n.a.v "12-jarig meisje bevallen": Wat deed jij op je 12e?
+18
Sweety
minoessepoes
Mamsie
smooch
Snack a Jack
RioolSpook
JD
Bliss
Lotus
Inge
Koffieleut
Mari
Susan
Oasis
Kqip
_Femme
Caramba
Fayebella
22 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
n.a.v "12-jarig meisje bevallen": Wat deed jij op je 12e?
Ik zat in het laatste groep van de basisschool en ik speelde geloof ik nog met barbiepoppen!
Zwanger zijn was wel het laatste waar ik aan dacht.
Gast- Gast
Re: n.a.v "12-jarig meisje bevallen": Wat deed jij op je 12e?
Volgens mij speelde ik toen ook nog met poppen en buiten met de kinderen uit mijn buurt. Ik was 14 voordat ik de 1ste zoende met iemand....
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zat al op de middelbareschool en ik had op die leeftijd al voor het eerst gezoend. Spelen met poppen deed ik niet meer op mijn 12de. Ik was op mijn 12de altijd buiten en rookte stiekem.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Buiten spelen, me druk maken om mijn huiswerk, met een grote tas vol schoolboeken sjouwen, hutten bouwen, veel met mijn vriendin lol trappen.
Gast- Gast
Bij mij in de laatste klas van de basisschool deden ze wel al aan flesje draaien, allemaal jongens en meisjes in een kringetje en waar de fles stopte moest je een kus op de wang geven, de 2e keer dat je die gene draaide op de mond and so on.. Ik was er veel te verlegen voor en deed nooit mee maar ik weet wel dat er dus bij mij in groep 8 al dat soort dingen gedaan werden. Seks is natuurlijk nog een stap verder maar op die leeftijd ben je volgensmij wel degelijk al een beetje bewust van dat soort dingen! Wil niet zeggen dat ik het verhaal van dit meisje normaal vind natuurlijk
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Roken, heel veel roken.. En proberen die leuke klasgenoot te scoren, maar dat is nooit gelukt..
Ik zoende voor het eerst toen ik 13 was.
Ik zoende voor het eerst toen ik 13 was.
Gast- Gast
Poppen en barbiepoppen heb ik zoiezo weinig aangeraakt in mijn kindertijd Denk van mn 3e tot mn 6e ofzo! Op mijn 12e was ik vooral druk met sporten en buitenhangen
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Op mijn 12e speelde ik nog met barbiepoppen en was ik lekker aan het tutten met vriendinnetjes. Dacht nog helemaal niet aan jongens, laat staand seks!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Toen ik 12 was zat ik in de brugklas, ik had twee beste vriendinnen, eentje uit de buurt en eentje uit de klas, plus nog wat andere meisjes met wie ik omging. Ik was helemaal fan van Goede Tijden, Slechte Tijden, verliefd op een jongen uit mijn klas, speelde op mijn Atari Lynx, had een geheime plek in de schuur in de achtertuin, schreef elke dag in mijn dagboek en ik draaide 's avonds altijd muziek op mijn radiocassetterecorder, dan slowde ik met mijn kussen en fantaseerde dat het die jongen uit mijn klas was. Seks had ik zeker nog niet, ik had ook nog nooit gezoend of überhaupt een vriendje gehad.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Voor de zomervakantie toen ik nog in groep 8 zat vond ik het leuk om om het schoolplein te spelen, hutten te bouwen, met vriendinnen te spelen.
Na de zomervakantie, in de 1ste klas waren we wel bezig met jongens, maar niet met sex. In de vrije tijd die we hadden sliepen we bij elkaar, gingen we nagellak enzo in de stad scoren, bioscoopje pakken, vriendinneschriftjes vol kliederen, en zaten we veel op ilse chat, want internet was net in opkomst.
Zoenen deed ik op mijn 14de, de rest ook, al was ik wel bijna 15 jaar.
Na de zomervakantie, in de 1ste klas waren we wel bezig met jongens, maar niet met sex. In de vrije tijd die we hadden sliepen we bij elkaar, gingen we nagellak enzo in de stad scoren, bioscoopje pakken, vriendinneschriftjes vol kliederen, en zaten we veel op ilse chat, want internet was net in opkomst.
Zoenen deed ik op mijn 14de, de rest ook, al was ik wel bijna 15 jaar.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
IrmaLaPoes schreef:Op mijn 12e speelde ik nog met barbiepoppen en was ik lekker aan het tutten met vriendinnetjes. Dacht nog helemaal niet aan jongens, laat staand seks!
Ah jij dus ook!
Het woord seks was bij mij al wel gevallen toendertijd. Maar nee, ik was toen nog veel te preuts.
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:IrmaLaPoes schreef:Op mijn 12e speelde ik nog met barbiepoppen en was ik lekker aan het tutten met vriendinnetjes. Dacht nog helemaal niet aan jongens, laat staand seks!
Ah jij dus ook!
Het woord seks was bij mij al wel gevallen toendertijd. Maar nee, ik was toen nog veel te preuts.
Haha ja, ik heb er eigenlijk nog best lang mee gespeelt. Ik wijt het maar aan levendige fantasie
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
IrmaLaPoes schreef:Bitterkoek_ schreef:IrmaLaPoes schreef:Op mijn 12e speelde ik nog met barbiepoppen en was ik lekker aan het tutten met vriendinnetjes. Dacht nog helemaal niet aan jongens, laat staand seks!
Ah jij dus ook!
Haha ja, ik heb er eigenlijk nog best lang mee gespeelt. Ik wijt het maar aan levendige fantasie
+1
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
IrmaLaPoes schreef:Bitterkoek_ schreef:IrmaLaPoes schreef:Op mijn 12e speelde ik nog met barbiepoppen en was ik lekker aan het tutten met vriendinnetjes. Dacht nog helemaal niet aan jongens, laat staand seks!
Ah jij dus ook!
Ow ja, bij mij ook hoor. Bij mij kwamen er niet alleen barbiepoppen, maar ook die knijpbeesjes/troetelbeertjes, knuffels, lego en het poppenhuis. De barbiepoppen hadden geadopteerde kinderen, dat waren die knijpbeesjes. Of nee, nog gekker: die knijpbeesjes waren arm en zielig en adopteerden ouders omdat ze niet alleen wilden zijn. Zo was mijn fantasie
GE-WEL-DIG!
Gast- Gast
Ik denk ook echt wel dat een meisje als het meisje van het artikel gewoon als uitzondering gezien mag worden. Ook tegenwoordig. Ik vind het altijd zo'n onzin om te roepen dat ze er steeds eerder bij zijn. 12 Is ook tegenwoordig gewoon nog een heel jonge leeftijd om echt sexueel actief te zijn volgens mij. Maar goed, uitzonderingen zul je altijd houden en dit soort verhalen zullen er dus altijd zijn.
Gast- Gast
stiekem nog met de barbies spelen, want dat was helemaal niet stoer meer, maar vond het nog zo leuk.
Buiten spelen, kattenkwaad uithalen, hutten bouwen, voetballen, verstoppertje spelen, oppassen op jongere kinderen (en dan met de barbies spelen of knutselen omdat dat dan voor die jongere kinderen zooo leuk was ), fietsen door de dorpen opzoek naar leuke jongens :p uhm etc etc
Buiten spelen, kattenkwaad uithalen, hutten bouwen, voetballen, verstoppertje spelen, oppassen op jongere kinderen (en dan met de barbies spelen of knutselen omdat dat dan voor die jongere kinderen zooo leuk was ), fietsen door de dorpen opzoek naar leuke jongens :p uhm etc etc
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik zat in de eerste klas, maakte braaf mijn huiswerk, sportte en verder probeerde ik me te redden met de omstandigheden waarin ik zat.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zat in groep 8 / eerste klas, en speelde veel nog stiekem met de poppen samen met m'n zusje. Verder was ik een enorme muts en echt niet bezig met seks, zoenen of jongens.
Gast- Gast
Oh my god, hoorde net dat verhaal op de radio ja!! Niet te geloven, dat kind bevalt tijdens een schoolreisje zonder te weten dat ze zwanger was! Ik sta zelf voor groep 7 en viel zowat van mn stoel haha. Kan me niet voorstellen dat iemand eind groep 7 al seks heeft. Had het er net met een collega over en die vroeg zich al af of ze niet is verkracht ofzo. Maar goed, die dingen gebeuren natuurlijk steeds jonger, maar dit is wel heel extreem
Anyways, ik was totaal nog niet met seks bezig op mn 12e! Ik werd 12 in de brugklas en ja, waar hield ik me eigenlijk mee bezig? Buiten spelen, in schriftjes schrijven met vriendinnetjes, gymnastiek, weet ik veel... Ik vond ook wel jongens leuk, maar deed daar niks mee. Ik was sowieso een laatbloeier en zoende pas op mijn 18e voor t eerst
Anyways, ik was totaal nog niet met seks bezig op mn 12e! Ik werd 12 in de brugklas en ja, waar hield ik me eigenlijk mee bezig? Buiten spelen, in schriftjes schrijven met vriendinnetjes, gymnastiek, weet ik veel... Ik vond ook wel jongens leuk, maar deed daar niks mee. Ik was sowieso een laatbloeier en zoende pas op mijn 18e voor t eerst
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zat in groep acht en had een vriendje die mijn hand niet eens vast durfde te houden. Dat vond ik in het begin wel best, ik was zo verliefd... Maar in de zomer ervoor had ik al m'n eerste (vakantie)vriendje gehad, hij was 16 en met hem knuffelde en zoende ik veel, dus dat miste ik later wel en na vijf maanden heb ik het uitgemaakt omdat ik niet meer verliefd was. Verder las ik enorm veel boeken, keek ik veel tv en was ik i.p.v. mijn huiswerk te maken vooral bezig met mijn cassetterecorder mijn favo liedjes van de radio op te nemen. Soms sprak ik af met een vriendin, dan gingen we chips kopen van ons zakgeld en heel veel kletsen.
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Buiten spelen, me druk maken om mijn huiswerk, met een grote tas vol schoolboeken sjouwen, hutten bouwen, veel met mijn vriendin lol trappen.
+ 1
Gast- Gast
ik zat in groep 8. speelde graag buiten met vriendinnetjes, of binnen met barbies. o en ik was helemaal fan van de spice girls haha!
zoenen? dat had ik toen absoluut nog niet gedaan, ik was nog in het stadium van "jongens zijn stom".
Ik was pas 16 geloof ik toen ik mijn eerste zoen kreeg...of 15, ik weet het niet meer precies.
zoenen? dat had ik toen absoluut nog niet gedaan, ik was nog in het stadium van "jongens zijn stom".
Ik was pas 16 geloof ik toen ik mijn eerste zoen kreeg...of 15, ik weet het niet meer precies.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Op mijn twaalfde was ik al wel erg bezig met seks. Eerder zelfs al. Ik kan me nog herrinneren dat ik 10 was en eens met twee vriendjes en een vriendinnetje de bosjes ingingen. De jongens lieten hun piemeltje zien, en wij ons gevalletje. We zaten toen wel al aan elkaar.
En toen ik twaalf was waren ik en een vriendinnetje erg met seks bezig. Wij zoenden samen, en speelden ook met elkaar. Als ik op die leeftijd een vriendje had gehad dan was het zeker wel van seks gekomen.
En toen ik twaalf was waren ik en een vriendinnetje erg met seks bezig. Wij zoenden samen, en speelden ook met elkaar. Als ik op die leeftijd een vriendje had gehad dan was het zeker wel van seks gekomen.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Ik was toen totaal niet bezig met vriendjes en seks. Ik was toen volgens mij net van de barbie's af en was verslaafd aan muziek
Gast- Gast
RioolSpook schreef:Op mijn twaalfde was ik al wel erg bezig met seks. Eerder zelfs al. Ik kan me nog herrinneren dat ik 10 was en eens met twee vriendjes en een vriendinnetje de bosjes ingingen. De jongens lieten hun piemeltje zien, en wij ons gevalletje. We zaten toen wel al aan elkaar.
Wow, dit vind ik best heftig eigenlijk! Hoe kwam je daar dan bij om dat te doen? Hadden jullie toen al seksuele voorlichting gehad op school?
Ik merk in mijn klas wel dat ze (vooral de jongens) er ook al wel mee bezig zijn, tenminste, ze denken veel door en ik kan niks zeggen of op de één of andere manier relateren ze het wel aan iets seksueels. Toch weet ik wel zeker dat ze nog niet daadwerkelijk met seks bezig zijn, zoenen vinden ze maar smerig etc.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Bevallen van ons meisje
» cadeautje 1 jarig meisje
» cadeau idee 2 jarig meisje
» Green Mile-acteur (51) trouwt 16-jarig meisje
» Levenslang voor 18-jarig meisje.
» cadeautje 1 jarig meisje