Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een nieuw mama en kids topic...

+7
sandra
Linda
Mamsie
Bolleke
Printje
knets
vlinder19
11 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... - Pagina 3 Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Thunder zo 3 apr 2011 - 20:31

Meiden, ik ben er ook nog hoor! Op zich vind ik het wel weer leuk mee te schrijven, maar ik merk dat ik er minder fanatiek mee word. Ik zal dus zo nu en dan wel reageren, maar elke keer op iedereen een reactie geven, daar kom ik te weinig voor.

Maar goed, een kleine update vanaf hier. Met ons gaat het allemaal wel weer goed. De jongens zijn dit jaar flink aan het kwakkelen geweest. Voor nu gaat het wel weer, al hoesten ze zich nu weer helemaal suf. Met S.ven zijn we weer bij de kinderarts geweest. Hij is nu 76 cm en weegt 8560 gram. Door het vele ziek zijn was hij maar weer 100 gram aangekomen in 3 maanden, vandaar ons bezoekje aan de kinderarts. Hij heeft nu een onderhoudskuur antibiotica voor 2 maanden gekregen, hopelijk gaan dan eindelijk alle virussen en bacterieën dood en knapt hij goed op. Als hij zo'n 3-4 weken met de kuur bezig is moet hij weer laten bloedprikken en gaan er weer buisjes naar Utrecht voor verder onderzoek. Eind Mei hopen we daar de uitslag van te krijgen. Hij blijkt ook nog steeds een hartruis te hebben, maar zal daar zeer waarschijnlijk wel over heen groeien. Verder zijn we doorverwezen naar de KNO-arts en daar bleek dat hij erg nauwe gehoorgangen heeft met heel veel oorsmeer. Waarschijnlijk krijgt hij in de toekomst dus buisjes en gaan de amandelen eruit. T.im heeft heel veel plezier op school en is erg goed met cijfers. Zijn taal is wat minder en hij vindt dit zelf ook minder leuk. Komende week ga ik hem opgeven voor zwemles en daar kijkt hij al ontzettend naar uit! Verder is hij behoorlijk opgeknapt na zijn zieke weken, toch begint hij nu ook weer wat te hoesten. Verder is het gewoon een heerlijke kerel en doet hij alles wat bij het kleuteren hoort. Moeilijk soms, maar meestal ook erg lachwekkend!

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... - Pagina 3 Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  sandra ma 4 apr 2011 - 20:31

Hallo allemaal!

Ik heb toch maar een afspraak gemaakt bij het opvoedbureau.. Ik hoop echt dat ze wat goede tips heeft hoe we het beste met ons draakje om kunnen gaan.. duimen jullie mee? a.s donderdag mag ik er heen..

Van t weekend zijn we gezellig een weekendje weg geweest met mijn ouders.. en het stomme is dat meneer dan het liefste kind van de wereld is.. zoet in de kinderstoel zitten, lekker stappen en spelen... Gister kwamen we thuis, ik zet hem vanuit de auto in de huiskamer en hij begint direct weer te krijsen, echt niet normaal... Hij kan lopen, deed dit in de vakantie binnen en buiten, maar meneer weigerd gewoon om nu bijvoorbeeld even aan de hand mee te stappen naar school ( echt om de hoek, 1 minuut lopen ) hij gaat dan gillen en stampen en laat zich vallen...

Hij wil volgens mij gewoon constant aandacht hebben en dat alles gaat zoals hij het wil.. en als dat niet gebeurd is het klaar voor meneer en is hij de rest van de dag niet meer te genieten..

Verder zijn we rond aan het kijken voor een nieuwe auto, we willen denk de nieuwe ford focus station.. maar de station staat nog niet in de showroom, dus nog even geduld hebben.. anders word het de passat of de golf ( ook station )`
Ook zijn we wat dingetjes voor de bruiloft aan het regelen, we houden het heel klein, maar toch ga je steeds een stapje verder, nu toch maar een fotograaf ingehuurd en een auto... ha ha, ja het moet toch wel een leuke dag worden! Ik trouw niet in een trouwjurk, maar heb een soort van avondjurkje gevonden die ik leuk vond.en voor de jongens heb ik de bovenkleding al, alleen nog even broeken en misschien schoenen, maar dat komt wel.. M’n vriend moet nog wel op kleding uit, en voor de ringen moeten we nog kijken..

Zo jullie zijn weer op de hoogte!
sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... - Pagina 3 Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  knets ma 4 apr 2011 - 20:41

Sandra wat ontzettend moedig van je dat je de stap naar het opvoedburo genomen heb. Ik hoop dat je net zo'n goeie krijgt als ik toen had..

Even over de waterpokken? Jason heeft ze nog steeds niet gehad confused Toen Jordan ze kreeg 4 jaar geleden heb ik ze samen in bad gezet en samen uit hetzelfde bekertje laten drinken maar ook dat hielp niet.. Kan het kwaad als hij ze helemaal niet krijgt?

Gister sprak Jordans juf me aan... Of ik het ziekenhuis kon bellen of hij eerder buisjes mocht.. Hij is zo enorm doof dat hij de les niet meer kan volgen en dus als ze in de kring zitten hij dromerig op z'n stoeltje zit te staren.. Erg zielig.. En hij gaat een hoop achterlopen nu.. Ik heb het ziekenhuis gebeld en hij kan niet eerder terecht maar stel dat er een kindje uitvalt dan mag hij dat plekje innemen..

Ook bij Jason gaat het niet helemaal lekker op school.. Zijn medicijnen lijken niet meer te helpen. Wij merkten het thuis al maar omdat hij z'n verjaardag had en z'n partijtje keken we het nog even aan. Als er spannende dingen gebeuren dan is hij ook altijd erg uit z'n doen... Dus daar ga ik ook weer achteraan. Jammer want het ging net zo goed...
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... - Pagina 3 Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Bolleke ma 4 apr 2011 - 22:23

Hallo!

Knets, oh balen dat de medicijnen niet meer werken bij Jordan, er zijn natuurlijk wel alternatieven? En sneu voor Jordan dat hij de les niet kan volgen, hopelijk kan hij echt snel terecht!
Sandra, knap dat je het opvoedbureau hebt ingeschakeld, ik heb dat ook wel eens overwogen maar had dezelfde bezwaren en remminigen als jij. Hopelijk kunnen ze iets voor je doen!

Chr.ristian heeft zaterdag een fiets gekregen van opa en oma, zonder zijwieltjes en hij kan er na 3 keer oefenen meteen op fietsen! Dus ik was en ben mega trots op hem! Verder gaat het goed, hij is goed te handelen de laatste tijd, dus dat is wel lekker, vanmddag heb ik tentamen, muziekgeschiedenis, schijnt een moeilijk tentamen te zijn waar er nogal de eerste keer voor zakken, dus ik hoop dat ik het meteen haal!

Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... - Pagina 3 Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  mirrie di 5 apr 2011 - 0:46

hoi meiden,

ik lees nog steeds mee maar kan vaak de tijd niet vinden te reageren. nu gaat tygo sinds deze week volledig naar school dus er komt weer wat meer tijd.

vorige week werd tygo 4 en dat hebben we zaterdag gevierd. mega mooi weer, heerlijke dag gehad en enorm verwend. op school vind hij het leuk al is het wel erg spannend al die grote kinderen om je heen. maar ik ben trots op hem hoe hij het doet.

nina heeft sinds 2 weken de brace om haar onderbeen en dat gaat ook goed. haar voetje komt langzaam maar zeker weer in de goede stand en ze loopt nu als een kievit. zo leuk om te zien.

met mij ook alles oke. werk bevalt nog steeds goed, manlief in spanning over overname van zijn werk. gaat al tijden niet goed en nu wordt het waarschijnlijk verkocht. wij hopen het want dan wordt het voor ons ook financieel weer wat beter. duimen dus!

mamavan2 nog gefeliciteerd met je meisje!

kruimel wat fijn dat het lekker loopt thuis. en wat een knapperd, zo snel zonder zijwieltjes!

sandra wat moedig toch naar dat bureau te gaan. sommige dingen kan je niet alleen en wat zou het fijn zijn als ze je kunnen helpen.

rataplan jeetje wat een ziekenboeg zeg! het houdt maar niet op. hopelijk komen jullie nu in een rustigere periode.

knets wat balen dat je niet eerder kan komen voor de buisjes. balen is dat altijd met die ziekenhuizen.

nina slaapt ik ga even lekker wat tijd voor mezelf nemen, komt niet vaak voor haha....
mirrie
mirrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 149
Punten : 159
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... - Pagina 3 Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 20:03

Meiden, daar gaan we weer he!

Sandra, wat goed dat je hulp hebt ingeschakeld. Ik vind dat erg knap van je en ik hoop dat het je brengt wat je verwacht of hoopt.

Knets, wat jammer dat de medicijnen niet meer lijken te werken. Ik hoop dat er snel een alternatief is voor hem en jullie!

Mirrie, fijn dat Nina haar voetje recht begint te staan en dat ze zo goed erop kan lopen. En tygo naar school, wat een rust in huis ineens he haha.

Hier heb ik gisteren de proefblokkade gehad in mijn rug. Ik ben in totaal 2 uur pijnvrij geweest na de behandeling dus dat is goed nieuws. Het slechte nieuws is dat nu dus alle pijn terug is + dat mijn rug nu superbeurs aanvoelt op de plekken waar de naalden hebben gezeten. Goeie god dat is echt niet lekker hoor, de behandeling zelf ook niet trouwens deed best veel pijn. Nu moet ik dus nog een keer terug voor het eggie, dan gaan ze de blokkade voor langere tijd plaatsen. Ik ben heel benieuwd en erg huiverig voor om het nogmaals te moeten doorstaan. Maar goed, als het helpt dan helpt het. Vanmiddag moet ik werken, hopelijk gaat dat met al die zware rotzooi om mijn heup precies op die plekken. We gaan het meemaken.

Het is in ieder geval heeeeeerlijk weer meiden en dat scheelt enorm.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... - Pagina 3 Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 20:21

Lieskuh schreef:Meiden, daar gaan we weer he!

Sandra, wat goed dat je hulp hebt ingeschakeld. Ik vind dat erg knap van je en ik hoop dat het je brengt wat je verwacht of hoopt.

Knets, wat jammer dat de medicijnen niet meer lijken te werken. Ik hoop dat er snel een alternatief is voor hem en jullie!

Mirrie, fijn dat Nina haar voetje recht begint te staan en dat ze zo goed erop kan lopen. En tygo naar school, wat een rust in huis ineens he haha.

Hier heb ik gisteren de proefblokkade gehad in mijn rug. Ik ben in totaal 2 uur pijnvrij geweest na de behandeling dus dat is goed nieuws. Het slechte nieuws is dat nu dus alle pijn terug is + dat mijn rug nu superbeurs aanvoelt op de plekken waar de naalden hebben gezeten. Goeie god dat is echt niet lekker hoor, de behandeling zelf ook niet trouwens deed best veel pijn. Nu moet ik dus nog een keer terug voor het eggie, dan gaan ze de blokkade voor langere tijd plaatsen. Ik ben heel benieuwd en erg huiverig voor om het nogmaals te moeten doorstaan. Maar goed, als het helpt dan helpt het. Vanmiddag moet ik werken, hopelijk gaat dat met al die zware rotzooi om mijn heup precies op die plekken. We gaan het meemaken.

Het is in ieder geval heeeeeerlijk weer meiden en dat scheelt enorm.

Ik schrijf hier normaal gesproken nooit mee, maar ik lees net jouw stukje Lieskuh. Ik wilde even zeggen dat ik jouw zo'n sterke vrouw vind! Je hebt het absoluut niet makkelijk, maar in plaats van zeuren en klagen zet je je schouders eronder en gaat ertegenaan. Ik heb echt heel veel respect voor je en kan wat dat betreft echt nog wat van je leren! Je komt altijd positief over en dat vind ik geweldig om te zien (nou ja, lezen).

Heel veel sterkte met de behandelingen die nog gaan volgen.

hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... - Pagina 3 Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 20:40

Minneke, ik kan dus echt serieus tranen in mijn ogen krijgen van het lezen van zulke reacties he. Ik voel me namelijk best vaak een zeur. Ik heb vaak het idee dat ik alleen maar negatieve dingen kom vertellen en nooit gezellige, leuke dingen. Er is ook echt altijd wel iets bij ons lijkt wel. Dat ben ik natuurlijk spuugzat, maar ik heb nu eenmaal 2 kleine kinderen en voor hun moet je wel door. Ik denk dat ik heel anders was geweest als ik die 2 mannen niet had gehad. Ik probeer ook heel positief te blijven en de blokkade heeft me 2 uur pijnvrij gegeven, dat is natuurlijk geweldig als je al zeker een jaar continue pijn hebt in je lijf. Ze hebben me net gebeld en 22 april gaat de eerste behandeling plaatsvinden, das gelukkig best snel. Ik schijt ook dan weer fijn 7 kleuren natuurlijk, maar ik ga er vanuit dat ik daarna voor lange tijd pijnvrij ben. 9 mei is dan de laatste behandeling en dan hoop ik gewoon als een normale 32-er door het leven te kunnen zonder na te hoeven denken. Dat lijkt me lekker zeg, een zorgeloze zomer daar gaan we voor haha. Minneke, bedankt voor je ontzettende lieve woorden. Zoiets doet een mens oprecht goed, dank je!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... - Pagina 3 Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 20:43

Hi!!

@Sandra: ben je bij het opvoedbureau geweest? Hoe was het? Hopelijk heb je er iets aan gehad!
Ik vind het in ieder geval erg dapper dat je deze stap hebt genomen. Ik hoop echt dat het jullie een beetje rust brengt.

@Lieskuh: ik sluit me helemaal aan bij Minneke. Je komt zo sterk en krachtig over, ondanks alles.
Hoe gaat het nu met je man? Is ie nog steeds op zoek naar ander werk? En praat ie wat meer over hoe hij zich voelt? (En doe jij dat ook?)

@Mirrie: goh zeg, T.ygo ook alweer naar school. Ik weet nog dat jullie hier kwamen met het mannetje in de MaxiCosi. En nu is ie alweer 4!!
Heb je een foto van de spalk van N.ina. Ben wel benieuwd eigenlijk hoe dat er uit ziet...

@Woezel: hoe is het? Zijn de laatste loodjes nog te doen?

@Mv2: hoe gaat het bij jullie? Heeft M.ara een leuk feestje gehad?

@Nonnevot: vervelend zeg! Ik denk dat het enige advies is dat je zelf rustig en vooral consequent moet blijven. 2x het bordje terugzetten en bij de derde keer is het pech gehad. Hopelijk is het snel voorbij...

Met ons gaat het goed.
Van de week met I.sabelle bij de kinderarts geweest en ze doet het super. Voorlopig blijft ze nog gewoon op de dieetvoeding die we hebben, omdat dat zo goed gaat. Het bijvoeden gaat ook steeds beter!
Slapen is alleen nog steeds bagger. Ik krijg haar ook niet uit de Puckababy, dat vind ik best lastig...

Met R.ick gaat het ook prima. Hij is alleen verkouden en z'n oren zitten daardoor dicht. Hij hoort echt niks van wat we zeggen...

Fijne dag!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... - Pagina 3 Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 20:47

Lieskuh, ik sluit me ook aan bij Minneke. Ik vind je ook helemaal niet zeuren! En hopelijk krijg je die zorgeloze zomer die je verdient!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... - Pagina 3 Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 20:50

Wat zijn jullie allemaal lief voor me Embarassed dank jullie wel....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... - Pagina 3 Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 21:08

Dat verdien je ook Lies!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... - Pagina 3 Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 22:00

Dank je wel Prittje hug

Hier gaat het met de man ook weer een stuk beter. Hij maakt zich in ieder geval minder zorgen om mij. Natuurlijk weet hij dat de behandelingen niet leuk zijn en pijn doen, maar voor hem is dat beter dan een ingrijpende operatie met alle gevolgen van dien. Hij is in ieder geval blij dat de reuma even op z'n gat ligt en dat is natuurlijk ook hartstikke goed. Toen hij op zijn werk had aangegeven dat hij het niet meer zag zitten qua werk is er ook een last van zijn scouders afgevallen. Hij is dan ook druk bezig met het zoeken van nieuw werk, dat heeft even tijd nodig. Maar hij lacht weer en dat is heel erg fijn en goed. We zijn een burn out denk ik nèt voorgeweest voor mijn gevoel. Thank god!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... - Pagina 3 Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 0:20

Dat is fijn om te lezen!
Hopelijk vindt hij snel een nieuwe baan, waar hij wel op zijn plek is!

Ik zit even met een dilemma:
R.ick gaat weleens om met een jongetje hier uit de buurt (laat ik hem N. noemen). Ik heb een paar keer koffie gedronken bij zijn moeder en ik vind haar op zich best aardig, maar ik denk niet dat we vriendinnen gaan worden.
N. wordt eind juni 4 jaar en gaat dan na de zomervakantie naar dezelfde school als R.ick. Nu heeft de moeder van N. dus op school aangegeven dat ze heel graag wil dat N. bij R.ick in de klas komt.
Ook zegt ze nu al elke keer tegen N. dat hij samen met R.ick naar school gaat en dan op school ook met R.ick kan spelen.
Ook zei ze laatst dat ze wel een keer meeging met R.ick wegbrengen, zodat N. alvast zijn klas kon zien. Ik heb daar een beetje omheen gedraaid en gezegd dat ik dat 's ochtends vroeg niet zo handig vond...
R.ick heeft zijn eigen vriendjes op school en eerlijk gezegd verwacht ik niet dat hij op school met N. zal gaan spelen. Ik vind het best zielig voor N. dat zijn moeder hem op deze manier op school voorbereidt (daarbij duurt het ook nog 4 maanden voordat hij naar school zal gaan) en ik twijfel of ik hier wat van moet zeggen of het gewoon maar zo moet laten en moet kijken wat er gebeurt als N. daadwerkelijk naar school gaat.

Wat zouden jullie doen? Zal ik m'n twijfels naar die moeder uitspreken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... - Pagina 3 Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  mirrie vr 8 apr 2011 - 1:38

pritt ik zit in soortgelijke situatie. ik heb een moeder van een kindje bij mij op de groep die ook heel graag wil dat haar zoon bij tygo in de klas komt. tygo speelde op het kdv al niet veel met hem en voordat dat jongetje naar school gaat zijn we ook een half jaar verder. zij heeft ook aangevraagd om haar zoon bij tygo in de klas te doen. voor mij hoeft dit niet. ik wil niet dat tygo zich gedwongen voelt om met hem te spelen. en ik wil ook niet dat hij daar moet gaan spelen. voelt niet fijn.

ik durf er ook niks van te zeggen maar lastig is het zeker.

lies ik sluit me zeker aan bij wat die meiden hier zeggen. je bent een top wijf!
mirrie
mirrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 149
Punten : 159
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... - Pagina 3 Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 3:24

@ Sandra, wij zijn met zo'n beetje dezelfde klachten/fratsen bij de huisarts en kinderarts geweest voor I. die kan er ook wat van, N. heeft het ook wel, maar niet zo extreem als I.
Lichamelijk is er verder niets aan de hand zoals het er nu naar uitziet. Wij hebben nu als advies gekregen om kindival van vsm te proberen. Doordat hij zo onrustig slaapt, is er overdag vaak ook weinig mee te beginnen als hij niet alle aandacht krijgt.
Zijn er gisteren begonnen met kindival en we hebben eindelijk weer eens een avond voor onszelf gehad en een goede nacht (allebei maar 1 keer wakker ipv een keer of 15). En vandaag is hij zo druk met spelen dat hij helemaal vergeet om aandacht te vragen, behalve als hij honger of moe is.
Kan puur toeval zijn, maar ik denk toch dat het wel van de kindival komt.
Wellicht is dat ook iets voor jullie kleine man (mocht je dat nog niet geprobeerd hebben). Het is voor onrustige kinderen en slapeloosheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... - Pagina 3 Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 19:15

Pritt en Mirrie, Kunnen jullie niet de juffen van school aanspreken hierop? Een vriendin van mij wilde ook graag dat haar zoontje bij Tygo in de klas kwam. Ik zelf wilde dat absoluut niet omdat hun zoontje in onze ogen niet helemaal lekker is. Hij slaat en schopt zomaar uit het niets en beseft niet eens dat hij iets verkeerd doet. En pa en ma doen daar in onze onze ogen niets aan, of in ieder geval te weinig. Ik heb dit toen met de juf van Tygo besproken. Ik heb gevraagd of het mogelijk was om hem in een andere klas te zetten. Dit is toen ook gebeurd. Dan ben je meteen van het en en ander af.

Weten jullie al zeker dat de kinderen ook echt in de klas van jullie kinderen komen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... - Pagina 3 Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  mirrie vr 8 apr 2011 - 19:41

nee zij zegt dat ze het aangevraagd heeft maar ik kan het inderdaad wel met de juf overleggen. als dat jongetje bij tygo in de klas komt komt broertje ook bij nina in de klas over een paar jaar en dan zit ik dus tot 2022 met moeder opgescheept. dat is nog het ergste. zij wil ook heel graag vriendinnen zijn met me heb ik het idee. maar ik heb daar helemaal geen behoefte aan. haar manier van opvoeden staat mij helemaal niet aan en daarom zou ik tygo of nina daar ook echt niet laten spelen.
mirrie
mirrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 149
Punten : 159
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... - Pagina 3 Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 19:57

Maar weten jullie dan van alle ouders hoe de kinderen opgevoed worden? Tygo gaat graag bij iedereen spelen en ik ken die ouders nog geeneens. Het zal mij een wost wezen hoe zij opgevoed worden, hij gaat er alleen even spelen that's all. Wat ik zeggen wil is dat ik die mensen niet eens ken waar Tygo anderhalf uur gaat spelen. Vinden jullie dat wel belangrijk dan? En als er een manneke is die 'anders' opgevoed wordt, mogen ze dan niet met elkaar spelen? Hoe denken jullie hierover?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... - Pagina 3 Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Bolleke vr 8 apr 2011 - 20:49

Hey!
Lieskuh, ik vind je ook een ongelooftlijk sterkte vrouw, je klaagt juist in mijn ogen bijna nooit!
Wat betreft het dillemma, ik zou denk ik tegen die moeder zeggen dat r.ick al zoveel vriendjes heeft en dat dat allemaal vanzelf loopt in zo' n klas. Gewoon een beetje subtiel brengen.
Over de opvoeding van andere kinderen, C.hristian mag wel overal spelen, ik heb trouwens ook geen idee over de opvoedmethodes van andere kinderen, ik schat die ouders gewoon een beetje in op school maar mochten het nou echt asociale types zijn dan zou ik hem er liever niet laten spelen.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... - Pagina 3 Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Thunder vr 8 apr 2011 - 21:26

@ Lies: Ik vind jou ook helemaal niet klagen en zeuren hoor! Je doet het hartstikke goed en het zal vaak behoorlijk zwaar zijn, maar je komt idd over als een enorm sterkte vrouw. Petje af!

@ Pritt & Mirrie: Het maakt mij ook helemaal niet uit waar T.im gaat spelen. Tuurlijk zijn er wel eens moeders die mij persoonlijk wat minder aanstaan, maar ja, als die kinderen nou leuk samen kunnen spelen, wie ben ik dan... Als het hem niet bevalt komt hij daar zelf wel achter en is het ook klaar. Dan wil hij er zelf de volgende keer niet meer spelen. Wat die moeders betreft om hun kind bij jullie kind in de klas te laten plaatsen, zou ik toch een keer met de juf overleggen of er niet iets anders mogelijk is. Mocht dat niet het geval zijn, laat het dan. Kinderen laten zich in mijn ogen niet echt dwingen en als ze niet willen zullen ze ook niet met elkaar gaan spelen denk ik. T.im had op de psz ook een vriendje waar hij vaak mee speelde, nu zitten ze weer bij elkaar in de groep en kijken ze niet meer naar elkaar om. Ik zou het wel tegen die moeders zeggen als ze te opdringerig worden en je niet op hun vriendschap zit te wachten.

@ Sandra: Wat een dappere beslissing om een opvoedbureau in te schakelen. Ik weet dat je daar enorm tegen op zag, dus vind ik het knap dat je alsnog die keuze gemaakt hebt. Ik hoop dat ze wat voor je kunnen betekenen!

Hier zou ik deze week met S.ven moeten bloedprikken, helaas heeft hij weer een verkoudheid te pakken waardoor het (wéér) niet mogelijk is. Er wordt nu oa naar zijn afweer gekeken, daarom moet hij hoest/verkoudheid vrij zijn. Misschien dat het komende week gaat lukken. T.im gaat maandag op schoolreisje. Hij heeft er zó veel zin in, leeft er helemaal naar toe. Echt leuk om te zien! Ze gaat naar het Land van Jan Klaassen.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... - Pagina 3 Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  mirrie vr 8 apr 2011 - 22:04

ik ben in dit geval bevooroordeeld want ik ken die moeder qua thuissituatie dus wel omdat ik haar kids op mijn groep heb. ik zie hoe zij met haar kids omgaat en ik vind dit niet oke. zou mijn kids daar nooit laten spelen. maar wat jullie zeggen vaak weet je niks van de thuissituatie en dan zou ik tygo ook wel laten gaan. wel even zelf brengen de 1e keer denk ik zodat ik zelf een indruk krijg.


Laatst aangepast door mirrie op vr 8 apr 2011 - 22:05; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : spelfout)
mirrie
mirrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 149
Punten : 159
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... - Pagina 3 Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 20:23

We stonden weer op pagina 2 meiden!

Afgelopen zaterdag hebben we eindelijk de meubels besteld, jeeuj. Ik ben helemaal blij. Onze meubels hebben we nu al 11 jaar en we zijn echt toe aan nieuwe. We hebben deze gekocht: http://nl.hendersandhazel.com/Woonprogrammas/Malden/160/
Het dressoir, tv dressoir, bijzettafel en de salontafel. De eerste week van juni wordt het allemaal geleverd. Nu moeten we onze huiskamer nog schilderen en dan hebben we gewoon een nieuw huis Wink

Mijn rug doet op de hoogte van waar de naalden hebben gezeten nog goed zeer. Het is hartstikke gevoelig en blauw precies waar mijn riem zit. Ach, als het goed is is het volgende week vrijdag al voor de helft minder. We gaan het meemaken.
Met de kinderen gaat het prima. Jens begint steeds meer te praten, gelukkig ook tegen andere mensen. Dat deed hij nooit en toch is hij niet echt verlegen. Hij zegt echt alles na en het klinkt best grappig. Hij heeft een heel erg zacht stemmetje en dat is zo'n lijf van een regelrechte bruut haha, dat klinkt af en toe echt niet haha.

Verder hadden we gisteren een bbq bij mijn ouders. Mijn broer en zijn gezin waren er ook. Het was gewoon gezellig. En van het een op het andere moment hadden mijn broer, zijn vrouw en mijn ouders fikse ruzie. Er wringen al tijden wat kleine dingen tussen hun maar nu is de bom echt ontploft. En ik vind het vreselijk, ik heb echt het gevoel er tussenin te staan bah. Mijn moeder is er letterlijk ziek van geworden vannacht en ook mijn broer heeft geen oog dicht gedaan. Vanavond gaan ze praten en hopelijk wordt de lucht geklaard want dit is echt niet tof.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... - Pagina 3 Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  mirrie ma 11 apr 2011 - 0:59

mooi die meubels lies! wordt vast heel gaaf!

bij mijn man in het gezin is er ook bonje, wij hebben er niks mee te maken maar staan er ook tussenin. wat een rotgevoel geeft dat he? hopelijk komen ze eruit en is de lucht weer geklaard. hier zal dat voorlopig nog niet gebeuren denk. pffff...

ik heb nu lekker pauze, even slippertjes aangedaan en een t-shirt en dan zo nog even werken tot 17 uur. bevalt me zo goed dat ik naar 2 dagen werken ben gegaan. veel meer rust in m'n koppie en het huishouden blijft zo ook een beetje bijgewerkt.

meiden geniet lekker van het zonnetje in de loop vd week is het weer over..... Sad
mirrie
mirrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 149
Punten : 159
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... - Pagina 3 Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Bolleke ma 11 apr 2011 - 23:29

Hai!

Lieskuh, jeetje dat ze uit het niks ruzie kregen, dat is dan zeker niet leuk als je er tussen staat. Is het nu uitgepraat ondertussen? Wat leuk dat J.ens begint te praten, ik vind dat altijd zo lief die zachte stemmetjes! Hopelijk doet je rug al iets minder pijn.

Hier gaat alles gewoon zijn gangetje, heb net de badkamer maar eens goed onder handen genomen, douche gordijn in de was en zo.. En dalijk ff studeren en verder niet veel.

Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... - Pagina 3 Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum