Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sinterklaas/kerstkadootjes

3 plaatsers

Ga naar beneden

Sinterklaas/kerstkadootjes Empty Sinterklaas/kerstkadootjes

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 7:06

Doen jullie aan sinterklaas en/of aan kerst? En heb je al iets gekregen? Wij doen niet aan sinterklaas, maar wel aan kerst. Ik krijg van mijn ouders een nieuwe lamp voor in mijn nieuwe huis. Deze wordt het:
Sinterklaas/kerstkadootjes 8081459_30

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Sinterklaas/kerstkadootjes Empty Re: Sinterklaas/kerstkadootjes

Bericht  Ploen za 4 dec 2010 - 7:39

Thuis doen we niks qua cadeautjes, kerstavond doen we altijd bij mijn vriend thuis. De kinderen + aanhang kopen cadeautjes voor (schoon)ouders en hun kopen cadeautjes voor ons en dan doen we altijd dobbelen. Erg gezellig!
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 8:07

Van de werk-sint

Sinterklaas/kerstkadootjes 1001004010214345

Morgen is de sint @ mijn ouders.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 8:13

Ik heb Sinterklaas gevierd op mijn stage en op school. Op stage (groep 5) had een meisje voor mij een kat geknutseld. Heel veel kinderen in de klas zeiden 'Hé Juf! Dat is Poedie!", super leuk! Er zat ook een super leuk gedicht bij! Er zat een gezicht scrub in en een speeltje voor onze kat.

Op school hadden we random cadeautjes gekocht voor €5,-. Ik heb een servies (5 delig, delftsblauw van de Xenos met koffiepad houder), 5 schriften, een setje om eigen kerstversiering te maken en twee mini shampoo's van Guhl.

Nu ga ik zelf nog even voor Sint spelen. Ik heb dat servies van de Xenos gekregen maar ik vind het zelf niet zo leuk. Misschien dat ik hier er iemand blij mee kan maken? Ik hoef er verder niets voor, alleen de verzendkosten!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 8:24

Brennuss schreef:Ik heb Sinterklaas gevierd op mijn stage en op school. Op stage (groep 5) had een meisje voor mij een kat geknutseld. Heel veel kinderen in de klas zeiden 'Hé Juf! Dat is Poedie!", super leuk! Er zat ook een super leuk gedicht bij! Er zat een gezicht scrub in en een speeltje voor onze kat.

Op school hadden we random cadeautjes gekocht voor €5,-. Ik heb een servies (5 delig, delftsblauw van de Xenos met koffiepad houder), 5 schriften, een setje om eigen kerstversiering te maken en twee mini shampoo's van Guhl.

Nu ga ik zelf nog even voor Sint spelen. Ik heb dat servies van de Xenos gekregen maar ik vind het zelf niet zo leuk. Misschien dat ik hier er iemand blij mee kan maken? Ik hoef er verder niets voor, alleen de verzendkosten!

Je hebt pm

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 9:00

Ik vier morgen Sinterklaas met mijn ouders.
Ik heb voor mijn vader al een leuk lang gedicht (A4'tje!), maar ik heb nog een cadeautje voor hem en ook nog een cadeautje voor mijn moeder en daar wil ik ook bij dichten, maar momenteel heb ik even geen inspiratie haha!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 9:05

Wij vieren kerst en weet niet wat ik krijg, verrassing..

Gast
Gast

Bericht  Verona za 4 dec 2010 - 9:31

Wij doen met sinterklaas het dobbelstenen spel, maar helaas pas de 11de omdat niemand anders kan op de 5de. En met kerst doen we normaal cadeau's, maar omdat mijn vriend en ik gaan samenwonen hebben we daar geen geld voor. Mijn ouders geven ons al een bed cadeau omdat mijn moeder dat vroeger beloofd heeft en dat is al genoeg cadeau!
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  studiebol za 4 dec 2010 - 10:37

Wij doen met kerstkado's wat ik krijg is nog een verrassing! Maar mijn vriend heeft voor sinterklaas gespeeld en ik heb een hele grote fotolijst van hem gekregen waar je allemaal verschillende foto's in kan doen! Erg leuk!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud