Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Levenslang voor 18-jarig meisje.

+5
Rush
Paper Crown
Poisongirl
Susan
Happy
9 plaatsers

Ga naar beneden

Levenslang voor 18-jarig meisje.  Empty Levenslang voor 18-jarig meisje.

Bericht  Happy do 9 feb 2012 - 1:53

Geen idee of dit al ergens staat maar lees net dit bericht;

Een Amerikaanse tiener heeft de moord bekend op haar 9-jarige buurmeisje. De rechtbank veroordeelde de 18-jarige Alyssa Bustamante tot een levenslange gevangenisstraf.

Bustamante wilde weten hoe het was om iemand te vermoorden. Na het wurgen, in de borst steken en de keel doorsnijden van haar 9-jarige buurmeisje Elizabeth Olten schreef de jonge moordenaar in haar dagboek dat het 'behoorlijk aangenaam' was.

Zo schreef ze: "Ik wurgde haar en sneed haar keel door en stak haar en nu is ze dood. Ik weet op dit moment niet hoe ik me moet voelen. Het was geweldig. Zodra je over het 'o mijn god ik kan 't niet'-gevoel heen bent is het behoorlijk aangenaam. Ik ben wel een beetje nerveus en beverig. Okay, ik moet nu naar de kerk... lol."

In de kerk ging Bustamante naar een dansfeest. Ze begroef het lichaam van Olten vlak na de moord in een graf wat ze twee dagen van tevoren al gegraven had. Mede door deze voorbereiding besloot de rechtbank het meisje te veroordelen voor een levenslange gevangenisstraf.

De advocaten van Bustamanten zeiden dat het meisje onstabiel was door het gebruik van antidepressivum. Zo zou de 18-jarige al eerder een poging tot zelfdoding hebben gedaan. Het graven van het gat wat later als graf voor Olten zou dienen woog echter zwaarder in het oordeel

http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/2012/02/levenslang_voor_amerikaans_mei.html

......................................................................................................................................................

Wat gaat er in godsnaam in zo iemand zn hoofd om?! Behoorlijk aangenaam.. :shock:

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Levenslang voor 18-jarig meisje.  Empty Re: Levenslang voor 18-jarig meisje.

Bericht  Susan do 9 feb 2012 - 1:55

Vreselijk. Doet me denken aan een thriller van Joy Fielding.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Levenslang voor 18-jarig meisje.  Empty Re: Levenslang voor 18-jarig meisje.

Bericht  Poisongirl do 9 feb 2012 - 1:56

Susan schreef:Vreselijk. Doet me denken aan een thriller van Joy Fielding.

+1
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Levenslang voor 18-jarig meisje.  Empty Re: Levenslang voor 18-jarig meisje.

Bericht  Paper Crown do 9 feb 2012 - 1:56

en terecht. Dat ze maar geen daglicht mag zien in dr leven en lekker OUD wordt en droog brood mag vreten.

Misselijk rotwijf.

Dit is d'r
Levenslang voor 18-jarig meisje.  Alyssa-Bustamante
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Levenslang voor 18-jarig meisje.  Empty Re: Levenslang voor 18-jarig meisje.

Bericht  Rush do 9 feb 2012 - 1:59

Iets met 'een dom hoofd hebben' ..
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Levenslang voor 18-jarig meisje.  Empty Re: Levenslang voor 18-jarig meisje.

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 1:59

Het lijkt me dat iemand die geestelijk in orde is dit niet doet en er zéker niet dit soort uitspraken over doet. Verder is het vreselijk, vooral voor de ouders van dat buurmeisje natuurlijk. Ik schrik er altijd zo van dat mensen dit soort gedachten kunnen hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Levenslang voor 18-jarig meisje.  Empty Re: Levenslang voor 18-jarig meisje.

Bericht  Susan do 9 feb 2012 - 2:00

June schreef:Het lijkt me dat iemand die geestelijk in orde is dit niet doet en er zéker niet dit soort uitspraken over doet. Verder is het vreselijk, vooral voor de ouders van dat buurmeisje natuurlijk. Ik schrik er altijd zo van dat mensen dit soort gedachten kunnen hebben.

Voor de ouders van dat buurmeisje inderdaad, maar ook voor de ouders van de dader.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Levenslang voor 18-jarig meisje.  Empty Re: Levenslang voor 18-jarig meisje.

Bericht  Paper Crown do 9 feb 2012 - 2:02

Rush schreef:Iets met 'een dom hoofd hebben' ..

Nou wel meer dan dat denk ik. Maar, waarom zou je zoiets in je dagboek zetten?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Levenslang voor 18-jarig meisje.  Empty Re: Levenslang voor 18-jarig meisje.

Bericht  Rush do 9 feb 2012 - 2:03

2CKC2 schreef:
Rush schreef:Iets met 'een dom hoofd hebben' ..

Nou wel meer dan dat denk ik. Maar, waarom zou je zoiets in je dagboek zetten?
Hahaha. Ja maar ik vind dit hoofd dus echt in dat topic passen.

Maar dat dagboek, beetje vreemd inderdaad. Slim is ze dus niet. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Levenslang voor 18-jarig meisje.  Empty Re: Levenslang voor 18-jarig meisje.

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 2:07

Susan schreef:
June schreef:Het lijkt me dat iemand die geestelijk in orde is dit niet doet en er zéker niet dit soort uitspraken over doet. Verder is het vreselijk, vooral voor de ouders van dat buurmeisje natuurlijk. Ik schrik er altijd zo van dat mensen dit soort gedachten kunnen hebben.

Voor de ouders van dat buurmeisje inderdaad, maar ook voor de ouders van de dader.

Ik twijfelde nog of ik dat erachter zou zetten. Het is voor allebei vreselijk natuurlijk, maar het idee dat je kind op zo'n manier, zinloos om het leven is gebracht, dat lijkt me echt een nog grotere hel. Waarmee ik het verdriet van de andere ouders van de 18-jarig niet teniet wil doen overigens. Dat is ook verschrikkelijk en ondenkbaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Levenslang voor 18-jarig meisje.  Empty Re: Levenslang voor 18-jarig meisje.

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 2:08

Brr, ik wordt er een beetje misselijk van. Wat afschuwelijk. Terecht dat ze levenslang krijgt, dat kind is knettergek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Levenslang voor 18-jarig meisje.  Empty Re: Levenslang voor 18-jarig meisje.

Bericht  Paper Crown do 9 feb 2012 - 2:09

Alyssa Bustamonte who is charged with murder for stabbing, cutting and slitting the throat of her nine year old neighbor wrote in her diary the night of the killing that it was “amazing and pretty enjoyable”. She had to stop writing to go laughingly out to church.

Her journal was read in a court room in Missouri during the sentencing phase of Bustamonte’s trial. Bustamonte could get life with parole.

A handwriting expert testified that he was able to isolate what Bustamonte had written in her journal then tried to rub out with blue ink. He said the journal said,

“I just f—— killed someone. I strangled them and slit their throat and stabbed them now they’re dead. I don’t know how to feel atm. It was ahmazing. As soon as you get over the “ohmygawd I can’t do this” feeling, it’s pretty enjoyable. I’m kinda nervous and shaky though right now. Kay, I gotta go to church now…lol.”

Bustamante pleaded guilty to second-degree murder and armed criminal action last month and faces at most a sentence of life in prison with a chance for parole. The least she could get is 10 years. The victim’s mother pleaded with the judge to give Bustamonte the maximum.

Eli Patty Preiss, the victim’s mother, described her daughter as “happy, little girl,”, She had begged her mother to go next door to the Bustamonte’s house to play with Alyssa’s younger sister. She never returned.

Preiss said,

“So much has been lost at the hands of this evil monster. Elizabeth was given a death sentence and we were given a life sentence.I hate her, I hate everything about her.”

Defense attorneys asked for leniency and said that Bustamonte had an awful childhood. there were numerous references in the journal where she talked about murder and suicide. One entry said she wanted to burn down a house with all the occupants inside.

“If I don’t talk about it, I bottle it up, and when I explode someone’s going to die,” She wrote




Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Levenslang voor 18-jarig meisje.  Empty Re: Levenslang voor 18-jarig meisje.

Bericht  CarpeDiem do 9 feb 2012 - 2:14

Hoe ziek kan iemand zijn... Vreselijk dit!
CarpeDiem
CarpeDiem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Levenslang voor 18-jarig meisje.  Empty Re: Levenslang voor 18-jarig meisje.

Bericht  Susan do 9 feb 2012 - 2:17

June schreef:
Susan schreef:
June schreef:Het lijkt me dat iemand die geestelijk in orde is dit niet doet en er zéker niet dit soort uitspraken over doet. Verder is het vreselijk, vooral voor de ouders van dat buurmeisje natuurlijk. Ik schrik er altijd zo van dat mensen dit soort gedachten kunnen hebben.

Voor de ouders van dat buurmeisje inderdaad, maar ook voor de ouders van de dader.

Ik twijfelde nog of ik dat erachter zou zetten. Het is voor allebei vreselijk natuurlijk, maar het idee dat je kind op zo'n manier, zinloos om het leven is gebracht, dat lijkt me echt een nog grotere hel. Waarmee ik het verdriet van de andere ouders van de 18-jarig niet teniet wil doen overigens. Dat is ook verschrikkelijk en ondenkbaar.

Ik denk dat de ouders van het 18-jarige meisje in feite ook hun kind kwijt zijn, in elk geval het kind dat ze dachten te hebben. Het moet vreselijk zijn te weten dat je kind zoiets afschuwelijks op haar geweten heeft, zulke zieke gedachten blijkt te hebben en in feite zijn zij ook hun toekomst met hun kind kwijt. Het is erg op een andere manier, maar ik denk wel ongeveer even erg. Allebei erg op een manier dat je er als ouders nooit meer overheen komt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Levenslang voor 18-jarig meisje.  Empty Re: Levenslang voor 18-jarig meisje.

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 2:20

Het is misschien gewoon niet te vergelijken. Natuurlijk zijn zij ook het kind kwijt dat ze dachten te hebben, maar ze kunnen haar nog wel opzoeken zo nu en dan. Ik weet het niet. Als ik moest kiezen of mijn kind een moord zou plegen of zelf gruwelijk vermoord zou worden, zou ik het ook niet weten. Allebei vreselijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Levenslang voor 18-jarig meisje.  Empty Re: Levenslang voor 18-jarig meisje.

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 2:27

Susan schreef:
June schreef:
Susan schreef:
June schreef:Het lijkt me dat iemand die geestelijk in orde is dit niet doet en er zéker niet dit soort uitspraken over doet. Verder is het vreselijk, vooral voor de ouders van dat buurmeisje natuurlijk. Ik schrik er altijd zo van dat mensen dit soort gedachten kunnen hebben.

Voor de ouders van dat buurmeisje inderdaad, maar ook voor de ouders van de dader.

Ik twijfelde nog of ik dat erachter zou zetten. Het is voor allebei vreselijk natuurlijk, maar het idee dat je kind op zo'n manier, zinloos om het leven is gebracht, dat lijkt me echt een nog grotere hel. Waarmee ik het verdriet van de andere ouders van de 18-jarig niet teniet wil doen overigens. Dat is ook verschrikkelijk en ondenkbaar.

Ik denk dat de ouders van het 18-jarige meisje in feite ook hun kind kwijt zijn, in elk geval het kind dat ze dachten te hebben. Het moet vreselijk zijn te weten dat je kind zoiets afschuwelijks op haar geweten heeft, zulke zieke gedachten blijkt te hebben en in feite zijn zij ook hun toekomst met hun kind kwijt. Het is erg op een andere manier, maar ik denk wel ongeveer even erg. Allebei erg op een manier dat je er als ouders nooit meer overheen komt.

Ik denk dat het niet te vergelijken is. De ouders van hun vermoorde kindje zijn hun kindje kwijt door toedoen van een ander. Kunnen hun kind nooit meer vasthouden, knuffelen, kusjes geven, met haar praten.
De ouders van de moordenaar kunnen dit nog allemaal wel maar zullen hun kind niet meer terugkennen en moeten leven met het idee dat hij dochter dit heeft gedaan. En wat is hun aandeel hierin?

Het lijkt me allebei afschuwelijk.
Ik heb bijv. Oprecht medelijden met de moeder van Joran vd Sloot maar zij komt ook over als een "gezonde" vrouw. De meeste "verknipte" mensen die ik ken komen ook uit een behoorlijk verknipt gezin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Levenslang voor 18-jarig meisje.  Empty Re: Levenslang voor 18-jarig meisje.

Bericht  Paper Crown do 9 feb 2012 - 2:27

Susan schreef:
June schreef:
Susan schreef:
June schreef:Het lijkt me dat iemand die geestelijk in orde is dit niet doet en er zéker niet dit soort uitspraken over doet. Verder is het vreselijk, vooral voor de ouders van dat buurmeisje natuurlijk. Ik schrik er altijd zo van dat mensen dit soort gedachten kunnen hebben.

Voor de ouders van dat buurmeisje inderdaad, maar ook voor de ouders van de dader.

Ik twijfelde nog of ik dat erachter zou zetten. Het is voor allebei vreselijk natuurlijk, maar het idee dat je kind op zo'n manier, zinloos om het leven is gebracht, dat lijkt me echt een nog grotere hel. Waarmee ik het verdriet van de andere ouders van de 18-jarig niet teniet wil doen overigens. Dat is ook verschrikkelijk en ondenkbaar.

Ik denk dat de ouders van het 18-jarige meisje in feite ook hun kind kwijt zijn, in elk geval het kind dat ze dachten te hebben. Het moet vreselijk zijn te weten dat je kind zoiets afschuwelijks op haar geweten heeft, zulke zieke gedachten blijkt te hebben en in feite zijn zij ook hun toekomst met hun kind kwijt. Het is erg op een andere manier, maar ik denk wel ongeveer even erg. Allebei erg op een manier dat je er als ouders nooit meer overheen komt.

Ik denk dat het inderdaad ook erg is voor de ouders van de moordenaar. Je wordt natuurlijk ook door mensen afgerekend als je kind zoiets doet. Maar de gedachte dat iemand je kinds strot zonder enige berouw door heeft gesneden, hoe bang je kind op dat moment was, denk ik toch dat het vele malen erger is voor de ouders van het vermoorde meisje.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Levenslang voor 18-jarig meisje.  Empty Re: Levenslang voor 18-jarig meisje.

Bericht  jena do 9 feb 2012 - 2:51

Oei, ik denk dat dit nou bij uitstek zo'n onderwerp is waarbij je niet de 'wat is erger'- discussie aan moet gaan...
jena
jena
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Levenslang voor 18-jarig meisje.  Empty Re: Levenslang voor 18-jarig meisje.

Bericht  _Muppit do 9 feb 2012 - 6:00

jena schreef:Oei, ik denk dat dit nou bij uitstek zo'n onderwerp is waarbij je niet de 'wat is erger'- discussie aan moet gaan...

+ 1.
_Muppit
_Muppit
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 364
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Levenslang voor 18-jarig meisje.  Empty Re: Levenslang voor 18-jarig meisje.

Bericht  Bolleke vr 10 feb 2012 - 1:47

Wat vreselijk zeg! Goed dat ze nooit meer vrijkomt!

Ik heb altijd ontzettende medelijden met de ouders van de dader, ook in alle andere gevallen die je hoort. Daar word bijna nooit over gesproken, maar het zal je kind maar zijn dat zoiets aan richt.. Voor de ouders van het slachtoffer is het verschrikkelijk maar ook voor de ouders van de dader.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Levenslang voor 18-jarig meisje.  Empty Re: Levenslang voor 18-jarig meisje.

Bericht  Gast vr 10 feb 2012 - 5:02

Wat vreselijk zeg!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Levenslang voor 18-jarig meisje.  Empty Re: Levenslang voor 18-jarig meisje.

Bericht  Gast vr 10 feb 2012 - 5:40

Terecht dat ze de cel in gaat, levenslang ook terecht omdat ze een gevaar is voor haar omgeving en zichzelf. Was dit in Nederland gebeurd, had ze zeker TBS gekregen.

Echt erg voor de ouders, zowel van het vermoorde meisje als voor de ouders van de dader. Brr..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Levenslang voor 18-jarig meisje.  Empty Re: Levenslang voor 18-jarig meisje.

Bericht  Gast vr 10 feb 2012 - 5:47

Gatverdamme, wat een ontzettend trieste en afschuwelijke daad. Wat zielig dat dit meisje zo out of her mind is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Levenslang voor 18-jarig meisje.  Empty Re: Levenslang voor 18-jarig meisje.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum