Wanneer kopen jullie de kleding voor het seizoen?
+4
Caresses
bolus26
Zwerver
Atelier Madame
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wanneer kopen jullie de kleding voor het seizoen?
Ik ben op dit moment eventjes aan het kijken op wehkamp.nl en heb mooie winterlaarzen gevonden (afgeprijs van 120 naar 50). Nou zijn mnlaarzen van deze winter al helemaal afgelopen dus dacht ik, waarom zou ik straks in september dure laarzen kopen als ze nu 70% afgeprijsd zijn? Ik heb toch altijd een zelfde soort laars (zonder hak, van leer). Dus hopakee in mn shoppingbag gedaan. En op die manier winkel is dus heel vaak, ik koop denk ik 2/3 van mn kleding in de uitverkoop, betaal liever nooit de volle pond! Betekent dus wel dat je mss wat 'achterloopt' met de mode, maar boeit mij wat :p
Hoe doen jullie dat?
Hoe doen jullie dat?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Re: Wanneer kopen jullie de kleding voor het seizoen?
Ik koop nooit kleding speciaal voor een/het nieuwe seizoen. Ik koop kleding wanneer ik echt iets nieuws nodig heb en daar dan ook het geld voor heb. Ik draag mijn kleding wel langer dan 1 seizoen..
Gast- Gast
Ik koop niks speciaals voor seizoenen. Als ik wat leuks zie, bijv winterlaarzen...dan koop ik die. Maar, dan moet ik wel van mezelf weten dat ik ze echt mooi vind. Niet dat ik ze dan niet mee leuk vind. En ik heb daar nogal een handje van waardoor ik veel ongebruikte dingen in mijn kast heb liggen!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou die winterlaarzen lekker kopen, het is juist een mooie kans!
Ik shop het hele jaar door, maar ben wel al bezig met wat basis dingen voor de lente/zomer. Zoals een paar leuke balerina's (panterprint) en 2 paar platte sandaaltjes heb ik ook al (zwarte en bruin met kleuren). Zodat ik op die 1e mooie dag niet 'misgrijp'
Ik shop het hele jaar door, maar ben wel al bezig met wat basis dingen voor de lente/zomer. Zoals een paar leuke balerina's (panterprint) en 2 paar platte sandaaltjes heb ik ook al (zwarte en bruin met kleuren). Zodat ik op die 1e mooie dag niet 'misgrijp'
Gast- Gast
Ik kijk niet naar de seizoenen, als ik iets leuks tegen kom koop ik het.
Ik kijk de laatste tijd wel vaker of ik er echt zeker van ben, ik nam vaak dingen mee die het toch net niet waren en dat hoop ik nu te voorkomen.
Ik kijk de laatste tijd wel vaker of ik er echt zeker van ben, ik nam vaak dingen mee die het toch net niet waren en dat hoop ik nu te voorkomen.
Gast- Gast
Ik heb een hekel aan shoppen dus doe het sowieso niet speciaal voor een seizoen.
Gast- Gast
ik probeerde altijd in de sale te kopen maar op de 1 of andere manier lukt dat niet zo.Nu spaar ik tot ik een bepaald bedrag heb en dan ga ik winkelen.Ik zoek dan wel altijd eerst mn kast uit.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik koop het hele jaar door. Heb dit weekend al wat kleding gekocht wat eigenlijk voor de zomer is, maar nu op een zonnige dag, met een vestje erover, ook nog kan.
Laarzen koop ik vooral in de uitverkoopt.
Veel basics koop ik ook in de uitverkoop als ik die dan tegenkom (maar die koop ik ook buiten de sale om). Erg trendgevoelige dingen koop ik alleen als ik het dit seizoen aan kan trekken. Anders niet omdat dat dingen zijn die ik een seizoen later misschien niet meer leuk vind.
Laarzen koop ik vooral in de uitverkoopt.
Veel basics koop ik ook in de uitverkoop als ik die dan tegenkom (maar die koop ik ook buiten de sale om). Erg trendgevoelige dingen koop ik alleen als ik het dit seizoen aan kan trekken. Anders niet omdat dat dingen zijn die ik een seizoen later misschien niet meer leuk vind.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Meestal pas op het moment dat ik het ook echt kan gaan dragen, anders ben ik er vaak alweer op uitgekeken tegen de tijd dat het weer de kleding toe laat.
Gast- Gast
Ik heb nu al veel zomerkleding gekocht, maar ik draag ook alweer tanktops, dusja..
Maar ik koop vrijwel iedere maand kleding
Maar ik koop vrijwel iedere maand kleding
Gast- Gast
Tegen de tijd dat het echt koud of warm is, is het allang uitverkoop dus dan shop ik voor dat seizoen. Het scheelt behoorlijk wat geld op die manier. Zo ben ik fan van het merk DEPT, maar ik ga écht geen €50 voor een shirtje of €100 voor een jurk uitgeven. Ik haal het altijd in de uitverkoop, hier hangt altijd nog heel veel moois wat ik dan vaak voor 60-75 procent korting koop.
Gast- Gast
Ik koop het hele jaar door kleding, niet speciaal voor het seizoen. Maar ik heb nu wel geweldige ballerina's gezien, en die wil ik graag voor mijn verjaardag (eind mei), maar voor de zekerheid ga ik ze wel al snel halen.
Verder koop ik ook het meeste in de uitverkoop. En heel veel kleding die ik heb is niet specifiek seizoensgebonden. Een leuk t-shirt draag ik in de winter met een vestje eroverheen.
Verder koop ik ook het meeste in de uitverkoop. En heel veel kleding die ik heb is niet specifiek seizoensgebonden. Een leuk t-shirt draag ik in de winter met een vestje eroverheen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
ja ik koop het ook wel het hele jaar door, mijn kleding. Maar tis meer dat ik op dit moment echt specifiek nog aan het kijken ben voor winterlaarzen met een flinke korting, zodat ik die straks in september niet voor de volle pond hoef te kopen.
Atelier Madame- Ratel
Jen_ schreef:Ik zou die winterlaarzen lekker kopen, het is juist een mooie kans!
Kon mijn tekst zijn!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Helaas toen ik gisteravond de laarzen wilde bestellen waren ze uitverkocht *snik* :'(
Atelier Madame- Ratel
Oh dat is zeker balen!
Ik heb vorig jaar in de zomer Shabbies gekocht, toen waren ze voor de helft van de prijs. Tegen de tijd dat het weer was om Shabbies te dragen moest je er weer de volle mep voor betalen.
De site gewoon goed in de gaten houden, wie weet zijn er mensen die hem terug sturen?
Ik heb vorig jaar in de zomer Shabbies gekocht, toen waren ze voor de helft van de prijs. Tegen de tijd dat het weer was om Shabbies te dragen moest je er weer de volle mep voor betalen.
De site gewoon goed in de gaten houden, wie weet zijn er mensen die hem terug sturen?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik kijk eigenlijk altijd gewoon rond en als ik dan wat leuks zie dan koop ik het. Ik koop ook vrij vaak dingen in de uitverkoop, zeker van Dept zoals Giacomo ook al zegt. Die hebben leuke dingen, ik koop ze ook wel gewoon voor de volle mep, maar het is altijd leuk om daar in de uitverkoop even rond te kijken!
Als ik nu laarzen zou tegen komen dan zou ik ze ook wel kunnen kopen, maar dan moet ik er wel helemaal verliefd op zijn. Want ik ben ook wel vrij snel op dingen uitgekeken en ik wil dan wel zeker zijn dat ik ze volgende winter nog leuk vind. Ik koop verder niet echt specifiek dingen vooruit. Eigenlijk wil ik nieuwe kledingstukken het liefst meteen aan en ben ik te ongeduldig om ze in de kast te laten liggen om te wachten op het juiste seizoen.
Als ik nu laarzen zou tegen komen dan zou ik ze ook wel kunnen kopen, maar dan moet ik er wel helemaal verliefd op zijn. Want ik ben ook wel vrij snel op dingen uitgekeken en ik wil dan wel zeker zijn dat ik ze volgende winter nog leuk vind. Ik koop verder niet echt specifiek dingen vooruit. Eigenlijk wil ik nieuwe kledingstukken het liefst meteen aan en ben ik te ongeduldig om ze in de kast te laten liggen om te wachten op het juiste seizoen.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Ik koop altijd kleding. Ook als ik het niet nodig heb. Maar ja ik ben gewoon shop verslaafd Ik koop dus niet speciaal in voor een seizoen. Nu op dit moment koop ik wel meer kleding wat voor het voorjaar is en wat ik gewoon snel aan kan trekken.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
_Chance schreef:Oh dat is zeker balen!
jaaa ik hou de site nu ook in de gaten! shabbies zou ik ook wel kopen voor de helft van de prijs!
Atelier Madame- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Waar kopen jullie jongens kleding?
» waar kopen jullie je eigen kleding
» Meiden met maat 40-42, waar kopen jullie kleding?
» kleding voor volgend zomer kopen?
» meerdere kindjes, voor wie het leukst kleding kopen?
» waar kopen jullie je eigen kleding
» Meiden met maat 40-42, waar kopen jullie kleding?
» kleding voor volgend zomer kopen?
» meerdere kindjes, voor wie het leukst kleding kopen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: