Zo'n mooi koophuis gezien, maar...
+21
Dennenappel
Mysterious
ekiaam87
Vancity_girl
Mamsie
Lady4
Tazz
Floor
Pien
Flip Fluitketel
Petteflet
smooch
Coccinelle
Zwoesj
Lejow
Winegum
Parisienne
silly-one
Jeanette
schuddebuikje
maiadebij
25 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Zo'n mooi koophuis gezien, maar...
Zo dat is snel gegaan. Gefeliciteerd! Nu lekker genieten van de feestdagen en dan gaan voorbereiden op de verhuizing!
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10
Gefeliciteerd!!!
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Gefeliciteerd meid!! Erg leuk huis en mooie prijs ook!!
Gast- Gast
Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat het met je financiering allemaal snel kan vlotten, dan is het alleen nog een kwestie van wachten tot de datum Have fun!
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
wat een super leuk huis!! gefeliciteerd!!!
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
maiadebij schreef:We zijn het eens geworden over de prijs!! Nu wordt het koopcontract opgemaakt en moeten we de financiering gaan regelen. 14 februari vind de overdracht plaats, ik ben zoooooo blij!!
Coco hoe gaat het met die vriendin? Is het bij haar inmiddels rond?
Aah super voor jullie. Gefeliciteerd!
En ook zo lekker dat jullie er vrijwel niets aan hoeven te doen. Wij zoeken ook een huis waar we vrijwel niets aan hoeven te doen aangezien we ook niet een paar maanden met dubbele lasten willen zitten, doodzonde. Maar de woningen hier zijn echt enorm lelijk.
Zijn jullie al bekend in het dorp(?) of wonen jullie daar nu ook al?
Mijn vriendin heeft gisteren helaas het definitieve bericht gehad dat het niet gaat lukken. Heel erg jammer aangezien ze ook teveel verdient voor sociale huurwoningen.
Gast- Gast
Wauw, mooi huis!
Gefeliciteerd ermee!
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Gefeliciteerd! Wat een leuk huis voor zo'n prijs!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Wat leuk!! Gefeliciteerd!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
maiadebij schreef:Dromertje schreef:ohja, dat staat in het stukje wat je al had geschreven Wel lekker dat je er bijna direct in kunt, jullie gaan dus ook in februari over neem ik aan? Ik krijg al helemaal zin in het moment dat wij kunnen gaan kopen!
Ja we willen zsm over anders zitten we alleen maar met dubbele lasten. De financiering regelen vind ik trouwens ook nog wel spannend hoor! Ik had mn BKR gegevens opgevraagd en die coderingen was verdwenen, dus dat weet ik in ieder geval zeker!
Wanneer willen jullie gaan kopen dromertje?
We hadden eigenlijk volgend jaar willen gaat kopen, maar omdat mijn man net voor zichzelf is begonnen gaat dat waarschijnlijk nog een hele poos (minstens 3 jaar) duren, helaas. Aan de andere kant geeft ons dat straks wel de gelegenheid om veel te sparen, om straks met minder hoge maandlasten te zitten. We wonen nu namelijk redelijk goedkoop.
Gast- Gast
Bedankt voor al jullie felicitaties!
Coco, wat jammer voor je vriendin ze moet dus echt die 5 jaar gaan afwachten... Wat jammer dat de huizen bij jullie niet mooi zijn, hopelijk vinden jullie toch snel iets wat naar jullie zin is.
Dromertje, oeh ja dan moet je idd nog een tijdje geduld hebben! Maar dan kunnen jullie lekker sparen en heb je dan vast weer mee keuze!
Vandaag is de offerte richting de hypotheek verstrekker gegaan, begin volgende week horen we of die akkoord is, dus dat is wel weer even spannend! Maar de hypotheek adviseur zag geen reden waarom het niet zou lukken dus we hebben goede hoop!
Coco, wat jammer voor je vriendin ze moet dus echt die 5 jaar gaan afwachten... Wat jammer dat de huizen bij jullie niet mooi zijn, hopelijk vinden jullie toch snel iets wat naar jullie zin is.
Dromertje, oeh ja dan moet je idd nog een tijdje geduld hebben! Maar dan kunnen jullie lekker sparen en heb je dan vast weer mee keuze!
Vandaag is de offerte richting de hypotheek verstrekker gegaan, begin volgende week horen we of die akkoord is, dus dat is wel weer even spannend! Maar de hypotheek adviseur zag geen reden waarom het niet zou lukken dus we hebben goede hoop!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Joehoeeee de h.adviseur belde en de offerte is akkoord!! We hebben nog een doorlopend krediet net afgelost wat bij hun nog niet zichtbaar is, dus willen ze een bewijsje van de bank dat die ingelost is en ook gesloten, maar dat is dus geen enkel probleem. Maar wat een opluchting zeg, nu kunnen we echt uit gaan kijken naar ons nieuwe huis!
Oja Coco ik ben in dit dorp/stadje opgegroeid dus ik ken de buurt goed. Het is 3 straten bij ons huurhuis vandaan!
Oja Coco ik ben in dit dorp/stadje opgegroeid dus ik ken de buurt goed. Het is 3 straten bij ons huurhuis vandaan!
maiadebij- Kletskop
Maia gefeliciteerd! Wat een mooi huis, daar zullen jullie het vast heel fijn krijgen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Gefeliciteerd!
Ook mijn vriend en ik hebben voor de feestdagen een huis gekocht ivm de stijging van dit jaar!
Bij ons vind de overdracht op 31 maart a.s plaats.
Ik keek net de foto's op de website, en die zien er héél leuk uit!
Ook mijn vriend en ik hebben voor de feestdagen een huis gekocht ivm de stijging van dit jaar!
samantjuh89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 141
Registratiedatum : 02-01-11
samantjuh89 schreef:Gefeliciteerd!
Jij ook gefeliciteerd! Wat fijn dat jullie het ook rond hebben voor het nieuwe jaar! En een heel leuk begin van 2011 zo. Wat voor huis hebben jullie gekocht?
maiadebij- Kletskop
Wij hebben een huis gekocht in Axel (Zeeuws-Vlaanderen).
Het is een eensgezinswoning.
Voor nieuwschierigen http://www.brandax.nl/makelaardij/woningaanbod/axel-petrus-paulus-rubensstraat-8/9628
Voor nieuwschierigen http://www.brandax.nl/makelaardij/woningaanbod/axel-petrus-paulus-rubensstraat-8/9628
samantjuh89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 141
Registratiedatum : 02-01-11
samantjuh, wat goedkoop Zo'n huis hier kost om en nabij de 2 ton
Gast- Gast
samantjuh89 schreef:Wij hebben een huis gekocht in Axel (Zeeuws-Vlaanderen).
Wow wat een mooi huis! Lekker ruim en een mooie nieuwe keuken en badkamer en dat voordie prijs super!
maiadebij- Kletskop
Inderdaad!! Dat wilde ik net zeggenDromertje schreef:samantjuh, wat goedkoop Zo'n huis hier kost om en nabij de 2 ton
Grrr als ik dat soms zie, zo goedkoop de huizen elders!
Maar ja.. ik wil zelf niet weg uit de randstad.
Moon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Verhuren van koophuis
» Koophuis verkopen
» Van koophuis naar koophuis
» Hoe werkt dit dan? (reageren op een koophuis)
» Koophuis
» Koophuis verkopen
» Van koophuis naar koophuis
» Hoe werkt dit dan? (reageren op een koophuis)
» Koophuis
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: