Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed)

4 plaatsers

Ga naar beneden

Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed) Empty Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed)

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 9:22

Vrijdag is het zo ver, dan krijgen we de sleutel! cheers Helemaal super natuurlijk!!!

Alleen....We hebben altijd inclusief gewoond. Geen idee dus hoe het zit met G/W/L, digitv en internet...Hoe zijn jullie ervaringen daarmee? De een zegt absoluut geeen Ziggo, de ander zegt weer wat anders....

Dus welke gas/energieleverancier hebben jullie, en wat betalen jullie? En hebben jullie digitv en internet in 1 pakket? En waar, en voor welke prijs? En wat zit daar allemaal bij in (verschilt per aanbieder ook nogal)?

Verder nog dingen waar ik op moet letten? Of die we niet mogen vergeten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed) Empty Re: Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed)

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 9:28

Mijn persoonlijke samenstelling;

G/L; Essent 74 euro
W; Waterbedrijf Groningen 169 euro per jaar. (We hebben geen watermeter)
Internet/telefonie; Online 30 euro incl. belkosten
Televisie/Digitale televisie 16.95 euro.

Alles is afhankelijk van je eigen wensen. Zo heb ik expres geen alles in één pakket van Ziggo, omdat we in mijn woonplaats iets te vaak, in de zomer, last hebben van storingen, omdat onze wijkcentrale pal in de zon staat en er dus uit knapt. Daarnaast heb ik ADSL, omdat ik simpel huis-tuin-keuken-internet. Essent, omdat het vertrouwd en er een goede service is. En het Waterbedrijf, omdat het nu eenmaal moet. :P

Edit; En ik heb kabeltelevisie van Ziggo, omdat digitenne van KPN en TV van Tele2 hier nog niet goed werkt. Online qua televisie mag ik niet nemen, omdat ik geen schotel aan mijn appartement mag hangen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed) Empty Re: Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed)

Bericht  TukTuk za 26 maa 2011 - 9:31

Wij zitten voor gas en elektriciteit bij Essent, die raadde ze aan bij Adhoc, kon ook wel een andere kiezen maar had niet zoveel zin om dat allemaal uit te zoeken, hoor teveel negatieve dingen over Oxxio etc.
Water is via BrabantWater, maar dat heb je niet voor het kiezen geloof ik.
Essent betaal ik 135 euro per maand, en BrabantWater 55 euro per maand (165 per 3 maanden) (Dit bedrag is overigs zo hoog omdat alle gemeentelijke heffingen voor huisvuil etc gelijk via BrabantWater betaald word)

Verder zitten we bij KPN met een alles in 1 pakket, maar dat is puur omdat we glasvezel internet konden krijgen hier in dit huis, wij betalen 65 euro per maand voor digitale tv(alle zenders, alleen geen extra film of voetbal kanalen) internet en telefoon.


Laatst aangepast door AngelNyn op za 26 maa 2011 - 9:52; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed) Empty Re: Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed)

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 9:31

Tja mijn eigen wensen....Ik woon er nog niet, dus geen idee wat wijsheid is en wat niet, haha. Ik wil gewoon niks afnemen bij 'oplichters' zoals Oxxio of KPN.

Zover ben ik dan weer wel :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed) Empty Re: Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed)

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 9:32

Wij hebben alles van Tele2, en ik zou het niet aanraden, ik zou kijken voor Ziggo, die heeft een betere ontvangst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed) Empty Re: Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed)

Bericht  Lindsya za 26 maa 2011 - 9:34

Gefeliciteerd ten eerste met jullie huisje.

Wij hebben gas en licht van Eneco en betalen 154 per maand. Water hebben van Evides en betalen we 50,74 per drie maanden.
Wij hebben telefoon/internet/kabeltv van Upc alles in 1 en betalen we 54 euro per maand voor.

Ik zou je geen tips kunnen geven en waar je op moet letten, ligt ook aan je eigen wensen.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed) Empty Re: Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed)

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 9:35

Hmmm dat is al de 2e die ik binnen DH hoor over slechte ontvangst via Tele2....En die wilde ik dus net gaan bestellen 👅 Toch nog maar ff over na denken, haha. Handig dus wel zo'n topic!

Ziggo daar had mijn huisgenoot internet van en dat viel om de haverklap uit. En toen ineens was de router beveiligd en konden we het er met geen mogelijkheid meer vanaf krijgen....Dus Ziggo wordt m ook niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed) Empty Re: Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed)

Bericht  Lindsya za 26 maa 2011 - 9:36

Isabella schreef:Wij hebben alles van Tele2, en ik zou het niet aanraden, ik zou kijken voor Ziggo, die heeft een betere ontvangst.

Ik weet niet welke gemeente ze gaat wonen maar Ziggo kan niet iedereen ontvangen, zoals wij.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed) Empty Re: Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed)

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 9:36

Lindsya schreef:
Isabella schreef:Wij hebben alles van Tele2, en ik zou het niet aanraden, ik zou kijken voor Ziggo, die heeft een betere ontvangst.

Ik weet niet welke gemeente ze gaat wonen maar Ziggo kan niet iedereen ontvangen, zoals wij.

We wonen in dezelfde woonplaats, vandaar mijn tip Wink


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed) Empty Re: Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed)

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 9:37

_Leaf_ schreef:Tja mijn eigen wensen....Ik woon er nog niet, dus geen idee wat wijsheid is en wat niet, haha. Ik wil gewoon niks afnemen bij 'oplichters' zoals Oxxio of KPN.

Zover ben ik dan weer wel :P

Zie je hebt wensen. Geen KPN of Oxxio. Persoonlijk zou ik NEM ook mijden. smile Essent vind ik persoonlijk erg goed en ook erg klantvriendelijk. Komen naar mijn mening hun afspraken na, ook al zijn er mensen die beloften aan de laars lappen. Die heeft ieder bedrijf, helaas.

Qua internet heb ik een 16 MB verbinding waar ik maar 8 MB kan gebruiken. Een film downloaden duurt tien korten tien langen. Ziggo heeft bv voor iets meer een 120 MB verbinding waarbij films met gemak binnenkomen.

Dat soort kleine wensen, plus de portometniks-wensen, zijn erg belangrijk. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed) Empty Re: Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed)

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 9:37

Nou ze zeggen dat we hier 100% ontvangst moeten hebben omdat we dicht bij de ontvanger zitten; maar helaas, geluid valt continu uit, beeld blijft hangen, valt weg, en de harddisk recorder maakt er helemaal een zooitje van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed) Empty Re: Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed)

Bericht  Lindsya za 26 maa 2011 - 9:38

Isabella schreef:
Lindsya schreef:
Isabella schreef:Wij hebben alles van Tele2, en ik zou het niet aanraden, ik zou kijken voor Ziggo, die heeft een betere ontvangst.

Ik weet niet welke gemeente ze gaat wonen maar Ziggo kan niet iedereen ontvangen, zoals wij.

We wonen in dezelfde woonplaats, vandaar mijn tip Wink


Oke dan heb ik niks gezegd silent
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed) Empty Re: Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed)

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 9:41

Lindsya schreef:
Isabella schreef:
Lindsya schreef:
Isabella schreef:Wij hebben alles van Tele2, en ik zou het niet aanraden, ik zou kijken voor Ziggo, die heeft een betere ontvangst.

Ik weet niet welke gemeente ze gaat wonen maar Ziggo kan niet iedereen ontvangen, zoals wij.

We wonen in dezelfde woonplaats, vandaar mijn tip Wink


Oke dan heb ik niks gezegd silent

Haha! Ik zou graag UPC willen, maar die heb je hier dan weer niet, helaas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed) Empty Re: Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed)

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 9:43

Isabella schreef:Nou ze zeggen dat we hier 100% ontvangst moeten hebben omdat we dicht bij de ontvanger zitten; maar helaas, geluid valt continu uit, beeld blijft hangen, valt weg, en de harddisk recorder maakt er helemaal een zooitje van.

En voor waar jij woont vind ik dat werkelijkwaar bedroevend. Ik durf het hier niet te nemen, vanwege jouw verhaal, maar ik dacht dat dit te maken had met het feit dat de masten hier nog niet goed zijn. Maar bij jullie dus kennelijk ook nog niet. Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed) Empty Re: Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed)

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 9:52

UPC komt er hier ook niet in....Dat bedrijf staat al jaren in de top 10 bij Kassa en Radar als slechtste bedrijf...No thanks.

Ik heb even via zo'n vergelijksite gekeken, en daar komt Scarlett ook goedkoop uit. Maar ik kan dus gewoon ECHT niet kiezen geloof ik...En EDPnet ken ik al helemaal niet???

Tele2 doe ik dan maar niet:P Is het trouwens normaal dat je voor de decoder nog moet bijbetalen? Dat zag ik bij Ziggo...Dacht dat je zo'n ding in bruikleen kreeg...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed) Empty Re: Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed)

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 9:56

Nee, Ziggo heeft geen decoders in bruikleen. Als je jezelf aanmeldt als nieuwe klant bij Ziggo, dan krijg je er een decoder bij. Je eenmalige aanmeldkosten zijn echter 59,95 euro en dan heb je dus gewoon een simpele decoder met digitaal beeld, maar niets extra's.

Momenteel hebben ze trouwens een actie met hun alles in één product. Je kunt kiezen voor basis, plus en extra. Bij laatste twee genoemend krijg je de installatie gratis. Er zit een interactieve HD Recorder bij, die je kunt afnemen voor 149,95 euro.



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed) Empty Re: Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed)

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 10:11

Ik zag de aanbieding van Ziggo idd. Alleen heb ik nu zo even niet 150 euro extra liggen....

Ik zag bij het vergelijken van energie enzo dat de leidingen van Stedin Netbeheer zijn en dat die samenwerken met Eneco. Dan is Eneco automatisch al een stuk goedkoper toch? Ik zag dat het maar liefst 25 euro op maandbasis kon schelen, omdat andere maatschappijen moeten betalen voor het gebruik van die leidingen zeg maar...Dus dan zal dat wel Eneco worden. Ik heb alleen helemaal niks met dat groen gebeuren, maar goed. En ik wilde eigenlijk van die daltarieven zeg maar, voor gasgebruik (ivm wassen bijv) maar volgens mij doet Eneco daar niet aan...

En moet ik voor een vaste prijs gaan of voor variabel??

Ik ben echt een noob....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed) Empty Re: Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed)

Bericht  TukTuk za 26 maa 2011 - 10:47

_Leaf_ schreef:Ik zag de aanbieding van Ziggo idd. Alleen heb ik nu zo even niet 150 euro extra liggen....

Ik zag bij het vergelijken van energie enzo dat de leidingen van Stedin Netbeheer zijn en dat die samenwerken met Eneco. Dan is Eneco automatisch al een stuk goedkoper toch? Ik zag dat het maar liefst 25 euro op maandbasis kon schelen, omdat andere maatschappijen moeten betalen voor het gebruik van die leidingen zeg maar...Dus dan zal dat wel Eneco worden. Ik heb alleen helemaal niks met dat groen gebeuren, maar goed. En ik wilde eigenlijk van die daltarieven zeg maar, voor gasgebruik (ivm wassen bijv) maar volgens mij doet Eneco daar niet aan...

En moet ik voor een vaste prijs gaan of voor variabel??

Ik ben echt een noob....

Daltarief kan alleen als je ook een dubbele meter hebt geloof ik. En vaste prijs of variabel zou ik niet weten.. Heb toen die keuze niet gehad geloof ik. Volgens mij kan je beter geen vast tarief nemen, mocht je gaan verhuizen blijf je ook aan hun vast zitten, hadden mijn ouders bij Nuon ook. Die hadden groene stroom voor een vast tarief, en dat is dan minimaal zoveel jaar. Toen verhuisden ze naar een stad waar Nuon niet kon leveren, maar moesten ze alsnog er voor betalen, werd dan via Essent alsnog geleverd, heel gedoe.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed) Empty Re: Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed)

Bericht  BJA zo 27 maa 2011 - 1:59

Ik heb ervaring met zowel UPC als Ziggo en ben veel meer tevreden over UPC.
Ik ben vooral fan van UPC on demand. Very Happy

UPC: Internet 25MB en digitale televisie met extra kanalen € 52,- per maand.
Ik heb geen vaste telefoonaansluiting, omdat ik alleen mijn mobiel gebruik.
Energie: Alles van Nuon (ik heb stadsverwarming) € 110

Oh ja, is voor een eenpersoons huishouding.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed) Empty Re: Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed)

Bericht  Atelier Madame zo 27 maa 2011 - 3:08

Oef lastig altijd dat allemaal uitzoeken. Vaak is alles los goedkoper dan in n pakket.
Ik betaal de eerste 6 maanden 10 euro voor telfort 25 mb, daarna 25.
Tv gratis, ziggo heeft het oude signaal nog niet afgesloten van de oude bewoners :p
Eneco 70 pm voorschot water is 15.
Inboedelverzekering bij ohra.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed) Empty Re: Door de bomen het bos niet meer zien (digitv, energie, ed)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum