerste prioriteit, denken zij: "wacht maar tot je mij leert kennen, of: zelfs tijdens het afstuderen heb je soms afleiding nodig, of: als je straks klaar bent zal ik de eerste zijn die je feliciteert, etc.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 0:33

Sjonge Noa, daar had ik niet eens bij stilgestaan! Very Happy Haha. Maar ik ga er verder niet over nadenken.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: