Dagcafé
+30
mzcharlotte
Lynn_
May
SoezieQ
Travelgurly
Atelier Madame
Zwoesj
Serena
Lejow
Lotus
Ugly Betty
_Lacey_
Rovine
Minx
Jordana
SuperGrover
Caroow
Suus
Try
Jeanette
Sweety
Snoes
Kqip
Chocolate Cookie
VeryCherry
Kabouter
Toet
Qiara
Merai
Sjaantje
34 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Ik wil ook naar een bruiloft, alleen jammer dat niemand gaat trouwen in onze omgeving.
Denk dat wij de eerste zullen wezen
Denk dat wij de eerste zullen wezen
Gast- Gast
Qiara schreef:Maar ik ben sowieso heel veel gewend kwa zooi en altijd als anderen zeggen dat het een zooi is, zie ik het niet Behalve bij Reva dan .
Hihi, goed gedaan dan Alex!
Reva is de koningin van de zooi
Gast- Gast
Ik vind het wel wat leeg.Alex schreef:Ah, tnx! Vinden jullie het niet saai of kil? Ik ben meer van het 'warme' inrichten, maar het moet niet té zijn, strak maar wel knus. En dat vind ik nu niet eigenlijk ... of vinden jullie van wel?
Ik vind de kleuren wel mooi en de gordijnen.
Laatst aangepast door Smikkell op do 31 maa 2011 - 11:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
ABE schreef:Zal ik dan nu maar een foto maken van echte zooi in een woning?
Ik ben heel benieuwd!
Gast- Gast
Ik wilde eigenlijk een voor- en een nafoto maken van de zolder, maar ik ben de eerste al vergeten. Dan heeft de tweede ook niet zoveel nut meer.
Gast- Gast
Ik zou wat kussens met patroon en veel kleuren op de bank leggen. Wat kaarsen op de eettafel en een grote kast bij de televisie, of er onder en de tv ophangen als dat kan..
Laatst aangepast door Smikkell op do 31 maa 2011 - 11:05; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
ABE schreef:Sjaantje schreef:ABE: goed excuus! Ziet er ook wel jummie uit
*buik gaat steeds harder knorren, duik even de kast in*
Hij was ook Jummie... Helaas moet ik de volgende keer toch voor zeer milde salsasaus kiezen, want zelfs mild was niets in mijn lichaam gewend. Mijn god, wat was het heet. Ik had het gevoel dat mijn smaakpupillen van mijn tong zijn gebrand. Maar goed, het was wel Jummie voor de eerste keer!
Het is een pApil. Je pUpillen zitten in je ogen (sorry, dit komt nog uit mijn doktersassistente-tijd)
Ik heb inmiddels 2 sneetjes witbrood uit de vriezer gehaald, die ga ik zo oppeuzelen met speculaasjes ertussen. Errug slecht, maar zó lekker!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:ABE schreef:Zal ik dan nu maar een foto maken van echte zooi in een woning?
Ik ben heel benieuwd!
Dat moet ik dus nog opruimen.... Maar ik heb er geen zin meer in vandaag... Morgenavond weer een dag...
*
Laatst aangepast door ABE op do 31 maa 2011 - 11:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Sjaantje schreef:ABE schreef:Sjaantje schreef:ABE: goed excuus! Ziet er ook wel jummie uit
*buik gaat steeds harder knorren, duik even de kast in*
Hij was ook Jummie... Helaas moet ik de volgende keer toch voor zeer milde salsasaus kiezen, want zelfs mild was niets in mijn lichaam gewend. Mijn god, wat was het heet. Ik had het gevoel dat mijn smaakpupillen van mijn tong zijn gebrand. Maar goed, het was wel Jummie voor de eerste keer!
Het is een pApil. Je pUpillen zitten in je ogen (sorry, dit komt nog uit mijn doktersassistente-tijd)
Ik heb inmiddels 2 sneetjes witbrood uit de vriezer gehaald, die ga ik zo oppeuzelen met speculaasjes ertussen. Errug slecht, maar zó lekker!
Excuses.
En je bent een lekkere eter!
Gast- Gast
OMG wat een zooi
Ja dat vertellen mijn zwembandjes me ook steedsABE schreef:En je bent een lekkere eter!
Oké, jij wint. Maar zó erg is het ook weer niet!
Ik ruim de keuken altijd meteen op als ik klaar ben met koken/eten. Dan zit ik er ook niet de hele tijd tegenaan te hikken.
Ik ruim de keuken altijd meteen op als ik klaar ben met koken/eten. Dan zit ik er ook niet de hele tijd tegenaan te hikken.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:OMG wat een zooi
En dan heb ik nog niet op de foto gezet wat er zoal op de grond ligt.... Want ehmz, ik heb wel dingen uit een lade gehaald, omdat ik wat zocht... Maar ik ben gewoon echt te lui om het weer terug in de lade te stoppen.
Gast- Gast
Valt toch wel mee, ABE?
Goede tips, Smik!
Goede tips, Smik!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Smikkell schreef:Ik zou wat kussens met patroon en veel kleuren op de bank leggen. Wat kaarsen op de eettafel en een grote kast bij de televisie, of er onder en de tv ophangen als dat kan..
Mijn man HAAT kussens Maar misschien heeft hij binnenkort gewoon pech (maar dan ga ik me ergeren, want als hij dan op de bank gaat zitten legt hij de kussens op de grond of waar hij ze kwijt kan en dat vind ik irritant). Kaarsen moet ik inderdaad kopen, ik moet alleen nog een gezellige kleur uitzoeken. We willen binnenkort een andere tv kopen (als we financieel weer goed lopen enzo) en dan een mooie kast en lampen voor in de hoek bij de tv erbij kopen. Er wordt dus aan gewerkt. Ik twijfel of ik een vloerkleed neer zal leggen, zou wel warmer zijn denk ik ...
Gast- Gast
Alex schreef:Oké, jij wint. Maar zó erg is het ook weer niet!
Dank je!
Normaal gesproken ruim ik mijn keuken ook direct op, of althans, altijd na GTST, maar dit keer had ik er gewoon echt geen zin in. Vraag me niet waarom... En toen ik ook nog de lepelrek ben gaan ophangen, verloor ik helemaal de moed. Officieel hoor ik nu nog de stofzuiger te pakken en de stof van het boren weg te halen, maar morgen.... Morgenavond weer een dag...
Gast- Gast
Ik kom trouwens net terug van het oppassen en ik vind het echt moeilijk dat er gewoon geen enkel contact met dat jongetje te maken is.
Ik ben zelf natuurlijk niet zo'n hele erge prater, maar hij al helemaal niet het enige wat hij zegt is, ja, nee, oke, misschien.
(als ik dus vraag was het leuk op school dan is het: ja)
Enz enz.
hij luistert wel als ik zeg van ga je nu je tanden even poetsen maar ja ik weet niet.
Baal er toch wel van.
Ik ben zelf natuurlijk niet zo'n hele erge prater, maar hij al helemaal niet het enige wat hij zegt is, ja, nee, oke, misschien.
(als ik dus vraag was het leuk op school dan is het: ja)
Enz enz.
hij luistert wel als ik zeg van ga je nu je tanden even poetsen maar ja ik weet niet.
Baal er toch wel van.
Gast- Gast
Zeker.. Kussens kunnen prima even op de grond hoor. Maar het staat wel veel leuker en zit soms ook veel lekkerderAlex schreef:Smikkell schreef:Ik zou wat kussens met patroon en veel kleuren op de bank leggen. Wat kaarsen op de eettafel en een grote kast bij de televisie, of er onder en de tv ophangen als dat kan..
Mijn man HAAT kussens Maar misschien heeft hij binnenkort gewoon pech (maar dan ga ik me ergeren, want als hij dan op de bank gaat zitten legt hij de kussens op de grond of waar hij ze kwijt kan en dat vind ik irritant). Kaarsen moet ik inderdaad kopen, ik moet alleen nog een gezellige kleur uitzoeken. We willen binnenkort een andere tv kopen (als we financieel weer goed lopen enzo) en dan een mooie kast en lampen voor in de hoek bij de tv erbij kopen. Er wordt dus aan gewerkt. Ik twijfel of ik een vloerkleed neer zal leggen, zou wel warmer zijn denk ik ...
Gast- Gast
Ja, vloerkleed is een goed idee
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Sjaantje schreef:Ja dat vertellen mijn zwembandjes me ook steedsABE schreef:En je bent een lekkere eter!
Goh, ik dacht dat ik de enige was...
Gast- Gast
ABE schreef:Sjaantje schreef:OMG wat een zooi
En dan heb ik nog niet op de foto gezet wat er zoal op de grond ligt.... Want ehmz, ik heb wel dingen uit een lade gehaald, omdat ik wat zocht... Maar ik ben gewoon echt te lui om het weer terug in de lade te stoppen.
Ik wacht geduldig...
Iemand in voor een Ikea-meeting met mij? Ik suck namelijk echt met kleuren en inrichting (en dan met name de details). Net als met kleding, ik mis een gen, denk ik.
Gast- Gast
Maar de basis is leuk hoor. Goede vloer, muren, gordijnen en meubels. Ik zou het zelf alleen wat meer aankleden en persoonlijker maken met inderdaad kleed, klussen, kaarsen, grote vaas enz.
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: