Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zo'n mooi koophuis gezien, maar...

+21
Dennenappel
Mysterious
ekiaam87
Vancity_girl
Mamsie
Lady4
Tazz
Floor
Pien
Flip Fluitketel
Petteflet
smooch
Coccinelle
Zwoesj
Lejow
Winegum
Parisienne
silly-one
Jeanette
schuddebuikje
maiadebij
25 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Zo'n mooi koophuis gezien, maar... - Pagina 2 Empty Re: Zo'n mooi koophuis gezien, maar...

Bericht  maiadebij zo 12 dec 2010 - 9:19

Winegum schreef:Dat is wel fijn nieuws zeg! Wat zul je opgelucht zijn he.
Heb je al een afspraak gemaakt met de makelaar? Wanneer kunnen jullie het huis bezichtigen?

We zijn zeker opgelucht! Maar ik ben pas helemaal opgelucht als de hypotheek rond is, ik ben een beetje bang dat de verwerking van wijzigingen bij het BKR lang duurt ofzo en het daarop vastloopt.
We zijn bij een adviseur/makelaar in 1 geweest dus ze gaan maandag (morgen) de verkopende partij bellen voor een afspraak om te bezichtigen, en we hebben gevraagd voor deze week. Ik ben ook zo bang dat net iemand ons voor gaat zijn! Dus hopelijk kunnen we misschien dinsdag of woensdag al gaan kijken.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n mooi koophuis gezien, maar... - Pagina 2 Empty Re: Zo'n mooi koophuis gezien, maar...

Bericht  Winegum zo 12 dec 2010 - 9:27

De woning staat pas kort te koop? Is het een interessant huis, goed geprijsd, waardoor e kans groot is dat er snel kopers zullen zijn? In deze tijd van het jaar gaat het allemaal niet zo snel he, met de huizenverkoop. (uitzonderingen daar gelaten!) Maar kan me je gevoel helemaal voorstellen hihi. Wees alleen niet te 'blind' bij je bezichtiging. Zeker als het het eerste huis is wat jullie gaan bekijken. Er zullen nog zoveel mooiere huizen zijn, vergeet dat niet.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  maiadebij zo 12 dec 2010 - 9:49

Winegum schreef:De woning staat pas kort te koop? Is het een interessant huis, goed geprijsd, waardoor e kans groot is dat er snel kopers zullen zijn? In deze tijd van het jaar gaat het allemaal niet zo snel he, met de huizenverkoop. (uitzonderingen daar gelaten!) Maar kan me je gevoel helemaal voorstellen hihi. Wees alleen niet te 'blind' bij je bezichtiging. Zeker als het het eerste huis is wat jullie gaan bekijken. Er zullen nog zoveel mooiere huizen zijn, vergeet dat niet.

Klopt dat zei de adviseur ook, ze adviseerde meerdere huizen te gaan bekijken om die reden. Het huis staat sinds maart te koop en ze zijn al 10.000 gezakt dus best een redelijke prijs nu voor het huis (nieuwe keuken, nieuwe badkamer, 4 slaapkamers, nette tuin, houten vloer etc) Maarja ik denk ook wel dat als deze aan ons neus voorbij gaat er vast iets mooiers op ons pad komt! Al neemt dat niet weg dat ik er flink van zou balen natuurlijk!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  maiadebij zo 12 dec 2010 - 9:51

Winegum schreef:De woning staat pas kort te koop? Is het een interessant huis, goed geprijsd, waardoor e kans groot is dat er snel kopers zullen zijn? In deze tijd van het jaar gaat het allemaal niet zo snel he, met de huizenverkoop. (uitzonderingen daar gelaten!) Maar kan me je gevoel helemaal voorstellen hihi. Wees alleen niet te 'blind' bij je bezichtiging. Zeker als het het eerste huis is wat jullie gaan bekijken. Er zullen nog zoveel mooiere huizen zijn, vergeet dat niet.

Klopt dat zei de adviseur ook, ze adviseerde meerdere huizen te gaan bekijken om die reden. Het huis staat sinds maart te koop en ze zijn al 10.000 gezakt dus best een redelijke prijs nu voor het huis (nieuwe keuken, nieuwe badkamer, 4 slaapkamers, nette tuin, houten vloer etc) Maarja ik denk ook wel dat als deze aan ons neus voorbij gaat er vast iets mooiers op ons pad komt! Al neemt dat niet weg dat ik er flink van zou balen natuurlijk!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 9:53

Spannend Maia en de beschrijving klinkt goed!
Hoop dat jullie snel kunnen kijken om te zien of het in het echt ook zo naar jullie zin is!

Gast
Gast

Bericht  Winegum zo 12 dec 2010 - 10:00

Dat is al wel een hele tijd dan! Maar goed, waarom zou er nou net speciaal nu nog iemand geinteresseerd zijn? Je weet het niet :P

Afwachten en hopen dat het wat wordt, meer kun je niet doen!

Al kan ik het me wel weer helemaal voorstellen, hoe je je moet voelen. Achteraf gezien een van de mooiste dingen die ik heb meegemaakt, de spanningen voor het huis Very Happy

Winegum
Prater
Prater

Bericht  maiadebij zo 12 dec 2010 - 10:24

Winegum schreef:Dat is al wel een hele tijd dan! Maar goed, waarom zou er nou net speciaal nu nog iemand geinteresseerd zijn? Je weet het niet :P

Afwachten en hopen dat het wat wordt, meer kun je niet doen!

Al kan ik het me wel weer helemaal voorstellen, hoe je je moet voelen. Achteraf gezien een van de mooiste dingen die ik heb meegemaakt, de spanningen voor het huis Very Happy

Zoals wij nu geïnteresseerd zijn kan er natuurlijk net nog iemand geïnteresseerd zijn! Maar dat weet je niet idd, we zullen zien!

Ik denk ook dat wij een feestje gaan bouwen als alles rond idd, lijkt me ook een fantastisch moment!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  maiadebij di 14 dec 2010 - 6:49

Ohja en voor wie nieuwsgierig is geworden:

http://remax.nl/aanbod/details.asp?id={9AB33593-D53D-4000-AA63-DA6408F2A636}

cheers

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow di 14 dec 2010 - 9:00

Wat een onwijs mooi, groot, ruim, gaaf huis!!!!
En voor die prijs :shock:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 9:34

Wat een leuk huis zeg! En die keuken, heerlijk. Vind alleen het aanrechtblad niet zo. Maar dat zou ook het enige zijn wat ik zou vervangen aan het hele huis denk ik Laughing
En ik mis een bad.
Maar verder een leuk huis, zeker voor dat geld.

Zijn jullie al wezen kijken? Of een afspraak daarvoor?

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj di 14 dec 2010 - 9:38

Mooi!!! je hebt een goeie smaak :P
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  maiadebij di 14 dec 2010 - 9:45

Coco schreef:Wat een leuk huis zeg! En die keuken, heerlijk. Vind alleen het aanrechtblad niet zo. Maar dat zou ook het enige zijn wat ik zou vervangen aan het hele huis denk ik Laughing
En ik mis een bad.
Maar verder een leuk huis, zeker voor dat geld.

Zijn jullie al wezen kijken? Of een afspraak daarvoor?

We gaan vrijdag kijken, ik ben echt de dagen aan het aftellen en ben benieuwd hoe het huis er in het echt uitziet!

Een bad zou voor ons een extraatje zijn, maar geen must. Ik denk dat als je een bad hebt, je er niet zo heel veel gebruik van maakt. Dus wij vinden de badkamer zo prima Very Happy

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 9:54

Wat spannend! Als het wat is zou het een leuk vooruitzicht voor 2011 zijn. Very Happy
Ik vind de douche ook heel mooi.
En die ruime slaapkamers. Ik begrijp je enthousiasme helemaal.

Het zou ook echt een huis voor ons zijn. Het type wat wij zoeken qua omvang en uiterlijk, alleen dan op een andere locatie.
Ik zou dan alleen het toilet verwijderen uit de badkamer en daar een bad plaatsen, is voor mij echt een must, die mis ik enorm. Ging vrijwel dagelijks in bad Laughing.
Heb er zelfs over gedacht om er hier 1 te laten plaatsen, al zou het maar voor een paar maanden zijn, wij kunnen hier elk moment verdwijnen als we HET huis hebben gevonden om te kopen.

Gast
Gast

Bericht  Coccinelle di 14 dec 2010 - 22:56

Wat een mooi huis zeg. Mooie keuken en badkamer. Zo te zien een houten vloer in de woonkamer, heel mooi. Hopelijk wordt het wat!

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 0:16

maiadebij schreef:Ohja en voor wie nieuwsgierig is geworden:

cheers
Superleuk huis Maiadebij! smile
Ik vind de keuken beeldig! En de markiezen buiten I love you

Gast
Gast

Bericht  smooch wo 15 dec 2010 - 0:23

Echt een super mooie huis en ruim. Hoeft haast niks aan te gebeuren als ik het zo zie.
Grappig op één van de foto's zag ik behang die ik ook in één van mn kamers heb.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 0:34

smooch schreef:Echt een super mooie huis en ruim. Hoeft haast niks aan te gebeuren als ik het zo zie.
Grappig op één van de foto's zag ik behang die ik ook in één van mn kamers heb.
Ah, ja! Ik dacht al waar ken k dat behang nou van! Haha

Gast
Gast

Bericht  Petteflet wo 15 dec 2010 - 3:56

Wat een leuk huis zeg! Helemaal voor die prijs!!!
Nog 2 nachtjes slapen en dan kunnen jullie hem in het echt gaan bewonderen. Spannend hoor.
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Flip Fluitketel wo 15 dec 2010 - 4:18

Echt een heel leuk en schatig huis! En lekker ruim zeg! En dat voor die prijs................
Hoop dat het allemaal gaat lukken. Veel kijkplezier een vrijdag!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 12:02

Het huis is prachtig, maar de afwerking van badkamer en toilet zijn bagger. Het is wel een punt om even goed te inspecteren. Het huis vind ik duur, maar ik kom uit het noorden en hier liggen de huizenprijzen toch lager. smile

Gast
Gast

Bericht  maiadebij wo 15 dec 2010 - 20:22

Isa schreef:Het huis is prachtig, maar de afwerking van badkamer en toilet zijn bagger. Het is wel een punt om even goed te inspecteren. Het huis vind ik duur, maar ik kom uit het noorden en hier liggen de huizenprijzen toch lager. smile

Ik heb de foto's van de toilet en badkamer nog eens heel goed bekeken, maar zie geen slechte afwerking. Ik ben hierin een leek hoor, dus waar moet ik dan op letten qua afwerking? Sowieso, als we het huis iets vinden en we gaan een 2e keer kijken, dan neem ik mijn collega mee. Hij is bouwkundige/ taxateur en weet er veel meer van dan mijn man en ik. Dus dan zullen dat soort dingen ook aan het licht komen. Maar ik ben wel benieuwd wat ik over het hoofd zie op de foto Question
Verder heb ik gister een kennis gesproken die makelaar is geweest, hij gaat voor ons bekijken of het huis deze prijs ook waard is en ons een beetje begeleiden in het hele traject.

Voor deze regio denk ik dat de prijs wel redelijk is (waarschijnlijk iets te hoog, maar iedereen vraagt natuurlijk een hogere vraagprijs ivm het onderhandelen) mijn schoonfamilie komt bijvoorbeeld uit Amsterdam en daar heb je voor hetzelfde geld net aan een flatje! En bij jullie in het noorden is het weer goedkoper idd, gek he hoeveel verschil er in de huizen zit?

Nog 1 nachtje slapen!!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 3:59

En? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  maiadebij za 18 dec 2010 - 4:47

Coco schreef:En? Very Happy

We zijn gister dus geweest en het huis voelt goed! Vooral de beneden verdieping is helemaal ons smaak, echt huiselijk. Min puntje vind ik dat de badkamer wat klein is, daarentegen vind ik die wel weer erg mooi! de vloeren in de slaapkamers moeten ook nieuw, maar dat is het werk natuurlijk niet. Het huis is gewoon compleet, nieuwe keuken, nieuwe badkamer, nieuwe kunststof kozijnen enzo... Mijn collega is bouwkundige dus we willen een 2e keer gaan kijken en nemen hem dan mee.

De keuken vind ik trouwens echt geweldig! En vanuit de keuken ben je ook dichtbij de kamer, erg fijn als je kinderen daar spelen of het bezoek daar is.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  maiadebij za 18 dec 2010 - 4:48

Oja en de afwerking in de badkamer is gewoon erg netjes hoor!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  Winegum za 18 dec 2010 - 6:12

Wat leuk dat het jullie goed beviel Very Happy Dat is mooi! Wanneer willen jullie een vervolg afspraak maken met je collega?
Spannend!

Winegum
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: