Gijs Thio is gevonden :(
+9
JD
_Femme
patjuhhh
Atelier Madame
Verde
Arwyn
Sweety
Jerry
girli
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gijs Thio is gevonden :(
http://pershoek.politie-amsterdam-amstelland.nl/pershoek/
Echt te toevallig, ik dacht er net ineens aan en ging weer eens op de facebookpagina kijken na een week ofzo, waar precies een minuut eerder een reactie was geplaatst dat hij gevonden is
Echt te toevallig, ik dacht er net ineens aan en ging weer eens op de facebookpagina kijken na een week ofzo, waar precies een minuut eerder een reactie was geplaatst dat hij gevonden is
Gast- Gast
Re: Gijs Thio is gevonden :(
Ik ben blij dat hij is gevonden, nu zitten zijn nabestaande tenminste niet meer in die vreselijke twijfels.
Natuurlijk had ik liever niet dat hij dood gevonden was, maar dat was ook al haast onvermijdelijk...
Natuurlijk had ik liever niet dat hij dood gevonden was, maar dat was ook al haast onvermijdelijk...
Gast- Gast
+1Zero schreef:Ik ben blij dat hij is gevonden, nu zitten zijn nabestaande tenminste niet meer in die vreselijke twijfels.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Hoorde 't gister op de radio toen ik net wel/net niet sliep.
idd 'gelukkig' dat hij gevonden is, zal zal een zekere mate van rust en zekerheid bij de nabestaanden geven denk ik
idd 'gelukkig' dat hij gevonden is, zal zal een zekere mate van rust en zekerheid bij de nabestaanden geven denk ik
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
+1Zero schreef:Ik ben blij dat hij is gevonden, nu zitten zijn nabestaande tenminste niet meer in die vreselijke twijfels.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Wat erg, ik las een kwartier geleden toevallig in een Eindhovens blaadje dat hij vermist was. En nu is hij dus gevonden...
Gast- Gast
Gets.. Vreselijk voor zijn familie en vrienden dat hij toch dood blijkt te zijn..
Ze weten nou inderdaad iig wel waar ze aan toe zijn, die onzekerheid lijkt me helemaal niet uit te houden.
Ze weten nou inderdaad iig wel waar ze aan toe zijn, die onzekerheid lijkt me helemaal niet uit te houden.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Arwyn schreef:Gets.. Vreselijk voor zijn familie en vrienden dat hij toch dood blijkt te zijn..
+1
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Heel naar voor de familie en vrienden etc.
Alleen ik ken hem nergens van
Alleen ik ken hem nergens van
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
brrr kreeg er kippenvel van.
wel fijn voor zijn nabestaanden dat hij is gevonden.
wel fijn voor zijn nabestaanden dat hij is gevonden.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Arwyn schreef:Gets.. Vreselijk voor zijn familie en vrienden dat hij toch dood blijkt te zijn..
+1
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
ik kan het persbericht niet meer openen...
waar is hij gevonden? en weten ze al of het om een misdrijf gaat of niet?
wat erg... maar ja, inderdaad heeft de familie in zekere zin nu rust, en kunnen ze echt afscheid van hem gaan nemen, in plaats van in onzekerheid te blijven zitten..
wat erg... maar ja, inderdaad heeft de familie in zekere zin nu rust, en kunnen ze echt afscheid van hem gaan nemen, in plaats van in onzekerheid te blijven zitten..
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
je kunt ook even op at5.nl kijken.*Marietje* schreef:ik kan het persbericht niet meer openen...
Gast- Gast
heb t inmiddels gevonden
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Gijs Thio is verdronken
AMSTERDAM - Gijs Thio is niet om het leven gekomen door een misdrijf. Dit heeft een politiewoordvoerder dinsdagavond bekendgemaakt. „De man is door een noodlottig ongeval om het leven gekomen”, aldus de zegsman.
Het lichaam van de al wekenlang vermiste wijnhandelaar Thio werd maandag gevonden. Volgens de politie is de 40-jarige Amsterdammer door verdrinking om het leven gekomen. „Uit sectie bleek dat hij geen uitwendig letsel had.”
De verdwijning van Thio leidde tot veel roering in de hoofdstad. Vrienden zetten alle mogelijke middelen in om een spoor van de man te vinden. Zij vroegen onder meer aandacht voor de zaak via social media op internet en flyers en posters die zij in grote aantallen door Amsterdam verspreidden.
De overleden wijnhandelaar verdween in de vroege ochtend van zaterdag 26 februari. Sindsdien ontbrak elk spoor van de man.
AMSTERDAM - Gijs Thio is niet om het leven gekomen door een misdrijf. Dit heeft een politiewoordvoerder dinsdagavond bekendgemaakt. „De man is door een noodlottig ongeval om het leven gekomen”, aldus de zegsman.
Het lichaam van de al wekenlang vermiste wijnhandelaar Thio werd maandag gevonden. Volgens de politie is de 40-jarige Amsterdammer door verdrinking om het leven gekomen. „Uit sectie bleek dat hij geen uitwendig letsel had.”
De verdwijning van Thio leidde tot veel roering in de hoofdstad. Vrienden zetten alle mogelijke middelen in om een spoor van de man te vinden. Zij vroegen onder meer aandacht voor de zaak via social media op internet en flyers en posters die zij in grote aantallen door Amsterdam verspreidden.
De overleden wijnhandelaar verdween in de vroege ochtend van zaterdag 26 februari. Sindsdien ontbrak elk spoor van de man.
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
He bah, naar dat hij door een misdrijf om het leven is gekomen. Maar de familie heeft in een bepaalde zin rust dat ze weten waar ze aan toe zijn.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Jeanette schreef:He bah, naar dat hij door een misdrijf om het leven is gekomen. Maar de familie heeft in een bepaalde zin rust dat ze weten waar ze aan toe zijn.
Hij is NIET door een misdrijf om het leven gekomen, hij is verdronken.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Jeanette schreef:He bah, naar dat hij door een misdrijf om het leven is gekomen. Maar de familie heeft in een bepaalde zin rust dat ze weten waar ze aan toe zijn.
Hij is door verdrinking om het leven gekomen, niet door een misdrijf.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Ik vroeg me laatst ook al af of er al meer bekend was. Wat een naar bericht. Wel 'goed' voor de nabestaanden dat er nu duidelijkheid is.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: