Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Oksels behandelen met botox.

+7
Thunder
Slakje
Toet
Marsy28
Linnie1985
Penélope
Mamsie
11 plaatsers

Ga naar beneden

Oksels behandelen met botox. Empty Oksels behandelen met botox.

Bericht  Mamsie wo 15 mei 2013 - 0:20

Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik word helemaal gek van het zweten. Ik transpireer heel erg en ik ben het zo beu. Veel kleding kan ik niet aan en alles moet na 1 dag vaak al in de was. Ik heb natte plekken waar ik me voor schaam. Ik zit nu in en topje zonder mouwen en ik voel gewoon een druppeltje naar beneden lopen.Embarassed
Ik las dat je ook je zweetklieren in je oksels kan laten weghalen. Jammer genoeg geeft dat vaak lelijke littekens.
Ik heb overigens alle middeltjes al geprobeerd.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oksels behandelen met botox. Empty Re: Oksels behandelen met botox.

Bericht  Penélope wo 15 mei 2013 - 0:24

Ik heb geen ervaring met botox onder mijn armen maar wel in mijn handen. Ik heb al als kind enorme zweethanden.
Heb een paar maanden geleden voor de 3e keer botox laten spuiten want helaas is de kans klein dat het weg blijft voor goed. Bij mij blijft het een paar maanden weg en dan begint het weer maar zo erg als ik het vroeger had heb ik het gelukkig niet meer.
Ik kreeg altijd 25/30 spuiten per hand. Ik weet niet wat je precies wil weten maar misschien kan ik wat vragen voor je beantwoorden.
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oksels behandelen met botox. Empty Re: Oksels behandelen met botox.

Bericht  Linnie1985 wo 15 mei 2013 - 0:42

Oud collega heeft het laten doen, en heeft hem goed geholpen!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Oksels behandelen met botox. Empty Re: Oksels behandelen met botox.

Bericht  Marsy28 wo 15 mei 2013 - 0:57

Je zegt dat je alles hebt geprobeerd maar heb je driclor roll on al geprobeerd ook? Mijn vriend transpireert ook snel en veel en die gebruikt dit nu al een poos en zelfs na de eerste keer gebruiken is hij helemaal kurkdroog.. Wat ons beide nogal verbaasde! Over botox weet ik zelf niets.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Oksels behandelen met botox. Empty Re: Oksels behandelen met botox.

Bericht  Toet wo 15 mei 2013 - 1:02

Het broertje van vriendin doet dat. Werkt goed, al duurt het resultaat wel een tijdje en het komt er wel op andere plekken uit, hij heeft nu standaard een natte streep op zijn rug.. Ik denk dat je dat goed in je achterhoofd moet houden, het zweet moet érgens je lichaam uit.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oksels behandelen met botox. Empty Re: Oksels behandelen met botox.

Bericht  Mamsie wo 15 mei 2013 - 1:15

Ja klopt het moet er ergens uit maar alles beter dan onder m'n oksels. Ik weet dat het steeds opnieuw moet maar ja dat niet dan maar.
Penelope, heb je het zelf moeten betalen? Bij handen zal het wel anders zijn dan bij oksels denk ik.

Marsy28, dat durf ik niet te zeggen ik heb er al zo veel gehad. Veel van die producten zijn ook erg agressief en ik krijg dan jeukende en geïrriteerde oksels. Met sommige bleef ik ook wel een stuk droger maar m'n oksels fikte zowat weg. Dus dat schiet ook niet op.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oksels behandelen met botox. Empty Re: Oksels behandelen met botox.

Bericht  Penélope wo 15 mei 2013 - 2:45

Ja het zal denk ik ook anders zijn. Ik heb eerst een onderzoek gehad of ik wel genoeg zweet produceerde voor botox in aanmerking te komen ik vermoed dat dat ook is bij oksels. Mijn arts heeft het bij mijn verzekerend zo ingediend dat het alleen mijn eigen risico kost.
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oksels behandelen met botox. Empty Re: Oksels behandelen met botox.

Bericht  Slakje wo 15 mei 2013 - 4:15

Mamsie schreef:Ja klopt het moet er ergens uit maar alles beter dan onder m'n oksels. Ik weet dat het steeds opnieuw moet maar ja dat niet dan maar.
Penelope, heb je het zelf moeten betalen? Bij handen zal het wel anders zijn dan bij oksels denk ik.

Marsy28, dat durf ik niet te zeggen ik heb er al zo veel gehad. Veel van die producten zijn ook erg agressief en ik krijg dan jeukende en geïrriteerde oksels. Met sommige bleef ik ook wel een stuk droger maar m'n oksels fikte zowat weg. Dus dat schiet ook niet op.

Ik heb hetzelfde. Bij mij werd ook de botox aangeraden, maar ik ben bang dat ik dan bijvoorbeeld op mijn voorhoofd heel erg ga zweten.

Bij mij is het vaak ook zo dat de producten wel eventjes werken, 2 weken en nadien krijg ik het precies dubbel en dik terug. Ik let nu heel erg op met de stofjes die ik koop en verder sowieso dagelijks (soms 2 keer per dag) nieuwe T-shirt en trui aan en 2 keer per dag spoelen met water (want met zeepjes etc wordt het alleen maar erger).
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Oksels behandelen met botox. Empty Re: Oksels behandelen met botox.

Bericht  Penélope wo 15 mei 2013 - 5:11

Bij mij is het zweten niet op een andere plek meer geworden gelukkig!
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oksels behandelen met botox. Empty Re: Oksels behandelen met botox.

Bericht  Thunder wo 15 mei 2013 - 8:35

Mijn zus heeft de botox onder haar voeten gehad, maar het hielp haar niet. Ze heeft nog steeds ontiegelijke zweetpoten. Zelf zweet ik ook heel snel en veel. Ik heb ook altijd zeiknatte oksels, zweetvoeten, een natte rug, nat haar en een mooie zweetsnor laughcry . Op de botox na heb ik volgens mij ook al alles geprobeerd. Lastig hè.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oksels behandelen met botox. Empty Re: Oksels behandelen met botox.

Bericht  Monte wo 15 mei 2013 - 8:48

Hier nog iemand die behoorlijk zweet. Ik heb laatste tijd meer last van zweetgeur en deo's die gewoon niets daar tegen doen. Maar ik gebruik liever niet al die troep, het lijkt mij zo slecht voor je en op lange termijn is nog nooit iets getest. Dus helaas geen oplossing(ik blijf nog steeds nieuwe deo's + minder agressieve middeltjes proberen).
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Oksels behandelen met botox. Empty Re: Oksels behandelen met botox.

Bericht  zwaai zwaai wo 15 mei 2013 - 8:49

Ik heb ook last van overmatig transpireren (heet trouwens hyperhidrosis). Ik heb van mijn huisarts aluminium chloride gekregen (15 euro per flesje waar ik ruim een half jaar mee doe). Dat is een flesje met een deppertje erop, elke avond breng ik het op en de volgende ochtend gebruik ik gewone deo. En bij mij werkt het redelijk. Ik ben niet altijd helemaal droog, maar over het algemeen is het prima te doen.
Misschien kan je daar is naar vragen bij de huisarts.
zwaai zwaai
zwaai zwaai
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 99
Punten : 112
Registratiedatum : 02-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Oksels behandelen met botox. Empty Re: Oksels behandelen met botox.

Bericht  Gast wo 15 mei 2013 - 8:51

Ik zweette in het verleden veel, op m'n gezicht, rug, oksels, knieholtes, overal. Nu is het alleen nog m'n rug, gelukkig. Ja, en mn oksels, maar dat is eigenlijk niet noemenswaardig. Vooral het zweten in m'n gezicht vond ik zo verschrikkelijk...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oksels behandelen met botox. Empty Re: Oksels behandelen met botox.

Bericht  loura wo 15 mei 2013 - 22:03

Slakje schreef:
Mamsie schreef:Ja klopt het moet er ergens uit maar alles beter dan onder m'n oksels. Ik weet dat het steeds opnieuw moet maar ja dat niet dan maar.
Penelope, heb je het zelf moeten betalen? Bij handen zal het wel anders zijn dan bij oksels denk ik.

Marsy28, dat durf ik niet te zeggen ik heb er al zo veel gehad. Veel van die producten zijn ook erg agressief en ik krijg dan jeukende en geïrriteerde oksels. Met sommige bleef ik ook wel een stuk droger maar m'n oksels fikte zowat weg. Dus dat schiet ook niet op.

Ik heb hetzelfde. Bij mij werd ook de botox aangeraden, maar ik ben bang dat ik dan bijvoorbeeld op mijn voorhoofd heel erg ga zweten.

Bij mij is het vaak ook zo dat de producten wel eventjes werken, 2 weken en nadien krijg ik het precies dubbel en dik terug. Ik let nu heel erg op met de stofjes die ik koop en verder sowieso dagelijks (soms 2 keer per dag) nieuwe T-shirt en trui aan en 2 keer per dag spoelen met water (want met zeepjes etc wordt het alleen maar erger).
Hier een ervaringsdeskundige. Ik heb sinds vorig jaar mei botox behandelingen gehad, iedere 3 maanden moet ik omdat het daarna uitgewerkt is. Maar dat is per persoon verschillend hoor. Ik ben eerst naar de dokter geweest en die heeft mij zonder verder te controleren een verwijsbrief gegeven. Je moet van te voren heel goed uitzoeken waar je je laat behandelen want je moet er echt 100% zeker van zijn dat jou verzekering een overeenkomst heeft met de behandelaar. Dit zeg ik omdat ik opeens na een jaar, 3 facturen van de kliniek in de bus kreeg met een brief erbij dat zij geen contract hebben met mijn verzekeraar. Ik heb voor de behandelingen wel 3 keer gebeld met mijn verzekeraar en steeds werd mij verteld dat ik het daar 100% vergoed zou krijgen (buiten eigen risico om dan). Uiteindelijk krijg ik wel alles vergoed omdat het hun schuld is, bij hun in het systeem stond dat het mij is toegezegd dat zij een overeenkomst hebben met de kliniek. (gelukkig maar want anders koste het me een zak vol geld, want zo een behandeling is niet goedkoop)

Ik heb er heel erg baat bij en ik voel mij een stuk zekerder. Ik kan alle kleding weer aan zonder te zweten, echt heerlijk! Ik zweet trouwens niet meer op andere plekken hoor? Dus dat verhaal gaat blijkbaar niet bij iedereen op. Als ik jou was zou ik het zeker laten doen en bevalt het je niet dan is die eerste keer meteen de laatste geweest. Ik heb zelf ook alle producten geprobeerd en niets hielp.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oksels behandelen met botox. Empty Re: Oksels behandelen met botox.

Bericht  Mamsie do 16 mei 2013 - 3:44

Bedankt voor je reactie loura, ik zal het eens gaan navragen bij mijn HA.

Doet het trouwens pijn?
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oksels behandelen met botox. Empty Re: Oksels behandelen met botox.

Bericht  Blair do 16 mei 2013 - 3:49

Ik heb het ook heel erg, maar pas nadat ik J. heb gekregen, voorheen nooit last van gehad. Echt vervelend, soms loop ik met me armen strak naast elkaar omdat ik bang ben plekken te hebben, ben dan net een robot laughcry
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oksels behandelen met botox. Empty Re: Oksels behandelen met botox.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum