Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

verlanglijstje sinterklaas

4 plaatsers

Ga naar beneden

verlanglijstje sinterklaas Empty verlanglijstje sinterklaas

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 1:05

Als je het sinterklaaslootje van iemand hebt getrokken met een aantal specifieke wensen, vinden jullie het dan kunnen om toch iets anders te kopen? Ik heb namelijk iets in mijn hoofd waarvan ik weet dat de persoon in kwestie blij mee zal zijn, maar dat staat niet op het wensenlijstje..

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

verlanglijstje sinterklaas Empty Re: verlanglijstje sinterklaas

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 1:07

Ik zou dat wel doen. Ik krijg ook vaak genoeg dingen die niet op mijn lijstje stonden maar vind het altijd wel leuk om te krijgen. Is het ook nog een verrassing.

Gast
Gast

Bericht  tralala za 20 nov 2010 - 1:08

Ja, als je zeker weet dat hij/zij dat ook leuk vindt, dan wel. Dan kun je juist een origineel kado geven en misschien was diegene het wel vergeten om op het lijstje te zetten.
tralala
tralala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 101
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Eva za 20 nov 2010 - 1:12

Ik heb het wel gedaan (jaja, ik was nogal vroeg met inkopen doen dit jaar :P). Ik weet zeker dat degene die ik heb getrokken dit ook leuk vind, en ze had alleen maar praktische dingen op haar lijstje staan dus ik wilde iets voor de leuk erbij geven.
Eva
Eva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 115
Punten : 129
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 1:14

Juist leuk, als je het mij vraagt. Je weet dat de persoon in kwestie er blij mee is dus waarom niet? Of viert die persoon nog een keer Sinterklaas met iemand of je weet? Gewoon bonnetje bewaren, voor de zekerheid.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 1:18

Je geeft aan dat je zeker weet dat die persoon er blij mee zal zijn, dus ik zou het erop wagen. En inderdaad even het bonnetje bewaren, stel dat het toch niet in de smaak valt of wat dan ook, dan kun je het altijd terugbrengen/ruilen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 1:20

Ik heb het lootje van mijn schoonmoeder getrokken en zij had theeglazen en vaasjes opgeschreven. Die theeglazen heb ik al, maar dat vaasje kan ik nergens vinden.

Nu ben ik ben van plan om een fotolijst te kopen waar je meerdere foto's in kunt doen en daar foto's van onze dochter in te doen met een tegoedbonnetje erbij goed voor een jaar lang nieuwe aanvoer van foto's voor in haar fotolijst. Ik weet eigenlijk wel zeker dat ze dat leuk vindt, aangezien alle foto's die wij haar geven naast elkaar op het dressoir staan daar, maar toch twijfel ik Rolling Eyes

Laatst aangepast door Dromertje op za 20 nov 2010 - 1:27; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Eva za 20 nov 2010 - 1:21

Dat is toch juist een heel leuk idee van je!
Eva
Eva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 115
Punten : 129

Bericht  smooch za 20 nov 2010 - 1:37

Ik had dat vorig jaar met kerst, super leuke dingen op mijn lootje gezet en ik kreeg niks van wat ik had opgechreven. Ik was zwaar teleurgesteld.

Maar jou idee is wel leuk, vooral als ze zoiets al heeft en dit een extra toevoeging is aan haar collectie. En je hebt ook al iets van het lijstje gekocht, prima toch?!
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ugly Betty ma 22 nov 2010 - 4:04

Leuk idee! Je hebt wat van het lijstje gekocht, dus dat is sowieso goed. En foto's doen het bij oma's ook altijd goed, ik zou het gewoon doen. Die tegoed bon voor nieuwe foto's is een erg leuk idee!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 6:25

Als het een persoon is die verrassingen kan waarderen dan zou ik het zeker doen. Ik zou het bij mijn moeder niet hoeven doen, die wordt gewoon pissig als ze niet krijgt wat ze gevraagd heeft. En die vraagt dus elke keer hetzelfde (cadeaubonnen). Lekker saai ...

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: