Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

n.a.v "12-jarig meisje bevallen": Wat deed jij op je 12e?

+18
Sweety
minoessepoes
Mamsie
smooch
Snack a Jack
RioolSpook
JD
Bliss
Lotus
Inge
Koffieleut
Mari
Susan
Oasis
Kqip
_Femme
Caramba
Fayebella
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

n.a.v "12-jarig meisje bevallen": Wat deed jij op je 12e? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v "12-jarig meisje bevallen": Wat deed jij op je 12e?

Bericht  Snack a Jack di 29 maa 2011 - 5:09

Cimic schreef:
Zusje van Bert schreef:Buiten spelen, me druk maken om mijn huiswerk, met een grote tas vol schoolboeken sjouwen, hutten bouwen, veel met mijn vriendin lol trappen.

+ 1

+2!
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v "12-jarig meisje bevallen": Wat deed jij op je 12e? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v "12-jarig meisje bevallen": Wat deed jij op je 12e?

Bericht  smooch di 29 maa 2011 - 5:09

Ik zat in de brugklas en was al veel bezig met jongens, voor het eerst roken en met vrienden hangen in de stad, stelen.
Maar thuis speelde ik stiekem nog met barbies haha
In de zomdervakantie kreeg ik mijn eerste vriendje en zoen.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  RioolSpook di 29 maa 2011 - 5:13

Ik weet het eigenlijk niet en heb zelf altijd wel gedacht dat het redelijk normaal was. Vooral omdat je het vaak hoort tegenwoordig.
Sowieso ben ik al vanaf een jonge leeftijd bezig geweest met seks. Zoals met mezelf spelen en klaarkomen enzo. (oke, ik haal dit zo wel weg, dus niet quoten aub). Misschien komt het wel doordat ik vroeger als kind (ik was 3) een keer misbruikt ben door een man.

Ik moest trouwens ook niet denken aan het zoenen van mijn vriendjes hoor, toen ik in groep 6 en 7 zat enzo. Maar seks wilde ik wel. Zoenen was vies. En seks is natuurlijk altijd wel iets waar kinderen giechelend over doen.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 5:13

Ik was de hele dag op de manege te vinden en verder maakte ik braaf huiswerk.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 5:16

Ik zat in groep 8, ging met vriendinnen leuke dingen doen, speelde veel thuis (met mijn zussen) en zat stiekem met vriendinnen naar jongens te kijken, maar daar bleef het echt bij. Op mijn 13e had ik mijn eerste zoen.

Gast
Gast

Bericht  JD di 29 maa 2011 - 8:24

ik vond de jongetjes uit mn klas ook maar niks... ik geloofde er toen geloof ik heilig in dat david Beckham de ware was... Embarassed
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Mamsie di 29 maa 2011 - 8:30

Zo te lezen ben ik 1 van de weinige die wel al met jongens bezig was, zoende ( wel meer ook) en rookte.

Maar goed ik was met alles vroeg. Very Happy
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 18:04

Oeps.. Op die leeftijd speelde ik nog met barbies:lol:

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 18:10

Nou, niet met seks in ieder geval!

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes di 29 maa 2011 - 18:38

Ik zat in de brugklas, 12 km verder op, wij fietsten altijd met een hele groep jongens en meiden naar huis, onderweg een hele hoop geklooi en geklier en we deden er gemiddeld zeker een uur over om thuis te komen. Dus ik was eigenlijk nooit voor 16.00 uur thuis, heel veel tijd tot het eten bleef er dan ook niet over. Huiswerk maken daar gooide ik toen al met de pet naar maar dat deed ik maximaal tot aan het eten. ' s Avonds keek ik GTST en onderweg naar morgen.

Verder sprak ik veel met vriendinnen af, dan hingen we wat rond, keken we samen GTST en dronken we thee, soms gingen we naar de bioscoop. In het weekend ging ik graag met mijn ouders winkelen en een broodje eten.

Verder begon ik in de eerste met het dragen van make-up en kan ik me herinneren dat het hip was om je nagels in allerlei kleuren te lakken en daar ging ook de nodige tijd in zitten.

Ik kon het wel goed vinden met de jongens uit mijn klas, wij hadden ook wel slaapfeestjes met jongens en meiden en daar werd wel flesje gedraaid ed, maar sex was ik echt nog niet mee bezig en ik vond die jongens toen ook echt niet op die manier leuk!

Buitenspelen en spelen met poppen en barbies was toen wel echt allang niet meer aan de orde!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 19:51

Ik zat in de 1e van de mavo, had voor het eerst een spijkerbroek aan, probeerde cool te zijn, maar speelde thuis nog met barbiepoppen. Had geen enkele interesse in jongens en wist nog niet wat seks was.

Gast
Gast

Bericht  Sweety di 29 maa 2011 - 20:34

Ik keek elke avond GTST, schreef in mijn dagboek, moest huiswerk doen maar gooide er met mijn pet naar, las de Break Out, speelde op de Sega en de Nintendo, las boeken, ging met vriendinnetjes buiten "hangen", shoppen met hun en ik begon volgens mij op mijn 12de (kan ook mijn 13de zijn) met stiekem roken.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Sterre di 29 maa 2011 - 20:48

Ik zat ook in de brugklas, maar speelde ook nog wel buiten hoor! Gewoon met vriendinnen een beetje rondhangen, trampoline springen bij een vriendin in de tuin, skaten en lol trappen. En voor het eerst met alleen vriendinnen naar de stad in plaats van met ouders om te shoppen en dingen als haarmascara uit te proberen en stiekem bij Mc Donalds te eten om daarna nog gewoon mijn avondeten op te eten thuis.

Die zoen-spelletjes en schuifelen deed ik in groep 7 en 8 nog wel, maar in de brugklas was dat juist weer over. Op mijn 14e/15e ging ik me meer in jongens interesseren en kreeg ik mijn eerste echte zoen.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 20:51

Wij hadden toen de eerste schoolfeestjes waarop geschuifeld werd op Mariah Carey. Meiden 1 kop groter dan de jongens, een meter van elkaar afstaan en dan het hele liedje uit'schuifelen' hahahaha.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 21:17

Ik speelde nog met poppen. Heb op die leeftijd ze met heel veel moeite weg gedaan omdat ik vond dat ik er echt wel te oud voor werd. Ook was ik toen nog een kneusje met een stom kapsel en kocht mijn moeder mijn kleding nog en had ik geen interesse in make-up. Dus al had ik gewild, er was vast geen jongen die mij wou, haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 23:55

Ik speelde ook nog met mijn barbie's.
(Ok, met name kapstertje... Haren knippen en "verven" met stiften...)

Ik was totaaaaal niet met jongens bezig.
Kreeg al de kriebels als een jongen iets tegen mij zei.

Ik zoende voor het eerst op mijn 16e.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette wo 30 maa 2011 - 2:45

Ik was wel bezig met jongens, maar dan meer in de trant van dat ik verliefd was, zwijmelen met vriendinnen en elkaar verkering vragen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Niekske wo 30 maa 2011 - 2:53

Ik zat in groep 8, was elke week 'verliefd' op een andere jongen, ging naar klassen-fuiven waar je dan schuifelde met al die leuke jongens maar wel met een armlengte afstand ertussen smile ik keek naar GTST en nam elke zaterdag liedjes uit de Mega Top 50 op met mijn cassette-recorder. Ik speelde buiten met vriendinnen of we gingen knutselen. Jongens waren wel leuk, maar zoenen of seks waren we nog totaal niet mee bezig!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 0:21

Ik hield me ook niet met seks bezig toen ik rond die leeftijd was, maar grote kans dat dit meisje dat ook niet deed. Ze was 11 toen ze zwanger raakte. Misschien is ze wel misbruikt of verkracht. Dat schiet steeds door mijn hoofd.

Hopelijk komt het goed met haar en haar dochtertje.

Gast
Gast

Bericht  TGR do 31 maa 2011 - 1:02

Nouja, ik was op die leeftijd toch wel bovenmatig bezig met seks. In mijn hoofd dan. Als er iemand oprecht seks met mij had gewild toen, was ik er in meegegaan.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 1:11

Ik hield me vooral bezig met:

- Stiekem met poppen spelen met mijn beste vriendin.
- De zus van mijn vriendin plagen om haar borstgroei.
- Paarden verzorgen.
- Buiten spelen.
- Knutselen en tekenen.
- Tv kijken en dan vooral tekenfilms en Heartbreak High.

Rond mijn 15 begon ik serieus aandacht voor jongens te krijgen. Toen was mijn lichaam ook pas vrouwelijk aan het worden.
Ik zoende voor het eerst op mijn 16e en aan sex moest ik níet denken.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: