voor een kindje 2012
+70
Linnie1985
Weegschaal
holaagirl
Shy
Alex
boekenwurm83
sanne-84
blonky1986
Ayla
kellebel
Laced
Wennes
Liselot
snoezel
Annie24
Ugly Betty
Vintage
SleepingBeauty
Jasmine
Parisienne
Jezzie
RYW
myloon
nillis
cupcake23
Roodkapje
Paper Crown
Limburg85
Caramba
Blue flower
Filoria
Alyssa
Smaragdje
RedRose
Muppetje
Roos
Clapperdie
Ellebel
Flower_L
mauwmauw
Lejow
maiadebij
Susan
JD
Pien
joyce0606
ShallY
Jazzlyn
Amber-
SarahKey
Pandora
CCC
Coco
Darius
bolus26
**_pearl_**
Mysterious
Silver
Bloem86
PapillonRose
PiP
Flip Fluitketel
Teddyaapje
Vancity_girl
Tania
Annemie
Monnie
L!ND@
Pussycat
liesje
74 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: voor een kindje 2012
JaneDoe schreef:pffff wat ben ik blij als ik straks hopelijk 9 maanden lang niet ongesteld ben....
ben er echt altijd ziek van, ook nu weer.... koppijn, buikpijn, zo'n hoge lichaamstemperatuur dat ik alleen maar loop te zweten, moe..... bah!
Wat me nog best lastig lijkt straks is om het te verbergen voor mensen, in die eerste weken. Zo hou ik altijd wel van een wijntje, en stel dat ik snel zwanger mag raken....dan kan ik me nu al druk maken over hoe ik het bijvoorbeeld tijdens oud&nieuw zou moeten verbergen.. (maar dan zou ik wel heel snel zwanger moeten raken;))
Iemand nog handige tips?
Gewoon de hele avond aan een glas blijven sippen, dat valt niemand op als er verder wel door iedereen gedronken wordt.
Gast- Gast
Haha inderdaad. Ik zou gewoon lekker een glas aannemen en meeproosten en doen alsof je er van drinkt en stiekem als niemand kijkt gooi je het weg ofzo. Dat gaat echt niemand opvallen. Iedereen is dan zo druk met feesten etc...
Dan gaan ze echt niet op jou letten. Volgens mij letten ze juist op als je niet wilt.
Dan gaan ze echt niet op jou letten. Volgens mij letten ze juist op als je niet wilt.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
JaneDoe schreef:
Kan trouwens wel heeeel erg uitkijken naar t moment dat je t kunt gaan vertellen aan je ouders enzo...
*zucht*...m ik weet t, ik loop ernstig op de zaken vooruit....eerst maar eens rustig afwachten en zien of het ons uberhaupt gegund is..
dat heb ik ook ! helemaal nu dat super veel vriendinenn en collega`s zwanger zijn of net bevallen .
dan kan ik echt al na denken over hoe ik het ga vertellen .
nou we mogen best al een beetje weg dromen toch ...
wie heeft al enig idee over hoe ze het ooit aan vrienden of famillie willen vertellen als ze zwanger zijn .
doe je iets speciaals of gewoon lekker simpel ? .
ben benieuwt !
**_pearl_**- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10
Wij hadden bekers gekocht met de liefste opa/oma en die gevuld met roze en blauwe chocolaatjes.
De hint was gelijk duidelijk :-)
Alleen mijn schoonmoeder die wist niks meer uit te brengen hahaha.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Pussycat schreef:Wij hadden bekers gekocht met de liefste opa/oma en die gevuld met roze en blauwe chocolaatjes.
Zoiets willen wij ook doen als ik zwanger ben!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Mag ik ook op het lijstje?
we willen in januari er voor gaan. het zal ons eerste kindje worden.
Ik ken dat JaneDoe, ik loop ook al zo van: 'als ik straks zwanger ben dan ...'
maar dat is juist leuk. Heb laatst ook al baby kleertjes gekeken. gewoon voor de leuk
we willen in januari er voor gaan. het zal ons eerste kindje worden.
Ik ken dat JaneDoe, ik loop ook al zo van: 'als ik straks zwanger ben dan ...'
maar dat is juist leuk. Heb laatst ook al baby kleertjes gekeken. gewoon voor de leuk
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
JaneDoe | gestopt sinds 24 Oktober 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Jezzie89 | gestopt sinds 21 Oktober 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Pearl | gaan er in april 2012 voor | nog niet zwanger | 1e kindje |
Roos | gaan er vanaf half maart 2012 voor | nog niet zwanger | 2e kindje |
bolus 26 | gaan er begin 2012 voor | nog niet zwanger | 1e kindje |
FryskeFlinter | gaan er april 2012 voor | nog niet zwanger | 1e kindje |
.. | .. | .. | .. |
.. | .. | .. | .. |
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb nog geen idee hoe we het gaan vertellen als het zover komt. Toen ik het laatst al dacht heb ik in paniek mijn moeder gebeld, en die wist het dus al. Maar vanaf nu kan ik me ook gewoon stil houden. Heb nu de nodige informatieve boeken al in huis.
Ik drink sowieso niet zoveel, en soms drink ik ook een avond niet. Dus opzich zal het met de drank enzo wel meevallen. Maar dat stilhouden, ja dat zal nog wel moeilijk worden..
Ik drink sowieso niet zoveel, en soms drink ik ook een avond niet. Dus opzich zal het met de drank enzo wel meevallen. Maar dat stilhouden, ja dat zal nog wel moeilijk worden..
Silver- Ratel
Wij hadden bij de eerste een knuffel met een gedichtje eraan.
Bij de tweede maak ik een leuk shirt voor l.ucas. Maar het nieuws zal niet als een verrassing komen hier..
Bij de tweede maak ik een leuk shirt voor l.ucas. Maar het nieuws zal niet als een verrassing komen hier..
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
ik heb ooit een heel leuk gedichtje gevonden op internet . en daar wil ik dan iets leuks mee doen .
maar zo goed als ik mezef ken denk ik dat ik zo snel mogelijk me moeder bel hahah
maar zo goed als ik mezef ken denk ik dat ik zo snel mogelijk me moeder bel hahah
**_pearl_**- Fluisteraar
Janedoe, mijn buurvrouw houd ook van een wijntje en die had een feestje van de carnaval. Ze heeft 7up met appelsap gemengd. Het was te drinken en niemand had wat in de gaten.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
JaneDoe schreef:Haha t is niet iets waar ik me druk om maak hoor, gewoon nieuwsgierig hoe andere mensen dat oplossen;)
Kan trouwens wel heeeel erg uitkijken naar t moment dat je t kunt gaan vertellen aan je ouders enzo...
*zucht*...m ik weet t, ik loop ernstig op de zaken vooruit....eerst maar eens rustig afwachten en zien of het ons uberhaupt gegund is..
Ik dronk ook regelmatig een wijntje, maar nu als we ergens naartoe gaan zeg ik gewoon dat ik niet drink... Niemand die er gek van op kijkt hoor... Of ik rijd gewoon die avond naar huis, antibiotica kuurtje of gewoon geen trek/ zin in drank... Heb tot nu toe niemand zien lachen, of vragen horen stellen...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
sja helaas gaat dat hier niet lukken...
mijn vrienden kennende, plus het feit dat ik altijd wel een wijntje drink bij dat soort dingen, plus het feit dat ze allemaal weten dat ik wel heeel graag kindjes wil....
maar ach....eerst een positieve test in handen houden.
Wat nu niet opschiet.....ben al 9 dagen ongesteld!!! pffff....
mijn vrienden kennende, plus het feit dat ik altijd wel een wijntje drink bij dat soort dingen, plus het feit dat ze allemaal weten dat ik wel heeel graag kindjes wil....
maar ach....eerst een positieve test in handen houden.
Wat nu niet opschiet.....ben al 9 dagen ongesteld!!! pffff....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Wat leuk JaneDoe, dus je bent deze maand voor het eerst echt gestopt met de pil?
Gast- Gast
Jep!
Eindelijk....na heel lang "zal ik wel of zal in niet" te hebben gezegd..... de knoop doorgehakt!
Eindelijk....na heel lang "zal ik wel of zal in niet" te hebben gezegd..... de knoop doorgehakt!
JD- Ratel
Fijn, ik hoop dat het jullie snel gegund is is alles nu goed geregeld met financiën etc?
Gast- Gast
Ja we hebben allebei een fijne baan, vriend vast contract en de schuld die ik had is afbetaald.
Alleen de spaarrekening is nog niet erg dik gespekt, maar goed....het duurt dan ook nog minstens 9 maanden voor het kindje er is, dus dat gaat wel goedkomen....
Laat ik t zo zeggen; wij voelen ons nu echt financieel zeker genoeg om ervoor te gaan:)
Maakte me we heel erg zorgen om mijn baan, maar toevallig ging het gesprek er vandaag in de pauze over waar mijn manager bij zat (gewoon over baby's, zwangerschap etc) en toen zei mn manager iets van "ik vind het echt belachelijk als bedrijven mensen eruit bonjouren omdat ze zwanger zijn.....zolang je je werk goed doet is het toch alleen maar leuk?" zoiets..... dus daarop slaakte ik wel even een zucht van verlichting:)
Alleen de spaarrekening is nog niet erg dik gespekt, maar goed....het duurt dan ook nog minstens 9 maanden voor het kindje er is, dus dat gaat wel goedkomen....
Laat ik t zo zeggen; wij voelen ons nu echt financieel zeker genoeg om ervoor te gaan:)
Maakte me we heel erg zorgen om mijn baan, maar toevallig ging het gesprek er vandaag in de pauze over waar mijn manager bij zat (gewoon over baby's, zwangerschap etc) en toen zei mn manager iets van "ik vind het echt belachelijk als bedrijven mensen eruit bonjouren omdat ze zwanger zijn.....zolang je je werk goed doet is het toch alleen maar leuk?" zoiets..... dus daarop slaakte ik wel even een zucht van verlichting:)
JD- Ratel
Ik heb gisteravond nog weer een goed gesprek gehad met mijn vriend en heb hem bijna om. Hopelijk wil hij er volgende maand voor gaan. nu eerst maar eens afwachten wanneer ik ongesteld wordt, heb er namelijk een beetje een rommeltje van met mijn cyclus.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Ik stop in januari met de pil. In april mei gaan wij er dan voor.
Heb dit al eerder in dit topic verteld.
Ik ga mij er nu nog niet druk om maken hoe wij het aan onze familie gaan vertellen. Aan vrienden vertellen maak ik mij ook niet druk om. Ik lust ook graag een wijntje, maar zit ook geregeld wel aan de medicijnen, daar red ik mij dan wel uit.
Wel ben ik van mening dat ik het na 10/12 weken ga vertellen.
Mijn vriend zei gisteren, waar vrienden van ons bij waren, Ik hoop niet dat wij zulke drukke kinderen krijgen als jou tantezeggers.
Heb dit al eerder in dit topic verteld.
Ik ga mij er nu nog niet druk om maken hoe wij het aan onze familie gaan vertellen. Aan vrienden vertellen maak ik mij ook niet druk om. Ik lust ook graag een wijntje, maar zit ook geregeld wel aan de medicijnen, daar red ik mij dan wel uit.
Wel ben ik van mening dat ik het na 10/12 weken ga vertellen.
Mijn vriend zei gisteren, waar vrienden van ons bij waren, Ik hoop niet dat wij zulke drukke kinderen krijgen als jou tantezeggers.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Hoi allemaal,
Mag ik me ook aansluiten bij jullie? Zoals ik al schreef in het "stel je voor-topic", gaan mijn vriendin en ik in feb. '12 voor een kindje via een donorkliniek. Mijn vriendin gaat proberen zwanger te worden d.m.v. IUI. We staan nu bijna een jaar op de wachtlijst en het duurt echt veeel te lang!! We zitten nu in de fase van het oefenen met ovulatietesten en het starten met zwangerschapsvitamines. Slaat misschien nergens op, maar wat voelt dit als voorpret hahaha! Daarnaast vind ik het leuk om hier mee te lezen, ervaringen uit te wisselen en de wachttijd te doden (ook al gaat alles nét even wat anders in z'n werk, uiteindelijk hopen we op hetzelfde )
Mag ik me ook aansluiten bij jullie? Zoals ik al schreef in het "stel je voor-topic", gaan mijn vriendin en ik in feb. '12 voor een kindje via een donorkliniek. Mijn vriendin gaat proberen zwanger te worden d.m.v. IUI. We staan nu bijna een jaar op de wachtlijst en het duurt echt veeel te lang!! We zitten nu in de fase van het oefenen met ovulatietesten en het starten met zwangerschapsvitamines. Slaat misschien nergens op, maar wat voelt dit als voorpret hahaha! Daarnaast vind ik het leuk om hier mee te lezen, ervaringen uit te wisselen en de wachttijd te doden (ook al gaat alles nét even wat anders in z'n werk, uiteindelijk hopen we op hetzelfde )
Vintage- Zwijger
- Aantal berichten : 4
Punten : 5
Registratiedatum : 11-10-11
vintage welkom ! hoe meer zielen hoe meer vreude
**_pearl_**- Fluisteraar
even uppen!
hoe is t met iedereen????
hoe is t met iedereen????
JD- Ratel
Hehe, nou hier is het wel goed hoor, weinig verandering En met jou?
Silver- Ratel
goed om te horen!
hier ook alles goed....elke ochtend een pilletje foliumzuur achterover slaan en af en toe gezellig samen het bed induiken en we zien t wel haha!
hier ook alles goed....elke ochtend een pilletje foliumzuur achterover slaan en af en toe gezellig samen het bed induiken en we zien t wel haha!
JD- Ratel
whaha jullie zijn al los dus? Dus eigenlijk kan je ook al in voor een kindje 2011 meeschrijven
Silver- Ratel
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: