SYTYCD
+15
Niki
Antibes
sanne-84
Kowalski
Bliss
mzcharlotte
Pompoen
Nietjuuh
L!ND@
girli
Poubelle
PrimaBella
Buddha88
LaBird
iloverocknroll1984
19 plaatsers
Pagina 1 van 7
Pagina 1 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
SYTYCD
Wie kijkt er ook?
En wat is dit nou, geen choreo meer?
En wat is dit nou, geen choreo meer?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Re: SYTYCD
Ja hier!
Choreo bestaat inderdaad niet meer. Dit keer is het bootcamp of niets. En diegenen die een bootcamp ticket hebben gekregen moeten aan het einde van de dag terugkomen en de beste dansers (stuk of 5) krijgen dan nog een choreo aangeleerd door Roy Julen en de beste danser krijgt een rechtstreeks Bootcamp New York ticket.
Choreo bestaat inderdaad niet meer. Dit keer is het bootcamp of niets. En diegenen die een bootcamp ticket hebben gekregen moeten aan het einde van de dag terugkomen en de beste dansers (stuk of 5) krijgen dan nog een choreo aangeleerd door Roy Julen en de beste danser krijgt een rechtstreeks Bootcamp New York ticket.
iloverocknroll1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10
iloverocknroll1984 schreef:Ja hier!
Ah ok.. Ik weet alleen nog niet of ik dit leuker vind eigenlijk..
Antibes- Ratel
Ok, ik vind dit toch wel leuk.. Supervet wat de beste dansers van de dag in een uur voor elkaar kunnen krijgen!
Antibes- Ratel
Ik vind dit ook leuker dan de choreo, al moet ik voor de recenste aflevering nog wachten tot woensdag
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vond de bootcamp wel leuker.
En nu moet ik een paar goede danseressen een aflevering missen (pmdat ze dus meteen door zijn)
Er was trouwens al een topic over: https://yescafe.actieforum.com/t32262p15-so-you-think-you-can-dance
En nu moet ik een paar goede danseressen een aflevering missen (pmdat ze dus meteen door zijn)
Er was trouwens al een topic over: https://yescafe.actieforum.com/t32262p15-so-you-think-you-can-dance
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Was mijn topic ja, maar een beetje doodgebloed hahaha! Maar stiekem mis ik de choreo wel een beetje. Vond dat altijd wel leuk om te zien, al is het nu natuurlijk ook een superkans voor die 4/5 mensen die meteen al doorgestuurd kunnen worden. Al vraag ik me dan wel een beetje af of ze het niet zonde zouden vinden om de bootcamp te missen. Daar steek je ook enorm veel van op. Maar joh, wie weet gaan ze daar ook nog wel naartoe, wie weet!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
L!ND@ schreef:Was mijn topic ja, maar een beetje doodgebloed hahaha! Maar stiekem mis ik de choreo wel een beetje. Vond dat altijd wel leuk om te zien, al is het nu natuurlijk ook een superkans voor die 4/5 mensen die meteen al doorgestuurd kunnen worden. Al vraag ik me dan wel een beetje af of ze het niet zonde zouden vinden om de bootcamp te missen. Daar steek je ook enorm veel van op. Maar joh, wie weet gaan ze daar ook nog wel naartoe, wie weet!
Oh sorry, ik had nog gezocht maar zal er dan wel overheen gekeken hebben!
Dat laatste vroeg ik me ook af.. Ik denk dat ik dan liever de #2 van de dag ben, héél veel extra leer (en ook de mensen leer kennen) in het eerste bootcamp en dan naar New York ga, dan dat ik dat eerste stuk al zou missen!
Antibes- Ratel
Ik denk dat die mensen wel heel blij zijn dat ze rechtstreeks doormogen naar New York. Voor veel dansers is dat een ultieme droom, dus ik denk niet dat ze het juist super vinden dat ze er nu 100% zeker van zijn dat ze erheen kunnen. Je zou tijdens bootcamp maar eens net een slechte dag hebben en uiteindelijk niet doorgaan.
Snoes- Lady Post-a-lot
En daar heb je dan ook weer gelijk in!Snoes schreef:Ik denk dat die mensen wel heel blij zijn dat ze rechtstreeks doormogen naar New York. Voor veel dansers is dat een ultieme droom, dus ik denk niet dat ze het juist super vinden dat ze er nu 100% zeker van zijn dat ze erheen kunnen. Je zou tijdens bootcamp maar eens net een slechte dag hebben en uiteindelijk niet doorgaan.
L!ND@- Kletskop
Ik dacht eigenlijk dat ze gewoon mee zouden doen aan bootcamp, maar dan wel ook al zeker zijn van de volgende ronde.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Ik zou als danser ook gewoon vragen of ik mee mag doen aan de bootcamp nog, gewoon voor wat je daar kan leren. Maar hoe weet je dat ze wel mee mogen doen aan de bootcamp 1?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Dat kan natuurlijk ook nog....Goh, slimme ikJune schreef:Ik dacht eigenlijk dat ze gewoon mee zouden doen aan bootcamp, maar dan wel ook al zeker zijn van de volgende ronde.
L!ND@- Kletskop
Ik dacht dat er een heleboel al door waren door stemmen via internet?
Ik had in elk geval gestemd, dus als het niet zo is, dan ben ik toch blij dat ze door is
Gast- Gast
Dat is ook nog een optie, had ik niet aan gedacht. We zullen het vast snel weten .June schreef:Ik dacht eigenlijk dat ze gewoon mee zouden doen aan bootcamp, maar dan wel ook al zeker zijn van de volgende ronde.
Snoes- Lady Post-a-lot
June schreef:Ik dacht eigenlijk dat ze gewoon mee zouden doen aan bootcamp, maar dan wel ook al zeker zijn van de volgende ronde.
Dit dacht ik ook ja!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kan niet wachten tot de liveshows beginnen, deze voorrondes zijn wel leuk, maar de liveshows zijn toch altijd het leukste .
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Ik kan niet wachten tot de liveshows beginnen, deze voorrondes zijn wel leuk, maar de liveshows zijn toch altijd het leukste .
Ja gek is dat, bij veel talentenshows zoals Hollands got talent en The Voice vind ik de audities leuk maar de liveshows daarna meestal geen ruk aan. Bij SYTYCD vind ik het allebei leuk maar de liveshows eigenlijk inderdaad het leukst!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
тыквашка schreef:Snoes schreef:Ik kan niet wachten tot de liveshows beginnen, deze voorrondes zijn wel leuk, maar de liveshows zijn toch altijd het leukste .
Ja gek is dat, bij veel talentenshows zoals Hollands got talent en The Voice vind ik de audities leuk maar de liveshows daarna meestal geen ruk aan. Bij SYTYCD vind ik het allebei leuk maar de liveshows eigenlijk inderdaad het leukst!
+1
Antibes- Ratel
Ja, dat heb ik ook! Ik vind dit ook wel leuk hoor, maar de liveshows maken het toch altijd af.
Snoes- Lady Post-a-lot
Zegt me niets? Oh, of is het iemand die gisteren op tv is geweest bij jullie? Dan kan ik het pas woensdag zien.Jaya schreef:Ik ben fan van Niels!
Snoes- Lady Post-a-lot
Ja is iemand van gister, zal verder nog niks zeggen dan, maar ik vond/vind hem super!
Gast- Gast
Ik kan woensdagavond meepraten
Het zal helpen als de liveshows er zijn, dan komt het hier ook op zondagavond.
Het zal helpen als de liveshows er zijn, dan komt het hier ook op zondagavond.
Snoes- Lady Post-a-lot
Zijn er ook mensen die kaarten hebben voor de liveshows van SYTYCD?
LaBird- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12
Pagina 1 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 1 van 7
Permissies van dit forum: