Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

tuinbestrating kopen via internet?

2 plaatsers

Ga naar beneden

tuinbestrating kopen via internet? Empty tuinbestrating kopen via internet?

Bericht  JD di 29 maa 2011 - 8:44

Wij willen over een paar maanden de achtertuin aan laten leggen. We zijn al bij diverse winkels geweest die sierbestrating verkopen, en hebben wel wat mooie dingen gezien.
Nu vertelde iemand me laatst dat het veel voordeliger is om bestrating via internet te bestellen, en dit thuis te laten bezorgen.

Is er iemand die hier ervaringen mee heeft?
en wat zijn goed een betrouwbare website om dit te bestellen?

Alvast bedankt!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tuinbestrating kopen via internet? Empty Re: tuinbestrating kopen via internet?

Bericht  Pien di 29 maa 2011 - 9:39

heb je veel vierkante meters nodig? vrienden van mij hebben via marktplaats restanten vierkante meters opgekocht en waren uiteindelijk voor in totaal 15 vierkante meter denk ik 150 euro kwijt! ze hebben een bevriende stratenmaker die er een leuk patroon van heeft gemaakt en het is echt geweldig!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  JD di 29 maa 2011 - 9:53

Pien schreef:heb je veel vierkante meters nodig? vrienden van mij hebben via marktplaats restanten vierkante meters opgekocht en waren uiteindelijk voor in totaal 15 vierkante meter denk ik 150 euro kwijt! ze hebben een bevriende stratenmaker die er een leuk patroon van heeft gemaakt en het is echt geweldig!

nou echt de héle tuin moet nog, het is nu nog 1 berg zand...
de tuin is 10 bij 5. Heb al op MP gekeken, maar dat is allemaal net te weinig.... Cry
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Pien di 29 maa 2011 - 10:08

omdat je toen een tijd terug zei dat je houten vlonders in het midden van de tuin wilde, daarom mijn vraag!

verder kan ik je adviseren om gewoon eens goed te googlen. wij hebben uiteindelijk onze stenen gratis en voor niks via marktplaats gekregen, mijn zus en zwager gingen hun achtertuin doen en hadden stenen nodig, gingen op mp zoeken, vonden 100 vierkante meter voor niks. het enige nadeel was dat het zelf gehaald moest worden bij die mensen thuis! het was al wel uit de tuin gehaald en lag op stapels. 1 zaterdag zijn we met een groep bezig geweest om bij hun stenen uit te stallen en bij ons. uiteindelijk hebben wij een bevriende stratenmaker het zwart laten leggen en waren we 350 kwijt voor de hele tuin... nou goed, ik dwaal af. maar wat ik wilde zeggen is dat je geen haast moet hebben als je het betaalbaar wilt houden!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  JD di 29 maa 2011 - 10:37

thanks voor de tip! en dat zelf ophalen is geen probleem, dan regelen we gewoon wat aanhangers en dan maar een paar keer heen en weer rijden...

ik ga nog even goed zoeken, want ben inderdaad niet van plan er duizenden euro's aan uit te gaan geven..het is tenslotte ook maar een huurwoning, dat scheelt ook wel...

en sja die vlonderplanken wil ik nog steeds, alleen is mijn vriend daar niet heel erg enthousiast over.. en dan nog, dan wil ik composiet. dat is weliswaar duurder, maar gaat veel langer mee... lasti hoor, wat je nou met zo'n tuin aanmoet
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: