Schoen met hak
+3
Mari
Minx
Zonnetje
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Schoen met hak
Welke heb jij?
Hoog of lage hak?
Wat is je favo?
Ik wil eigenlijk ook eens lekkere hakken hebben, vind het mooi, vrouwelijk en sexy.
Show de jouwe!!
(of het heel handig is met een peuter van bijna 3 en een baby van bijna 1 weet ik niet maar ach)
Hoog of lage hak?
Wat is je favo?
Ik wil eigenlijk ook eens lekkere hakken hebben, vind het mooi, vrouwelijk en sexy.
Show de jouwe!!
(of het heel handig is met een peuter van bijna 3 en een baby van bijna 1 weet ik niet maar ach)
Gast- Gast
Re: Schoen met hak
Welke heb jij? Zwarte pumps, grijze pumps, blauwe pumps, open schoenen met een hak, sleehakken, laarzen met een hak en enkellaarsjes met een hak.
Hoog of lage hak? Ik vind een hoge hak het mooist, maar kan daar niet goed op lopen, dus ik ga vaak voor een tussenvariant van 6 tot 8 cm.
Wat is je favo? Mijn blauwe pumps. Die hebben een vrij hoge hak, maar lopen toch fijn.
Hoog of lage hak? Ik vind een hoge hak het mooist, maar kan daar niet goed op lopen, dus ik ga vaak voor een tussenvariant van 6 tot 8 cm.
Wat is je favo? Mijn blauwe pumps. Die hebben een vrij hoge hak, maar lopen toch fijn.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
rode sandaaltjes met kurken sleehak
zwarte pumps 2x verschillende hakhoogte
roze pumps
zwarte peeptoes
grijze enkellaarsjes
paarse sneakerachtige pumps
grijs/bruin/zwarte pumps
donkerblauwe peeptoes
rode pumps
witte pumps
bruine pumps
en ongetwijfeld vergeet ik nog een paar. mijn favo paar, dat zijn denk ik mijn grijze laarsjes als is mijn sandaaltje met sleehak ook heel erg fijn. De hakhoogte zit tussen de 3 en 13? cm in. Maar het is bij mij wel hoe hoger hoe mooier. Helaas heb ik niet echt de baan om op hakken te lopen dus het zijn wel echt vrije tijds schoenen.
zwarte pumps 2x verschillende hakhoogte
roze pumps
zwarte peeptoes
grijze enkellaarsjes
paarse sneakerachtige pumps
grijs/bruin/zwarte pumps
donkerblauwe peeptoes
rode pumps
witte pumps
bruine pumps
en ongetwijfeld vergeet ik nog een paar. mijn favo paar, dat zijn denk ik mijn grijze laarsjes als is mijn sandaaltje met sleehak ook heel erg fijn. De hakhoogte zit tussen de 3 en 13? cm in. Maar het is bij mij wel hoe hoger hoe mooier. Helaas heb ik niet echt de baan om op hakken te lopen dus het zijn wel echt vrije tijds schoenen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik hou van schoenen en helemaal van hakken.
Ik heb echt schoenen in alle kleuren en hoogtes open, peeptoe, dicht, ik vind het allemaal leuk in alles kleuren.
Deze schoenen lopen het aller lekkerste daarom heb ik ze nu ook in het helemaal zwart (zijn er echt in heel veel kleuren).
Deze vind ik zo leuk, maar zijn meer zitschoenen
Deze vind ik nog steeds fijn (die zwart/witte, al vind ik die gouden ook mooi)
Ik heb echt schoenen in alle kleuren en hoogtes open, peeptoe, dicht, ik vind het allemaal leuk in alles kleuren.
Deze schoenen lopen het aller lekkerste daarom heb ik ze nu ook in het helemaal zwart (zijn er echt in heel veel kleuren).
Deze vind ik zo leuk, maar zijn meer zitschoenen
Deze vind ik nog steeds fijn (die zwart/witte, al vind ik die gouden ook mooi)
Laatst aangepast door Mari op vr 1 feb 2013 - 2:09; in totaal 1 keer bewerkt
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Jullie hebben veel schoenen!
Mari die eerste die je laat zien zijn leuk!!
Online ook te koop?
Online ook te koop?
Gast- Gast
Siep schreef:Jullie hebben veel schoenen!
Online ook te koop?
Jep ik had ze gekocht in Gent, maar die winkel heeft een webshop. http://nl.avanceshoes.com/nl/ Die zwarte had ik namelijk later online gekocht.
De schoenen zijn van Linea Loresi
Mari- Prater
http://nl.avanceshoes.com/nl/nieuwe-collectie/gabor-pump-beige-10196478-30.html
Vind deze ook mooi! (of zou dat truttig worden met die strik voorop?)
Vind deze ook mooi! (of zou dat truttig worden met die strik voorop?)
Gast- Gast
Ik vind een strik niet per definitie truttig, ik zou alleen een hogere hak willen met een strik. Deze zijn wat korter (of lijkt dat zo) en dan kan het misschien bij sommige outfits iets ''truttig'' zijn.
Mari- Prater
Mari schreef:Ik vind een strik niet per definitie truttig, ik zou alleen een hogere hak willen met een strik. Deze zijn wat korter (of lijkt dat zo) en dan kan het misschien bij sommige outfits iets ''truttig'' zijn.
Ja nu zie ik het ook pas, haha de hak is niet zo hoog nee.
Gast- Gast
Ik zag deze net bij van haren en vind ze supercool! Ik wil alleen graag zwarte en die hadden ze natuurlijk niet ivm zomercollectie.
http://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home-dames/home-dames-schoenen/00003001143182/Enkellaars.prod?r=5&c=3&filter_brand=all&filter_color=all&filter_heel=all&filter_padding=all&filter_size=all&orderby=topseller&st=PRODUCT&filter_cat=home-dames/home-dames-schoenen/home-dames-schoenen-laarzen
http://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home-dames/home-dames-schoenen/00003001143182/Enkellaars.prod?r=5&c=3&filter_brand=all&filter_color=all&filter_heel=all&filter_padding=all&filter_size=all&orderby=topseller&st=PRODUCT&filter_cat=home-dames/home-dames-schoenen/home-dames-schoenen-laarzen
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Ik heb heel veel schoenen met hakken, dus ga ze niet allemaal showen. Ik loop het liefst op hoge zwarte met een soort houten onderkant. De hak is 8 of 9 cm. Ze lijken hier op, maar hebben een andere neus:
Ik draag ook een aantal schoenen die hoger zijn dan 10 cm.
Ik draag ook een aantal schoenen die hoger zijn dan 10 cm.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Ik ben fan van ZARA pumps. Ik vind die sexy, vrouwelijk en mooi.
Deze vind ik echt heel mooi maar die waren vorig jaar zo snel uitverkocht.
En deze heb ik zelf gehad maar verkocht via Markplaats omdat mijn grote teen te dik was en net niet lekker door de peeptoe kwam en ik dus steeds met blaren zat
Deze vind ik echt heel mooi maar die waren vorig jaar zo snel uitverkocht.
En deze heb ik zelf gehad maar verkocht via Markplaats omdat mijn grote teen te dik was en net niet lekker door de peeptoe kwam en ik dus steeds met blaren zat
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Plien84 schreef:Ik zag deze net bij van haren en vind ze supercool! Ik wil alleen graag zwarte en die hadden ze natuurlijk niet ivm zomercollectie.
Die zijn zeker leuk!
Gast- Gast
Exo die jij laat zien vind ik ook mooi!
Indigo,Mook heel gaaf! Al vrees ik dat ik op die laatste niet lekker zal lopen, ben het ook niet echt gewend nog.
Indigo,Mook heel gaaf! Al vrees ik dat ik op die laatste niet lekker zal lopen, ben het ook niet echt gewend nog.
Gast- Gast
En nog 4 paar laarzen, die variëren in hoogte.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Soortgelijke onderwerpen
» Komt er binnenkort iemand bij de AXI schoen?
» Open schoen gezocht!
» Nette schoen zonder hak
» Leuk of niet? (schoen)
» Pijnlijke stiksels in de schoen
» Open schoen gezocht!
» Nette schoen zonder hak
» Leuk of niet? (schoen)
» Pijnlijke stiksels in de schoen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: