Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goed doen met je oude schoen! (KiKa actie)

+3
Zwerver
Zwoesj
Makamba
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Goed doen met je oude schoen! (KiKa actie) - Pagina 2 Empty Re: Goed doen met je oude schoen! (KiKa actie)

Bericht  Mermaid zo 27 maa 2011 - 6:51

Hmm beetje jammer dat ik net 2 maanden geleden al mn oude schoenen weg heb gedaan.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed doen met je oude schoen! (KiKa actie) - Pagina 2 Empty Re: Goed doen met je oude schoen! (KiKa actie)

Bericht  Try di 29 maa 2011 - 6:18

Oehh, ik zie dit net op tijd, ik had bijna 2 vuilniszakken vol schoenen naar het leger des heils gebracht maar ik vind Kika een beter doel, en zo heb ik er zelf ook nog iets aan smile

Als je je schoenen bij de Manfield inlevert, krijg je dan een bon die alleen daar geldig is? Of kan je die bon dan ook bij de scapino inleveren bijvoorbeeld?
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294

Bericht  Melis_je di 29 maa 2011 - 6:20

Een bon die in al die winkels (Manfield, Scapino, Dolcis, Invito) geldig is. Ik heb m vandaag opgehaald! Shick (het merk) wordt ook bij Dolcis verkocht en is wat hipper. De korting geldt op het totaal, dus ook de tassen, sprays enzovoorts.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Try di 29 maa 2011 - 6:29

Melis_je schreef:Een bon die in al die winkels (Manfield, Scapino, Dolcis, Invito) geldig is. Ik heb m vandaag opgehaald! Shick (het merk) wordt ook bij Dolcis verkocht en is wat hipper. De korting geldt op het totaal, dus ook de tassen, sprays enzovoorts.
Dat is goed om te weten! smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294

Bericht  patjuhhh di 29 maa 2011 - 6:41

Theedoosje schreef:Oh die van 8 euro zijn ook leuk!! Ik loop alleen altijd uit die ballerina's :S

hmm,, jaa daar heb ik ook altijd last van.
maar goed dat ik van deze actie weet. dan verzamel ik wat schoenen bij elkaar en lever ik die in :-)
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: