Wat heb jij vandaag geleerd?
+8
Jeanette
Serena
Minx
Olijfje
Melis_je
Suus
SuperGrover
Moezie
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat heb jij vandaag geleerd?
Heb jij iets geleerd vandaag? Kan van alles zijn, studie, werk, maar ook kleine dingen in het dagelijks leven.
Dankzij Melisje weet ik nu waar de drukmeter van de verwarmingsketel zit en wat er mee mis kan zijn.
Via wikipedia weet ik wat tapioca is, een zetmeel verkregen uit wortels zoals cassave.
En vannacht had ik opgezocht wie P.L. Travers is; dat blijkt de auteur van Mary Poppins te zijn.
Dankzij Melisje weet ik nu waar de drukmeter van de verwarmingsketel zit en wat er mee mis kan zijn.
Via wikipedia weet ik wat tapioca is, een zetmeel verkregen uit wortels zoals cassave.
En vannacht had ik opgezocht wie P.L. Travers is; dat blijkt de auteur van Mary Poppins te zijn.
Gast- Gast
Re: Wat heb jij vandaag geleerd?
vandaag heb ik geleerd dat we geen sets in blisterverpakkingen moeten bestellen op het werk. Verder vandaag vrij weinig geleerd.
Gast- Gast
Ik heb vandaag heel veel geleerd, want ik heb (bijna) alles alleen gedaan op het werk vandaag. Ik heb medewerkers op punten aan moeten spreken, problemen moeten oplossen, heel veel moeten nadenken en uitzoeken en puzzelen!
Gast- Gast
Ik heb vandaag geleerd niet direct de moed te laten zakken..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Dat het bonus-malus systeem van autoverzekering tegen moral hazard werkt. Typisch voorbeeld van hoe kansloos mijn leven is
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Wat goed, Isabella!
En LoontjesPower natuurlijk ook, op een andere manier
En LoontjesPower natuurlijk ook, op een andere manier
Gast- Gast
Marin schreef:Wat goed, Isabella!
Ja, maar ik ben wel echt kapot, kon met naar huis gaan wel huilen van de hoofdpijn, maar de week zit erop!
Gast- Gast
Ja, alle begin is zwaar, en zeker voor mensen zoals jij en ik
Maar het komt vast goed. Laat je vanavond maar lekker verwennen door je vriend en doe maar rustig aan dit weekend.
Maar het komt vast goed. Laat je vanavond maar lekker verwennen door je vriend en doe maar rustig aan dit weekend.
Gast- Gast
Ik heb vandaag geleerd om een printer te installeren op mijn werk
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Suus schreef:Ik heb vandaag geleerd om een printer te installeren op mijn werk
laat ik nou toch net bij een webwinkel werken voor inktcartridges ...
Gast- Gast
Dat yoghurt van de Zaanse Hoeve (AH) veel lekkerder is dan andere merken. Wie weet nog een andere die net zo zuur is als de magere van de Zaanse Hoeve?
Dat zodra bloesjes getailleerd zijn, je het hele rek moet inslaan want een jaar later kunnen het zomaar ineens allemaal soepmodellen zijn.
Dat zodra bloesjes getailleerd zijn, je het hele rek moet inslaan want een jaar later kunnen het zomaar ineens allemaal soepmodellen zijn.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Marin schreef:Ja, alle begin is zwaar, en zeker voor mensen zoals jij en ik
Ik heb ook 5 dagen na elkaar gewerkt, dus 30u (oude werk 1 dag, en 4 dagen nieuwe werk) dus ik voel het enorm En verwennen door vriend? Die is uiteraard (weer) niet thuis omdat er problemen @ ouders zijn, waar we/ik/hij het weekend ook vooral zullen doorbrengen. Haha, helaas. Dan laat ik me wel door de douche verwennen met heel heet water op mijn nek & rug.
Gast- Gast
Ohw arme jij! Nou zo'n douche lijkt me ook heerlijk. Sterkte!
Gast- Gast
Ik heb vandaag van mijn stagebegeleider geleerd dat ik niet moet denken wat anderen over mij denken. Dit ging over het feit of ik wel of niet een voorlichting zou geven die zij op dat moment deed. Ik was bang dat ze het van mij niet zouden aannemen of dat ik als een deupie voor de klas zou staan.
Gast- Gast
Ik heb vandaag niet veel geleerd eigenlijk. Komt omdat ik al de hele dag thuis zit en alleen even een opdracht moest inleveren op school.
O nee, ik heb toch nog iets geleerd vandaag:
Wat tapioca is,
wie P.L. Travers is en
dat het bonus-malus systeem van autoverzekering tegen moral hazard werkt.
Wat tapioca is,
wie P.L. Travers is en
Olijfje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb vandaag geleerd voor mijn tentamen. Dit ging grotendeels over hoe we de oudheid van bijvoorbeeld een lijk kunnen bepalen. Maar ook over hoe we kunnen weten hoe koud het xx jaar geleden was (uit ijs).
Gast- Gast
Ik heb vandaag geleerd dat we op het werk 3 soorten sondevoeding hebben.
Ik heb vandaag ook mijn her geleerd maar ja dat wist ik eigenlijk al .
Ik heb vandaag ook mijn her geleerd maar ja dat wist ik eigenlijk al .
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Olijfje schreef:
Wat tapioca is,
wie P.L. Travers is en
En zo is het maar net.
Gast- Gast
Olijfje schreef:Ik heb vandaag niet veel geleerd eigenlijk. Komt omdat ik al de hele dag thuis zit en alleen even een opdracht moest inleveren op school.
Wat tapioca is,
wie P.L. Travers is en
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
SuperGrover schreef:Olijfje schreef:Ik heb vandaag niet veel geleerd eigenlijk. Komt omdat ik al de hele dag thuis zit en alleen even een opdracht moest inleveren op school.
Wat tapioca is,
wie P.L. Travers is en
hahah
Ik heb vandaag geleerd dat je toch iets meer voorbereiding nodig hebt voor een presentatie dan een kleine halve dag. Maar de presentatie ging toch goed
En verder heb ik geleerd dat alles wat ik bedenk (product ontwikkeling) dat ik dat ook in mijn scriptie moet schrijven..
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Ik heb vandaag tijdens een bijles geleerd dat ik het echt wel een beetje kan maar dat ik het 'gewoon' moet durven.
Gast- Gast
Ik heb vandaag geleerd hoe ik een akte van verdeling moet maken.
Gast- Gast
Ik heb geleerd gewoon gelijk op mijn eerste ingeving af te gaan. Stond te twijfelen tussen 2 paar schoenen en heb uiteindelijk gekozen en dat was een slimme beslissing.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Het belangrijkste wat ik vandaag heb geleerd is hoe ik om moet gaan met sexuele intimidatie op mijn werk. En dat ik meer moet vertrouwen op mijn persoonlijke 'kompas', als het gaat om communicatie.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Op welke manieren je een nier kunt emboliseren, en welke materialen je daarvoor nodig hebt, en waar je op moet letten als je Beadblocks inspuit, en coils in de nier plaatst.
Lekker vaag verhaal voor de meesten hier denk ik, maar ik heb vandaag dus steriel gestaan bij een lastige procedure en een hoop geleerd van de InterventieRadioloog.
Lekker vaag verhaal voor de meesten hier denk ik, maar ik heb vandaag dus steriel gestaan bij een lastige procedure en een hoop geleerd van de InterventieRadioloog.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» weer wat geleerd
» Heb jij van je ouders geleerd hoe je..
» Wat heb je hier geleerd?
» "Waar heb je dat geleerd?!" topic
» Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?
» Heb jij van je ouders geleerd hoe je..
» Wat heb je hier geleerd?
» "Waar heb je dat geleerd?!" topic
» Doe jij werk waar je voor geleerd hebt?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: