N.a.v. Kassa
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
N.a.v. Kassa
Hoe moeilijk moet het zijn als je Nigeriaans bent en écht iets wil kopen via internet?
Gast- Gast
Re: N.a.v. Kassa
Maar ik vermeld mn nationaliteit nooit aan de verkoper? Of denk ik nou zou dom
Gast- Gast
Reva schreef:Maar ik vermeld mn nationaliteit nooit aan de verkoper? Of denk ik nou zou dom
Maar als je vraagt of iemand iets op wilt sturen en je noemt een adres in nigeria, weet je genoeg
Ging zeker over nigerianen die dingen op marktplaats kopen (vaak hoog bieden) en dan een mailtje in vaag nederlands sturen of je het op wilt sturen naar nigeria omdat het voor een neef / nicht / tante etc is?
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, dat zat ik me ook af te vragen toen die aflevering bezig was!
Isis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10
Daar hadden ze het ook over ja, maar het ging over hoe ontzettend onveilig PayPal wel niet is. Er was een vrouw die opgelicht was via PayPal op de een of andere manier, maar ik vond haar nogal mutsig. Ze deed gewoon alles wat er van haar gevraagd werd zonder er zelf bij na te denken.
Ik vond het hele item waardeloos en ik zag dat ik niet de enige ben met die mening, heel twitter stroomde vol met negatieve reacties op Kassa.
Ik vond het hele item waardeloos en ik zag dat ik niet de enige ben met die mening, heel twitter stroomde vol met negatieve reacties op Kassa.
Gast- Gast
Ja las er idd het 1 en ander over.
Maar bij paypall ben je als koper wel beschermd, maar als verkoper niet toch... dan kan de koper zeggen dat het artikel niet is binnen gekomen en het geld terug vorderen.
Zoiets toch? weet niet of het daar over ging?
Maar bij paypall ben je als koper wel beschermd, maar als verkoper niet toch... dan kan de koper zeggen dat het artikel niet is binnen gekomen en het geld terug vorderen.
Zoiets toch? weet niet of het daar over ging?
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: