Gijs Thio
+3
Jerry
BJA
Jordana
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gijs Thio
Hebben jullie de vermissing van Gijs Thio meegekregen? Vraag me echt af wat er met hem gebeurd is. Je kunt toch niet zomaar verdwijnen in een stad waar je zoveel mensen kent?
Gast- Gast
Re: Gijs Thio
Verhaal gemist, maar vertel...
(of plaats ander een link waar je het verhaal kan volgen)
(of plaats ander een link waar je het verhaal kan volgen)
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Nee nog nooit van gehoord. Ga nu het RTL Nieuws kijken, wie weet komt het daar?
Gast- Gast
Ik zie het steeds op Facebook verschijnen!
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Ja, ik heb zijn foto & berichtje gedeeld via Facebook.
http://www.at5.nl/artikelen/58403/vermissing-gijs-thio-houdt-stad-in-greep
http://www.at5.nl/artikelen/58403/vermissing-gijs-thio-houdt-stad-in-greep
Gast- Gast
Het was gister ook op RTL Boulevard. Als je in Amsterdam woont kan je er bijna niet om heen. (daar buiten dus blijkbaar nog wel!!)
Het is een jongen uit Amsterdam, hij was bij Toscanini (jordaan) nog naborrelen en ging daarna op de fiets naar huis (oost). Daarna is hij nooit meer gezien. Om 7 uur is zn telefoonsignaal verloren gegaan. Zn fiets is op de warmoesstraat terug gevonden (centrum). Dit is inmiddels 10 dagen geleden!
Zijn vrienden hebben een grote zoek actie op touw gezet. Er wordt overal geflyerd, paradiso studio 80 etc etc werken allemaal belangeloos mee. Politie heeft al gezocht met helikopters, boten, duikers het hele rattaplan. Hoe kan t nou dat zo'n jongen in t niks op gaat? Hij was/is een bekende kop in de stad.
Het is een jongen uit Amsterdam, hij was bij Toscanini (jordaan) nog naborrelen en ging daarna op de fiets naar huis (oost). Daarna is hij nooit meer gezien. Om 7 uur is zn telefoonsignaal verloren gegaan. Zn fiets is op de warmoesstraat terug gevonden (centrum). Dit is inmiddels 10 dagen geleden!
Zijn vrienden hebben een grote zoek actie op touw gezet. Er wordt overal geflyerd, paradiso studio 80 etc etc werken allemaal belangeloos mee. Politie heeft al gezocht met helikopters, boten, duikers het hele rattaplan. Hoe kan t nou dat zo'n jongen in t niks op gaat? Hij was/is een bekende kop in de stad.
Gast- Gast
Ik heb het gevoel dat er een misdrijf is gepleegd.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
hm... Ik zag op 't kaartje de vindplaats van zijn fiets en zag daar in de buurt water... Geen goed gevoel bij
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ja dat staat ook wel vast. Hij is echt een verantwoordelijke jongen met al 3 jaar een eigen zaak.
Gast- Gast
Odilia schreef:Ja dat staat ook wel vast. Hij is echt een verantwoordelijke jongen met al 3 jaar een eigen zaak.
Dit als reactie op wie?
Jerry- Ratel
Als je wilt pissen in de gracht is de warmoesstraat niet de plek om dat te doen. Hij was daarvoor langs een veel stillere gracht gefietst, waarom zou je dat daar dan niet doen?Jerry schreef:hm... Ik zag op 't kaartje de vindplaats van zijn fiets en zag daar in de buurt water... Geen goed gevoel bij
Zn fiets stond trouwens netjes op slot.
Gast- Gast
Ik woon in Maastricht, maar ik kreeg 't bericht op facebook via kennissen die wel in Amsterdam wonen. Het is een naar bericht, hoop dat er snel nieuws komt
https://www.facebook.com/verdwijninggijsthio
Mooie man trouwens.
https://www.facebook.com/verdwijninggijsthio
Mooie man trouwens.
Gast- Gast
Odilia schreef:Als je wilt pissen in de gracht is de warmoesstraat niet de plek om dat te doen. Hij was daarvoor langs een veel stillere gracht gefietst, waarom zou je dat daar dan niet doen?Jerry schreef:hm... Ik zag op 't kaartje de vindplaats van zijn fiets en zag daar in de buurt water... Geen goed gevoel bij
Zn fiets stond trouwens netjes op slot.
ik zeg toch nergens dat ik denk dat hij ergens langs 't water is gaan staan plassen?
Jerry- Ratel
Ik had het ook meegekregen op Twitter ja, bah. Echt een naar verhaal, volgens mij is het een hele geliefde man. Hopelijk komt er gauw een spoor en duidelijkheid.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik heb het een aantal keer op twitter voorbij zien komen. Als ik hoor dat mensen al zolang vermist zijn krijg ik altijd het gevoel dat er iets ergs is gebeurd..
Gast- Gast
Het was afgelopen vrijdag ook al in Vermist. Het verhaal gaat ook rond dat hij zijn fiets normaal op dubbel slot zette, en dat zijn fiets dat nu niet stond. En dat dat zou suggereren dat hij maar kort op de locatie zou blijven waar zijn fiets nu staat.
Ook ik denk dat het niet goed af gaat lopen
Ook ik denk dat het niet goed af gaat lopen
Gast- Gast
Via twitter en facebook al meerdere keren voorbij zien komen.
Verschrikkelijk voor familie en vrienden die onzekerheid
Verschrikkelijk voor familie en vrienden die onzekerheid
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Maple schreef:Nee, heb ik niet meegekregen...
Sorry, ik ook niet. Ik leef soms onder een steen. En ja, daar schaam me ik dan wel voor als 80% van de rest van NL het wel weet....
Gast- Gast
Wat ik echt héél erg vreemd vind, is dat er zo weinig aandacht aan wordt gegeven door de media. Social Media staat er van op z'n kop en wat komt er in 't nieuws? Dat het zoveel in de Social Media wordt genoemd!
Dus de vermissing an sich wordt in één regeltje benoemd en 't feit dat de Social Media er vol van staat, wordt heel uitgebreid besproken....
Dus de vermissing an sich wordt in één regeltje benoemd en 't feit dat de Social Media er vol van staat, wordt heel uitgebreid besproken....
Gast- Gast
Ik had er tot nu toe ook nog helemaal niks van gehoord. Wat een naar verhaal zeg...
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Ik heb 't vrijdag bij Vermist gezien.
Ik vind het zo'n raar en eng idee dat mensen gewoon zomaar van de aardbodem lijken te kunnen verdwijnen... Echt verschrikkelijk!
Ik vind het zo'n raar en eng idee dat mensen gewoon zomaar van de aardbodem lijken te kunnen verdwijnen... Echt verschrikkelijk!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Trisha schreef:Wat ik echt héél erg vreemd vind, is dat er zo weinig aandacht aan wordt gegeven door de media. Social Media staat er van op z'n kop en wat komt er in 't nieuws? Dat het zoveel in de Social Media wordt genoemd!
Er worden wel vaker mensen vermist. Niet om deze vermissing uit te vlakken, want het is verschrikkelijk, alleen andere vermissingen komen toch ook nooit zo uitgebreid aan bod in het nieuws..?
Jerry- Ratel
Pff ja ik "ken" hem wel. Bekende jongen in de stad inderdaad. Had het ook al gezien op facebook. Echt zo naar!
4 jaar geleden vierde ik oud en nieuw in de lichtfabriek met een groepje vrienden en onder ons was een jongen die we toen we toen we weg wilden gaan, niet meer konden vinden. Nog een uur gezocht, niet meer te bereiken, maar niet kunnen vinden. Uiteindelijk werd hij 19 dagen later in het water gevonden. Er was daar al gezocht en als zijn beste vriend niet had aangedrongen op betere apparatuur en nogmaals zoeken, was hij nooit gevonden denk ik. Zoo verschrikkelijk was dat. We weten nog steeds niet wat er precies met hem gebeurd is.. Zijn jas hing nog binnen en er gaan allerlei verhalen rond, maar niemand weet te vertellen waarom hij precies buiten was..
4 jaar geleden vierde ik oud en nieuw in de lichtfabriek met een groepje vrienden en onder ons was een jongen die we toen we toen we weg wilden gaan, niet meer konden vinden. Nog een uur gezocht, niet meer te bereiken, maar niet kunnen vinden. Uiteindelijk werd hij 19 dagen later in het water gevonden. Er was daar al gezocht en als zijn beste vriend niet had aangedrongen op betere apparatuur en nogmaals zoeken, was hij nooit gevonden denk ik. Zoo verschrikkelijk was dat. We weten nog steeds niet wat er precies met hem gebeurd is.. Zijn jas hing nog binnen en er gaan allerlei verhalen rond, maar niemand weet te vertellen waarom hij precies buiten was..
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: