Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar kopen jullie leuke haarspeldjes?

+7
Fiwen
Parisienne
duckie
Pien
Dora
moepie
PapillonRose
11 plaatsers

Ga naar beneden

Waar kopen jullie leuke haarspeldjes? Empty Waar kopen jullie leuke haarspeldjes?

Bericht  PapillonRose vr 7 okt 2011 - 0:28

De titel zegt het al, ik ben op zoek naar leuke haarspeldjes. Wel speldjes voor een baby, want ze heeft nog niet zo enorm veel haar dat normale speldjes al blijven zitten. Heb al wel een paar leuke speldjes, maar wil er nog wel wat bij en gek genoeg kan ik in elk geval in de winkels niet veel leuks vinden. Dus ik vroeg me af waar de meisjesmama's leuke speldjes kopen, in welke winkel of misschien wel via een website.. Ben benieuwd smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kopen jullie leuke haarspeldjes? Empty Re: Waar kopen jullie leuke haarspeldjes?

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 0:29

v&d vind ik leuk! en hebben ze ook voor baby's smile

Gast
Gast

Waar kopen jullie leuke haarspeldjes? Empty Re: Waar kopen jullie leuke haarspeldjes?

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 0:31

De leukste die ik heb zijn van Lief!, die zijn bijvoorbeeld bij de Etos en DA verkrijgbaar. Ik heb ook veel speldjes van de Wibra en Zeeman, daar hebben ze ook echt leuke, vaak maar voor één euro voor zes speldjes of zo. Bij de DA hebben ze ook leuke Nijntjespeldjes.

Gast
Gast

Bericht  moepie vr 7 okt 2011 - 0:32

Ik koop ze online;

www.stipenzo.nl of www.hippeknipjes.nl

als je zoekt op google op haarknipjes kom je ook genoeg websites tegen
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  PapillonRose vr 7 okt 2011 - 0:34

Die van Lief! zijn inderdaad leuk, die heb ik ook smile V&D ben ik trouwens nog niet geweest, maar eens doen dan. Daar had ik niet aan gedacht, kom er ook niet zo vaak. Heb ik gelijk weer een excuus om daar naartoe te gaan Wink

Zeeman en Wibra kon ik de laatste keer niet echt wat vinden, maar dat zal wel steeds veranderen dus hopelijk binnenkort meer geluk.

Moepie: Leuke sites! Die ga ik meteen even opslaan smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Bericht  Dora vr 7 okt 2011 - 0:36

http://knutselsenfrutsels.hyves.nl/

Ideaal voor de zachte babyhaartjes.
Je kunt ze daar ook naar wens laten maken qua kleurencombi's etc.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pien vr 7 okt 2011 - 0:41

Teigertje schreef:http://knutselsenfrutsels.hyves.nl/

Ideaal voor de zachte babyhaartjes.
Je kunt ze daar ook naar wens laten maken qua kleurencombi's etc.

mocht mijn kleine meid er klaar voor zijn ga ik ook bij deze hyves kopen!!! erg leuke dingetjes en heel handig dat het ook naar wens kan!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  duckie vr 7 okt 2011 - 1:50

hier staan ook leuke dingen tussen

http://mamashaarboetiek.hyves.nl/
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Parisienne vr 7 okt 2011 - 2:24

Haarspeldjes van Prinses Lillifee zijn ook erg leuk.. die heb ik voor N. ook. Kan je eventueel ook online kopen als je nergens in de buurt een verkooppunt van Prinses Lillifee spulletjes hebt. Even googlen..

Wij hebben hier in de buurt een speelgoedboetiekje (met veel houten speelgoed en speelgoed van de duurdere merken) en daar hebben ze een bak met honderden verschillende speldjes staan die je per stuk kunt kopen. Zo leuk! Kost dan 50 cent per stuk bijv., anderen weer iets duurder.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Fiwen vr 7 okt 2011 - 2:53

Bij Hippe Knipjes krijg je vandaag 15% korting en gratis verzending als je meer dan 10 euro besteed. Kortingscode is LDO7
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  *Troela* vr 7 okt 2011 - 4:30

Of bij brocanteroosjes.nl . Kan je zelf de knipjes maken Wink

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  MissD vr 7 okt 2011 - 4:31

Mama1985 schreef:Of bij brocanteroosjes.nl . Kan je zelf de knipjes maken Wink

Leuke site, zal binnenkort eens wat bestellen (heb ik tijdens mijn verlof ook wat te doen)

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 5:38

Ik heb dan geen meisje, maar als ik die wel had zou ik die van kleine draakjes kopen (kleinedraakjes.nl). Ik kom die knipjes altijd in apeldoorn tegen en ze zijn zo schattig!!!

Gast
Gast

Bericht  PiP vr 7 okt 2011 - 6:56

En lief! komt medio oktober met nieuwe haaraccessoires Very Happy

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  PapillonRose vr 7 okt 2011 - 8:00

Bedankt voor alle leuke tips tot dusver Very Happy Heb nu al via internet een paar leuke setjes knipjes besteld! Kan via google natuurlijk ook vanalles vinden, maar vind het meestal wel fijn als iemand iets aanbeveelt ivm betrouwbaarheid. Je hebt tegenwoordig zoveel sites en niet altijd even betrouwbaar. Maar hier kan ik zeker wat mee!

Ook leuk dat Lief! binnenkort weer nieuwe haaraccessoires heeft, dat wist ik niet. De speldjes voor baby's die er nu zijn heb ik namelijk al. Mochten ze weer leuke speldjes krijgen wil ik ze denk ik wel hebben.

Wel een beetje balen dat A. over een week naar de kapper gaat. Het is wel nodig, alleen hoop ik dat ze straks nog een speldje in kan. Het gaat al maar net omdat ze van die fijne haartjes heeft en de speldjes snel eruit schuiven, dus met ook nog korter haar weet ik niet of het blijft zitten. Maargoed, zien we dan wel weer en anders over een tijdje weer speldjes.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 7:09

Ik heb je een pm gestuurd!

Gast
Gast

Bericht  *Troela* za 8 okt 2011 - 8:21

MissD schreef:
Mama1985 schreef:Of bij brocanteroosjes.nl . Kan je zelf de knipjes maken Wink

Leuke site, zal binnenkort eens wat bestellen (heb ik tijdens mijn verlof ook wat te doen)

Erg snelle levering ook. Heb al aantal speldjes gemaakt en is erg makkelijk en het resultaat erg leuk!

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Teddyaapje za 8 okt 2011 - 8:41

Even een waarschuwing voor meisjesmama's... het bijna 1 jarige kindje van een kennis van me is bijna gestikt in een haarspeldje, ze had hem uit dr haren getrokken en in dr mond gestopt toen dr moeder even niet op dr lette. Ze had een collega op bezoek en zij heeft het speldje uit dr keel weten te krijgen met dr vingers. Het kindje is even buiten bewust zijn geweest en als die collega niet zo alert had gereageerd was het waarschijnlijk heel anders afgelopen...

Dit gebeurt natuurlijk bijna nooit maar ik wilde het toch even melden...
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: