vergoeding omrijden
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
vergoeding omrijden
Weet iemand of je een vergoeding kan krijgen als je een tijdje om moet rijden door werkzaamheden op de weg waar je normaal door rijd?
Gast- Gast
Re: vergoeding omrijden
bij mijn werk mag ik die extra km gewoon opschrijven
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Bij je werk ja? Ik zat aan de gemeente te denken hahaha.
Maar bij mijn werk tellen ze een bepaald aantal km vanuit je woonplaats naar werk. Geen idee of dat dan ook kan.
Dank je voor de tip!
Maar bij mijn werk tellen ze een bepaald aantal km vanuit je woonplaats naar werk. Geen idee of dat dan ook kan.
Dank je voor de tip!
Gast- Gast
moet je veel en lang omrijden dan? Denk niet dat de gemeente die kosten gaat betalen maar je zou kunnen bellen na de gemeente
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Niet mega ver maar wel bijna 5x iin de week en dat dubbel Vandaar de vraag. Maar ja misschien moet ik maar gewoon bellen ja.
Gast- Gast
Waarom zou de gemeente dat declareren? Bij ons kun je dit ook op het werk aangeven als je dat een tijdje moet doen. Dan wordtg daar rekening mee gehouden (anders geldt bij ons ook een vast aantal km dat je mag declareren)
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Wij krijgen 19ct de kilometer.. Als ik lange tijd om moet rijden, dan schrijf ik die kilometers die ik extra maak..
Ik schrijf sowieso extra kilometers, voor boodschappen, brievenposten etc..
Ik schrijf sowieso extra kilometers, voor boodschappen, brievenposten etc..
Gast- Gast
Nou ik dacht de gemeente omdat door hun ik om moet rijden Maar heb ze gemaild en ze geven geen vergoeding.
Ik denk dat ik het op mijn werk maar even na ga vragen.
Dank jullie voor de reacties.
Ik denk dat ik het op mijn werk maar even na ga vragen.
Dank jullie voor de reacties.
Gast- Gast
Dat zou wat zijn, als de gemeente dat vergoedt Dan hadden wij ook wel een vergoeding kunnen krijgen toen onze straat er een half jaar uitlag...
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Zora schreef:Dat zou wat zijn, als de gemeente dat vergoedt Dan hadden wij ook wel een vergoeding kunnen krijgen toen onze straat er een half jaar uitlag...
Ja nou ja het viel te vragen toch
Gast- Gast
Hehe dan zou de gemeente aan iedereen die werkt en er langs zou moeten, mensen uitkeren, niet echt handig lijkt me, maar ja idd vragen staat vrij.
Ik kan, als ik mijn eigen auto pak, de km laten declareren die ik om moet rijden, maar ja mijn werk bestaat nu eenmaal uit kilometer maken.
Ik kan, als ik mijn eigen auto pak, de km laten declareren die ik om moet rijden, maar ja mijn werk bestaat nu eenmaal uit kilometer maken.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ja maar weet je, ik ben zo iemand die van veel regelingen niks af weet. Dus voor hetzelfde geld loop ik geld mis
Maar ja achteraf zoals jullie zeggen ja klinkt het ook logisch dat het niet doen
Maar ja achteraf zoals jullie zeggen ja klinkt het ook logisch dat het niet doen
Gast- Gast
ik moest er serieus een beetje om lachen.... de gemeente zal namelijk heel snel failliet zijn als hun alle mensen die om moeten rijden door weg werkzaamheden kilometers moeten gaan vergoeden!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Nou ja niet iedereen vraagt natuurlijk de gemeente om alles qua geld. Dus ja.
De Gemeente vond het overigens geen gekke vraag
Gast- Gast
Haha nouja valt te proberen natuurlijk al denk ik dat de gemeente het geen gekke vraag vond omdat ze werkelijk waar alles al eens gezien hebben
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Theedoosje schreef:Nou ja niet iedereen vraagt natuurlijk de gemeente om alles qua geld. Dus ja.
Maar ze zullen ook geen ja, we vergoeden het, hebben gezegd.
Gast- Gast
Ik denk dat dit een mooie is voor bij de vrijdagmiddagborrel op het gemeentehuis vrijdag
Gast- Gast
denk ik idd ook..._Donnaa schreef:Ik denk dat dit een mooie is voor bij de vrijdagmiddagborrel op het gemeentehuis vrijdag
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Km-vergoeding
» Vergoeding benzine
» Reiskosten vergoeding
» vergoeding bij verhuizen
» Kraamzorg vergoeding
» Vergoeding benzine
» Reiskosten vergoeding