Kat en energie kwijt
+4
Stokstaartje
Aziraphale
Floor
Clapperdie
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kat en energie kwijt
normaal zijn mijn katten hele dagen buiten. Alleen nu met de sneeuw en kou vinden ze het niet fijn. Nu is een van de katten echt heel m'n huis aan het rondrazen, aan de stoelen aan het hangen en rondjes rond de hocker aan het scheuren ( lees via de zijkant met de nagels) wat te doen om mijn kat haar energie kwijt te raken zonder dit gedrag? En zijn er meer katten die dit doen met dit weer?
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Kat en energie kwijt
vinden ze het ook niet fijn om even buiten te zijn? ook al is het koud en ligt er sneeuw. Snap ze wel dat ze niet te hele dag buiten willen zijn met dit weer
Onze katten komen niet buiten dus ik heb geen tips.
Onze katten komen niet buiten dus ik heb geen tips.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ze gaan via het kattenluikje wel naar buiten maar zijn heeeeel snel weer binnen. En als ik ze via de voorkant naar buiten doe dan lopen ze meteen een blokje om zodat ze via de achterkant weer naar binnen kunnen haha.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ik zou ze toch even een uurtje naar buiten gooien.
Of met ze gaan spelen, ik heb zo'n hengeltje met een muis eraan, als ik daar 10 minuten mee speel dan zijn ze daarna kapot. Je ziet Gijs dan echt hijgen Dan hou ik de hengel heel erg hoog zodat ze heel erg hoog in de lucht springen, dat is erg vermoeiend blijkbaar.
Of met ze gaan spelen, ik heb zo'n hengeltje met een muis eraan, als ik daar 10 minuten mee speel dan zijn ze daarna kapot. Je ziet Gijs dan echt hijgen Dan hou ik de hengel heel erg hoog zodat ze heel erg hoog in de lucht springen, dat is erg vermoeiend blijkbaar.
Gast- Gast
Met een laserlampje spelen? Of met een hengel of verenstok idd.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zit Poedie altijd door het hele huis achterna. Dan gaan we van boven naar beneden en dan weer naar boven. Dat vindt ze twee keer leuk. Daarna ligt ze voor pampus op de grond
Gast- Gast
Carrie schreef:Ik zou ze toch even een uurtje naar buiten gooien.
Dat doe je zelf toch ook niet als het niet nodig is
Idd gewoon even met ze spelen. Doe ik ook met de mijne. Je kunt altijd precies zien dat ze gek in de kop zijn haha en daarna gaan ze lekker liggen pitten.
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
Tuurlijk wel. Anders zou ik het niet zeggen. Als ze normaal naar buiten gaan dan nu ook. Ze heben een wintervacht.
To heb je iets aan de tips?
Gast- Gast
Hier vliegen de twee katten ook geregeld achter elkaar het hele huis door. (het liefst als wij net in bed liggen of als we 's ochtends nog willen blijven liggen).
Als we het echt zat zijn gooi ik ze echt even naar buiten om daar verder te razen. Hier zijn ze nu ook veel sneller weer binnen, maar we hebben geen kattenluik, dus moeten we de deur zelf open of dicht doen. Als ze voor het raam zitten mogen ze wel weer gewoon naar binnen. De ene is meestal binnen 5 min. terug de ander blijft dan iets langer weg.
Als we het echt zat zijn gooi ik ze echt even naar buiten om daar verder te razen. Hier zijn ze nu ook veel sneller weer binnen, maar we hebben geen kattenluik, dus moeten we de deur zelf open of dicht doen. Als ze voor het raam zitten mogen ze wel weer gewoon naar binnen. De ene is meestal binnen 5 min. terug de ander blijft dan iets langer weg.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Carrie schreef:Tuurlijk wel. Anders zou ik het niet zeggen. Als ze normaal naar buiten gaan dan nu ook. Ze heben een wintervacht.
Haha ik bedoelde jezelf in persoon. Ik ga echt niet onnodig naar buiten als ik dat niet wil. Dus als mijn katten niet willen, omdat ze het te koud vinden hoeven ze van mij ook niet. Ook al zijn ze dan heel druk. Dan speel ik even met ze en is het ook weer klaar
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
Stokstaartje schreef:Carrie schreef:Tuurlijk wel. Anders zou ik het niet zeggen. Als ze normaal naar buiten gaan dan nu ook. Ze heben een wintervacht.
Haha ik bedoelde jezelf in persoon. Ik ga echt niet onnodig naar buiten als ik dat niet wil. Dus als mijn katten niet willen, omdat ze het te koud vinden hoeven ze van mij ook niet. Ook al zijn ze dan heel druk. Dan speel ik even met ze en is het ook weer klaar
Haha oh zo bedoel je het! Nee ik ga zelf ook niet met plezier een uurtje in de sneeuw rennen, daar heb je gelijk in
Gast- Gast
Ik gooi een balletje door de kamer Al komt onze kat sowieso niet buiten en is van zichzelf al erg rustig.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
wij spelen ook extra voor onze koukleum, en de kleine is dol op sneeuw en zit nu heerlijk op de vijver in de sneeuw
Pseudoniem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 128
Punten : 138
Registratiedatum : 05-01-13
Die van ons gaan nooit naar buiten, bij ons word er veel gespeeld met een laserpennetje en hengels. Zelf spelen ze in een speelrol, op de krabpaal, met verschillende balletjes en muizen en met hun catit baan. Werkt perfect!
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» energie kwijt als het regent
» Energie vraag
» Jaarafrekening gas/energie
» Jaarafrekening energie.
» Energie, water, licht.
» Energie vraag
» Jaarafrekening gas/energie