Dagcafé
+25
aniet
Sweety
ExpressoB
Kqip
Burn
Rovine
Oasis
Moezie
VeryCherry
Roze Roos
Tullow
Snoes
Sjaantje
Elsje
Qiara
sonly
Toet
Try
Zwerver
Chocolate Cookie
Zwoesj
Suus
_Lacey_
Lady4
Minx
29 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Ik vind het heel knap van je dat je deze beslissing durft te maken en het vooral ook eerlijk tegen hen durft te zeggen. Dat vind ik echt getuigen van ontzettend veel moed en zelfrespect. Knap, ik weet niet of ik dat zomaar had durven zeggen_Lacey_ schreef:Wat mij betreft wel. Zoals ik gisteren ook al vertelde is dit niet de eerste keer dat ze me hebben gekwetst. Nu kan ik wel weer met mijn hand over mijn hart gaan strijken, maar ze vinden dan heus wel weer iets anders waarmee ze me kunnen kwetsen. Ik verdien beter dan dat.Theedoosje schreef:En Lacey> maar is dit nu einde vriendschap ook?
Gast- Gast
Maple schreef:Ik vind het heel knap van je dat je deze beslissing durft te maken en het vooral ook eerlijk tegen hen durft te zeggen. Dat vind ik echt getuigen van ontzettend veel moed en zelfrespect. Knap, ik weet niet of ik dat zomaar had durven zeggen_Lacey_ schreef:Wat mij betreft wel. Zoals ik gisteren ook al vertelde is dit niet de eerste keer dat ze me hebben gekwetst. Nu kan ik wel weer met mijn hand over mijn hart gaan strijken, maar ze vinden dan heus wel weer iets anders waarmee ze me kunnen kwetsen. Ik verdien beter dan dat.Theedoosje schreef:En Lacey> maar is dit nu einde vriendschap ook?
+ 1
Gast- Gast
Dank je Maple, sta er zelf ook nog een beetje van te kijken dat ik het heb durven zeggen .Maple schreef:Ik vind het heel knap van je dat je deze beslissing durft te maken en het vooral ook eerlijk tegen hen durft te zeggen. Dat vind ik echt getuigen van ontzettend veel moed en zelfrespect. Knap, ik weet niet of ik dat zomaar had durven zeggen_Lacey_ schreef:Wat mij betreft wel. Zoals ik gisteren ook al vertelde is dit niet de eerste keer dat ze me hebben gekwetst. Nu kan ik wel weer met mijn hand over mijn hart gaan strijken, maar ze vinden dan heus wel weer iets anders waarmee ze me kunnen kwetsen. Ik verdien beter dan dat.Theedoosje schreef:En Lacey> maar is dit nu einde vriendschap ook?
Ben normaal gesproken een type dat echt enorm over zich heen laat lopen, maar gisteren was daar die welbekende druppel die de emmer deed overlopen en me de bevestiging gaf dat de vriendschap echt nog alleen mar van mijn kant kwam.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
En nu allemaal met z'n allen: Seaaaaaberttt, ookal is hij klein, lalalalala lala lala lalaaaahaa!
Mevrouw zeehond is in da house
Gast- Gast
Dankzij jou zit ik nu met de vunzige versie van dit liedje in mijn hoofd...Maple schreef:En nu allemaal met z'n allen: Seaaaaaberttt, ookal is hij klein, lalalalala lala lala lalaaaahaa!
_Lacey_- Kletskop
Ik weet niet wat de vunzige versie is, maar ik blaf in elk geval als een zeehond zonder vunzig te zijn_Lacey_ schreef:Dankzij jou zit ik nu met de vunzige versie van dit liedje in mijn hoofd...Maple schreef:En nu allemaal met z'n allen: Seaaaaaberttt, ookal is hij klein, lalalalala lala lala lalaaaahaa!
Gast- Gast
Arme Maple... sterkte!
_Lacey_- Kletskop
Maple schreef:Haha, ben er aan gewend hoor. Over een week of anderhalf, twee is het weer over
Dat duurt nog zo lang
Gast- Gast
En het erge is dat het vrijwel altijd volgens een vast patroon verloopt. Vooral 's avonds en het begin van de nacht is het erg, en 's morgens ben ik altijd heel optimistisch omdat het dan los lijkt te komen. Maar dat zakt in de loop van de ochtend alweer in, dan verandert 't weer in kriebelhoest. Met een beetje mazzel raak ik m'n stem niet kwijt, maar ik kan morgen waarschijnlijk amper de brug opfietsen zonder hoestbuien. Ook praten gaat één deze dagen moeilijk worden (dat vind ik nog het ergste), kan slecht volzinnen maken zonder hoestbuien erdoor. En als dat eenmaal beter wordt, dan gaat het vrij snel weer beter, maar de hoest blijft voorlopig nog wel even sluimeren.Theedoosje schreef:Maple schreef:Haha, ben er aan gewend hoor. Over een week of anderhalf, twee is het weer over
Dat duurt nog zo lang
Het leuke is dat ik morgenavond ook nog vergadering heb waar ik dus vrolijk doorheen zit te blaffen Maar: voordeel... de eerste week van januari had ik dit ook, en toen had ik het veel erger.
Gast- Gast
Oh Maple helemaal irritant met nog een vergadering
Moet je niet een keer naar de dokter?
Moet je niet een keer naar de dokter?
Gast- Gast
Nee, ik merk, voor zover ik dat zelf voel, dat m'n longen verder schoon zijn en ik de boel blijkbaar dus wel ophoest. Kan wel naar de dokter, maar die doet er behalve codeïne geven, weinig aan, was vorige keer ook zo en toen was het echt ontzettend heftig, qua hoest.
Gast- Gast
Oh oke. Jij voelt het het beste Ik ga duimen dat het gauw over is in ieder geval.
Gast- Gast
Hoi allemaal!
Moeten jullie niet naar buiten?
Maple, klinkt niet lekker, je weet niet wat het precies is?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ja, dat weet ik wel...'t is hoestZwoesj schreef:
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Hoi allemaal!
Ik ben al buiten geweest, 2 uur lange wandeling gehad
Gast- Gast
En waarom niet Reva? Of mag je wel?
Maple, niet iets speciaals wat het opwekt ofzo?
Maple, niet iets speciaals wat het opwekt ofzo?
Zwoesj- Ratel
Nee, niet dat ik weet. Meestal is het een virusje. Misschien dat het nu ook wel hooikoorts is hoor, maar ik ken dit niet alszijnde hooikoorts. Met hooikoorts heb ik andere klachten, vooral neus- en oogklachten.
En soms, heel soms krijg ik het als ik me druk maak om iets. Vaak als mijn man me heel erg kietelt ofzo, dan krijg ik ook een hoestbui en dan kan die hoest ook gewoon een paar dagen aanhouden. Hoe het kan, geen idee... Vroeger kreeg ik het gewoon benauwd na de slappe lach en dat was met een shotje Ventolin weer over. Dat heb ik eigenlijk liever... Maar longen en luchtwegen zijn altijd al een zwak punt geweest bij mij.
En soms, heel soms krijg ik het als ik me druk maak om iets. Vaak als mijn man me heel erg kietelt ofzo, dan krijg ik ook een hoestbui en dan kan die hoest ook gewoon een paar dagen aanhouden. Hoe het kan, geen idee... Vroeger kreeg ik het gewoon benauwd na de slappe lach en dat was met een shotje Ventolin weer over. Dat heb ik eigenlijk liever... Maar longen en luchtwegen zijn altijd al een zwak punt geweest bij mij.
Gast- Gast
Ventolin doet bij mij ook altijd wonderen, maar dat hoesten ken ik niet. Artsen weten ook niet wat het is?
Wel strontvervelend lijkt me dat, ben je een keer aan het stoeien met je man, krijg je een hoestbui waar je een paar dagen last van hebt..
Wel strontvervelend lijkt me dat, ben je een keer aan het stoeien met je man, krijg je een hoestbui waar je een paar dagen last van hebt..
Zwoesj- Ratel
Ja, 't zijn steeds virusjes of luchtweginfecties. Het valt nu nog mee, jaren terug had ik er meer last van. Nu toevallig weer twee keer in drie maanden tijd, maar tot vier jaar terug had ik gerust drie antibioticakuren in de periode tussen september en maart... Heb toen wel op verder onderzoek aangedrongen, maar mijn toenmalig huisarts wilde er niet aan. Ben toen van huisarts gewisseld, maar sindsdien is het ook een stuk minder geworden.
Gast- Gast
Maple schreef:Zo dan. Ik hoor me toch een gore boer op het balkon van de buurman
Haha! Had je niet de neiging om wat te roepen?
Gast- Gast
Ah bah! Vorige week liet mijn schoonmoeder ook ineens een keiharde scheet...ik wist echt even niet waar ik moest kijken, op de 1 of andere manier vind ik dat zo goor.
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: