Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een nieuw mama en kids topic...

+7
sandra
Linda
Mamsie
Bolleke
Printje
knets
vlinder19
11 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... - Pagina 4 Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 23:58

Ja, gelukkig is de ruzie uitgepraat. Dat vind ik erg fijn want om zo tussen je vader/ moeder en broer/ schoonzus in te staan is niet tof. En ook al bemoei je je nergens mee, je blijft er tussenin staan. Hopelijk is ook echt de lucht geklaard tussen hun allemaal.

Dadelijk werken, het is hier pokkenweer blegh!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... - Pagina 4 Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Bolleke di 12 apr 2011 - 2:05

Gelukkig dat het is opgelost, aan mijn moeders kant zit ook veel ruzie ze heeft geen contact met haar moeder en haar zus, dat is ook erg triest. En vroeger was er altijd veel gedoe, ook voor kinderen is dat niet leuk.

Oh ik heb een luie dag vandaag, ben even snel naar de winkel geweest, de badkamer heb ik geschrobt, en heb gestudeerd en verder nog helemaal niks! Oh en even naar het bos geweest, en mijn hond erna gewassen, das zo'n klein wit hondje die het heerlijk vind om door de modder te rennen en rollen... Maar verder dus helemaal niks, en C.hristian is naar de opvan dus ik zit nu aan een cappucino'tje.

Wat is het hier weer rustig!!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... - Pagina 4 Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  knets di 12 apr 2011 - 8:55

Lieskuh: hug Je bent een topper en een sterke vrouw. Ik heb echt respect voor je.
En wat een mooie meubels krijg je. Hou ik wel van..

Hier gaat het met Jason niet helemaal lekker meer met die medicatie. We waren juist zo blij dat alles zo lang rustig was voor hem en dat die medicatie goed aansloeg.. Nu krijgt hij weer smorgens om op te starten 5mg ritalin (naast z'n andere medicijn) maar volgens mij slaat het niet aan.. Over 4 weken moet hij naar medisch spreekuur komen en dan wordt hij weer gewogen en gemeten en bloeddruk en dan gaat ze zijn gewone pil ophogen..


Meiden.. zit jullie kindje al op zwemles?
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... - Pagina 4 Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 22:46

Lief van je Knets! Dank je wel....

Wat verschrikkelijk dat de medicijnen niet goed werken. Zit je eindelijk in een rustiger vaarwater krijg je dit. Ik hoop dat er snel een oplossing te vinden is voor Jason. Succes daarmee...
Tygo zit sinds januari op zwemles, hij gaat 2x in de week. Op woensdag en zaterdag ochtend.

Dadelijk naar de tandarts om een kies te laten trekken, brr.....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... - Pagina 4 Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  knets di 12 apr 2011 - 23:11

Lieskuh: Ik geef Jordan op na de zomervakantie voor zwemles.. Hij zit nu nog midden in dat oren probleem. Hij is stokdoof en als het goed is dan is dat na z'n buisjes over maar ik heb daarom gekozen van na de zomervakantie..

Succes met kies trekken.. Ik heb paar weken geleden nog een verstand kies laten trekken.. Hij had me verdoofd.. En toen ik zei: nou kom maar op... toen vertelde de tandarts dat m'n kies al op het plankje lag.. Zo snel ging het. Wist niet dat het zo kon meevallen!! Hopelijk voor jou precies hetzelfde.
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... - Pagina 4 Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Bolleke wo 13 apr 2011 - 1:52

Knets, hoe uit zich dat in J.ason dat die medicijnen niet werken? Hopelijk zijn er wel andere medicijnen die hem kunnen helpen. Ik mag C.hristian pas met zijn 5de inschrijven bij het zwembad dus dat duurt nog tot na de zomer.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... - Pagina 4 Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  mirrie wo 13 apr 2011 - 2:04

hopelijk is het trekken van je kies meegevallen lies. bleh niks an!

knets wat vervelend dat de medicijnen z'n werk niet doen bij jason. hopelijk komt er snel een oplossing want jullie doen zo je best en zijn zo sterk, dan is het een zware tegenvaller als je dan zo'n terugslag krijgt.

kruimel noem je dat een luie dag, met al die huishoudwerkzaamheden die je verricht hebt. dan heb je wel een cappucino'tje verdient hoor haha.... hoe is het in de liefde op het moment?

hier alles lekker. ben alleen wel erg moe door de stress die die familie ruzie met zich meebrengt waar ik het eerder over had. ik zit maar te malen en er komt niks uit m'n handen. nu liggen de kids op bed en duik ik toch weer achter die computer terwijl ik toch echt wat huishouden moet doen. naja dat komt wel weer. we zitten ook maar te wachten op het verlossende woord dat mijn hubbie een andere baas krijgt, het bedrijf wordt waarschijnlijk overgenomen, en dus ook loonsverhoging. het is nog steeds geen vetpot hier.

vanmorgen met nien naar de stad geweest voor een zomerjas voor haar, maar kon niks vinden. of stom of veel te duur. nu heb ik nog een leuk jasje liggen, ooit gekregen, maar daar is de rits van kapot. die ga ik maar eens laten maken en dan heeft ze een leuk jasje. heb wel een jas voor tyg meegenomen. een paarse van de v&d was afgeprijst van 39,95 voor 19. en het belangrijkste hij vind hem helemaal cool. voor nina nog wel leuke kleertjes bij de hennes meegenomen dus zij zijn klaar voor de zomer. nu ikzelf nog. maar ik koop liever wat voor de kids. en als we het straks weer wat breder hebben ga ik wel voor mezelf shoppen.

nu ga ik mezelf een schop onder m'n kont geven en aan de strijk. bleh....

fijne dag meiden!
mirrie
mirrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 149
Punten : 159
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... - Pagina 4 Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Bolleke wo 13 apr 2011 - 3:07

Mirrie, ja haha dat is wel zo, maar ik ben meestal hele dagen bezig kan niet zo goed stil zitten, en gister dus voor mijn gevoel weinig gedaan, en veel achterde pc gehangen. Wat betreft familie stress, probeer zo min mogelijk te malen,d aar schiet je echt niets mee op. En je word er inderdaad alleen maar moe van. Wel lekker geshopt heb je dus!

Nou ik heb goed nieuws, ben over 3 maanden officieel gescheiden, na 3 jaar dus! Kan ook eerder maar dan moeten we beiden naar kantoor komen om een verklaring te tekenen dat we niet in hoger beroep willen, maar mijn ex kennende komt hij daarvoor echt niet naar kantoor. Ik ben echt super blij!!!

Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... - Pagina 4 Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Bolleke wo 13 apr 2011 - 8:02

Daar ben ik weer, heb vanmiddag bij de nightcare gezeten, de opvang belde met dat zijn oogbol er wel erg vreemd uitzag en ze maaktten zich zorgen. Dus ik erheen, en het zag inderdaad raar uit, dus we konden terecht op de nightcare, het is ontstoken geraakt en door het harde wrijven heeft hij het vliesje dat over je oog zit eraf gewreven, en dat ziet eruit alsof er een deuk in de oogbol zit. Ik had al allemaal doemscenario's dus ik was super opgelucht dat het dat was, maar het kan wel gevaarlijk zijn als hij blijft wrijven en het dus niet kan herstellen, dan komt er een enorme druk op het oog. Maar het kan morgen ook al hersteld zijn bij een kind gaat dat heel snel gelukkig. En verder was hij ontzettend vervelend toen we thuis kwamen dus ik had even de pest in hem erna, hoe dat zo dicht bij elkaar zit, bezorgdheid en het gehad hebben met je kind snap ik niet haha.. Maar goed hij slaapt nu.
Ik heb trouwens vrijdag een intervieuw met Flair over solo moeders, mijn beste vriendin heeft mij opgegeven als verrassing omdat ze zo trots is op hoe ik het allemaal doe! Dus super lief, en we krijgen een fotoshoot en komen dus in de Flair! Dus ik hoop dat zijn oogje dan weer enigszins normaal uitziet...

Ik ga nog even op de bank bijkomen van de schrik!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... - Pagina 4 Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  knets do 14 apr 2011 - 8:22

kruimelje schreef:Knets, hoe uit zich dat in J.ason dat die medicijnen niet werken? Hopelijk zijn er wel andere medicijnen die hem kunnen helpen. Ik mag C.hristian pas met zijn 5de inschrijven bij het zwembad dus dat duurt nog tot na de zomer.

Jason is weer druk, zit vaak in z'n eigen wereld,(dan gaat hij zogenaamd schieten in de lucht tegen aliens enzo of nepvechten) maakt geluidjes, kan zich niet goed concentreren maar als hij zich dan ergens op richt (een werkje in de klas) dan geeft hij daarna een brul door de klas.. Gaat overal met z'n pen op kalken.. Luistert slecht.. Impulsief.. Kortom 1 grote stuiterbal waar hij geen controle over heeft. En het ergste van al: hij heeft er zelf enorm last van. Hij wordt gek van die drukte in z'n koppie..

Hij is vorig jaar begonnen met ritalin.. Sinds augustus overgestapt op concerta omdat hij gek werd van 3x per dag een pil.. Concerta werkt 12uur lang.. Dus hij ging van 3x 10mg naar 1x 36 mg... En die werkt dus nu niet meer optimaal.. Ik heb de dokter gebeld en nou krijgt hij smorgens 5mg ritalin erbij om een betere start te maken maar dit werkt dus niet... Nu is de volgende optie 45 mg.. Maar dat is een vrij hoge dosis voor een mager mannetje van 25 kilo.. Dus dat was een beetje het punt.. Nou was de afsrpaak dat hij over 4 weken naar medisch spreekuur kon komen voor wegen/meten/bloeddruk en dan zouden we verder kijken. Hij had gister spelletjes therapie en die juf vond ook dat er eerder wat moest gebeuren en die gaat nu met de dokter overleggen.. Dus dat is een beetje het verhaal... Stel dat die 45 mg ook niet zou werken dan kunnen we nog overstappen op een ander merk (strattera) En anders weer terug naar 3x per dag ritalin??? Maar liever niet...

Hey maar wat schrikken voor jou zeg!! *knuffel* En fijn dat je scheiding nu eindelijk bijna rond is pffff

Mirrie: lief van je! I love you
Ik wil ook nog op zoek naar een nieuwe jas voor Jordan.. Heb nog wel een oude liggen van Jason maar ik vind hem er niet meer supermooi uitzien dus wil die voor reserve houden...
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... - Pagina 4 Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Bolleke do 14 apr 2011 - 9:03

Knets, ja ok, zo heb ik er een beter beeld bij, wat erg voor Ja.son zelf ook inderdaad. Ik herinner mij het ook weer want dit had je al eens eerder verteld. Wat een medicatie voor zo'n jongen zeg! Dat zou ik als moeder ook wel moeilijk vinden, hopelijk is er een ander medicijn waar hij een lagere dosis van kan hebben. Sterkte ermee!!
Ja ik ben zeker geschrokken, maar vandaag ziet het er al bijna normaal uit, dus het is heel snel genezen gelukkig.
Nou ik ga naar mijn bed, morgen intervieuw en fotoshoot voor de flair!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... - Pagina 4 Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  knets do 14 apr 2011 - 10:31

Nou een lagere dosis gaat zoiezo niet lukken.. Het wordt alleen maar opgeschroeft zolang hij ouder wordt en blijft groeien.. Tot hij volwassen is en dan ligt het eraan wanneer hij last heeft van z'n adhd dan kan hij op momenten een pil nemen wanneer hij het nodig heeft.. Of hij moet een drukke baan krijgen en zonder medicatie niet kan functioneren en dan moet hij alsnog elke dag een pil.. Dat zien we wel. Ik had moeite met de medicatie maar ik had nog veel meer moeite met het feit dat hij ongelukkig was en het ook uitsprak.. Hij leek wel depressief op het laatst.. Nooit meer lachen.. niet lekker in z'n vel, altijd boos en nors, nergens zin in... Nou dan grijp je elke hulp van medicatie wel aan!! Maar dat is nu gelukkig niet meer zo. Hij zit nu lekker in z'n vel maar die drukte... Hij voelt zich veilig bij de consequente opvoeding en duidelijke regels thuis. Dat lukt ons eigenlijk heel goed en dat merk je goed aan Jason..

Meis veel plezier morgen met de shoot!!!
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... - Pagina 4 Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum