Leuke dingen doen samen met je vriend.
+7
Mari
Beachgirl
Mida4you
Pien
Zwerver
Juul
Jenny010
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Leuke dingen doen samen met je vriend.
Het is ook nog museumweekend. Maar daar moet je dan wel van houden en is zeker niet voor zaterdag met dat mooie weer
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Kqip schreef:Het is ook nog museumweekend. Maar daar moet je dan wel van houden en is zeker niet voor zaterdag met dat mooie weer
Hey bedankt voor de tip!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Jen_ schreef:Het is wel binnen...
Wij doen eens in de zoveel tijd picknicken op bed Is zo gezellig! Huren een paar films, halen lekkere hapjes in huis. Op bed leggen we dan allemaal hapjes neer op bordjes natuurlijk Kaarsjes aan, wijntje erbij, pyjama aan en dan gaan we films kijken en picknicken op bed. Is echt zo leuk! De sfeer is gewoon anders omdat je niet in de huiskamer zit.
Wij doen dit ongeer eens in de 2 maanden, anders gaat de lol eraf
Dat is echt een leuk idee
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Pien schreef:ik vind dat altijd zo raar als je niet eens weet wat voor leuks je met je vriend kunt ondernemen....
Ik vind het altijd zo raar als mensen het raar vinden dat er om ideeën gevraagd wordt op een forum.
+1
Volgens mij gaat het ook meer om dingen ondernemen in het algemeen, het wil toch niet zeggen dat ze het niet leuk heeft met haar vriend?? Wij hebben ook wel eens zoiets van we willen wat anders doen dan anders, maar weten even niet wat... Dan is het toch leuk om hier misschien nieuwe ideeen op te doen?!
Wat wij vaker doen (op zondag als we vaak echt samen vrij zijn) zijn wandelingen met de hond door bos/ op strand en dan onderweg een terrasje pakken, eerder gingen we vaker zaterdags een dagje naar een stad om te shoppen en rond te kijken, nu gaan we eerder een lang weekend naar een grote stad (deze maand Berlijn!). Soms gaan we naar de bios, een keer naar de ijsbaan (nu niet meer natuurlijk), strand, uit eten, theater, concert e.d.
We doen -nu ik erover nadenk- momenteel niet heel veel dingen buitenshuis, maar dat komt ook omdat we nog veel bezig zijn in ons huis en tuin (2 jaar geleden huis gekocht wat helemaal opgeknapt moest worden). We vermaken ons ook prima een avond in onze tuin, de vuurpot aan, hapje/drankje erbij en lekker kletsen over van alles en nog wat.
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
AngelNyn schreef:Jen_ schreef:Het is wel binnen...
Wij doen eens in de zoveel tijd picknicken op bed Is zo gezellig! Huren een paar films, halen lekkere hapjes in huis. Op bed leggen we dan allemaal hapjes neer op bordjes natuurlijk Kaarsjes aan, wijntje erbij, pyjama aan en dan gaan we films kijken en picknicken op bed. Is echt zo leuk! De sfeer is gewoon anders omdat je niet in de huiskamer zit.
Wij doen dit ongeer eens in de 2 maanden, anders gaat de lol eraf
Dat is echt een leuk idee
Ja moet je echt een keer doen hoor! Wij eten dan geen avondeten omdat we altijd teveel hapjes halen. Oh zo lekker, stukjes pizza, stukjes frikandel, chips, gebak, stokbrood met aioli, nou vanalles, heb er al weer zin in haha.
Gast- Gast
Pien schreef:ik vind dat altijd zo raar als je niet eens weet wat voor leuks je met je vriend kunt ondernemen....
Och jeetje, jouw relatie is vast perfect.
Ik vind het idee van Jen ook echt super, dat ga ik ook eens doen!
Gast- Gast
Pien, je hebt wel erg last van je zwangerschapshormonen he?
Jen, echt een super leuk idee is dat! Zoiets heb ik ook wel gedaan, met allemaal lekkere hapjes en films in bed maar nooit echt als 'picknick'. Leg je dan ook echt een kleedje neer op het bed?
Het is komend weekend inderdaad museumweekend! Veel musea zijn dan gratis, of met korting. Zag gisteren bij koffietijd (jaja fout) een item over het bakkersmuseum in Hattem. Zag er onwijs schattig uit. Dus zelfs als je niet van kunst houdt, kan je ook andere musea vinden waarin je wel geinteresseerd bent. Op de website van het museumweekend staan welke musea mee doen.
Jen, echt een super leuk idee is dat! Zoiets heb ik ook wel gedaan, met allemaal lekkere hapjes en films in bed maar nooit echt als 'picknick'. Leg je dan ook echt een kleedje neer op het bed?
Het is komend weekend inderdaad museumweekend! Veel musea zijn dan gratis, of met korting. Zag gisteren bij koffietijd (jaja fout) een item over het bakkersmuseum in Hattem. Zag er onwijs schattig uit. Dus zelfs als je niet van kunst houdt, kan je ook andere musea vinden waarin je wel geinteresseerd bent. Op de website van het museumweekend staan welke musea mee doen.
Gast- Gast
Marin schreef:Pien, je hebt wel erg last van je zwangerschapshormonen he?
Ja kleedje, alles! Anders komen er zoveel kruimels in bed.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» leuke dingen doen
» leuke dingen om in je eentje te doen
» Hoe lang ben jij al samen met je vriend?
» Typisch dingen voor/van jou vriend.
» leuke uitjes voor samen met je date?
» leuke dingen om in je eentje te doen
» Hoe lang ben jij al samen met je vriend?
» Typisch dingen voor/van jou vriend.
» leuke uitjes voor samen met je date?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: