visite op verjaardag van je kindje.
+10
Printje
bella
Susan
Bruintje Beer
Filoria
pindaatje
Lindsya
Monnie
mauwmauw
Annemie
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: visite op verjaardag van je kindje.
Parisienne, waarom kijk je niet voor een zaaltje om te huren? De eerste verjaardag van je kindje in meerdere keren vieren lijkt me heel verwarrend en vermoeiend vor je kindje. Ik denk niet dat hij daar echt vrolijk en gelukkig van wordt
Gast- Gast
Hier gaat het denk ik wel meevallen allemaal qua aantal mensen. Mijn familie zal komen, dat zijn denk ik 8-10 personen (ik heb een kleine familie). Verder mijn ex, zijn moeder denk ik (met eventueel haar vriend) en heel misschien nog meer familie van zijn kant. Maar dat zit een beetje raar, tonen op het moment geen interesse in A. dus tegen die tijd zien we dat wel dan.
Daarnaast zal ik nog vrienden uitnodigen en ik denk dat ze het juist leuk vinden om te komen, ondanks dat ze zelf allemaal nog geen kinderen hebben. Ik zou het trouwens best raar vinden als ze niet zouden willen komen om die reden! Verwacht ook niet dat dit gebeurt hoor, ze vinden A. allemaal ook veel te leuk
Daarnaast zal ik nog vrienden uitnodigen en ik denk dat ze het juist leuk vinden om te komen, ondanks dat ze zelf allemaal nog geen kinderen hebben. Ik zou het trouwens best raar vinden als ze niet zouden willen komen om die reden! Verwacht ook niet dat dit gebeurt hoor, ze vinden A. allemaal ook veel te leuk
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Hier komen alle verjaardagen van Dylan nog steeds dezelfde groep mensen en dat zijn er ruim 30 maar liefst! We doen onze verjaardag *dylan en die van mij* samen en vieren het lekker buiten.
De laatste keer vond Dylan het helemaal te gek, alle aandacht en bemoeit zich niet meer met de volwassenen maar gaat lekker met de kinderen aan de gang Onze vrienden hebben ook nog geen kids maar komen wel gewoon hoor!
Verder mijn ouders,broer,zus en Sander zijn gezin, paar ooms en tantes met kids,opa's en oma's van ons en verder buren en vrienden.
De afgelopen keer was een succes toen we de tuin hadden overdekt en iedereen tegen 16.00 kwam, cadeautjes, wat drinken daarna patat en frikandellen en kroketten gehaald voor iedereen. Na het eten een ijstaart met foto's en voor de kids een ijstaartje van Cars. Iedereen kon zelfs spikkels o.i.d. erop doen. Was een groot succes, na het eten een kop koffie voor de liefhebbers en tegen een uur of8 was iedereen weg en lag meneer weer te slapen.
De laatste keer vond Dylan het helemaal te gek, alle aandacht en bemoeit zich niet meer met de volwassenen maar gaat lekker met de kinderen aan de gang Onze vrienden hebben ook nog geen kids maar komen wel gewoon hoor!
Verder mijn ouders,broer,zus en Sander zijn gezin, paar ooms en tantes met kids,opa's en oma's van ons en verder buren en vrienden.
De afgelopen keer was een succes toen we de tuin hadden overdekt en iedereen tegen 16.00 kwam, cadeautjes, wat drinken daarna patat en frikandellen en kroketten gehaald voor iedereen. Na het eten een ijstaart met foto's en voor de kids een ijstaartje van Cars. Iedereen kon zelfs spikkels o.i.d. erop doen. Was een groot succes, na het eten een kop koffie voor de liefhebbers en tegen een uur of8 was iedereen weg en lag meneer weer te slapen.
Gast- Gast
Storm schreef:Hier doelde ik dus eigenlijk op...is het omdat zij kinderloos zijn dat zij niet komen naar je kind zijn verjaardag? Ik vind dat best gek, als je vrienden bent respecteer je elkaar toch, dus ook als er iemand kinderen heeft. Dat moet toch geen verschil maken?ivax schreef:
Vrienden zijn allemaal nog kinderloos en ik verwacht niet dat zij ook komen.
Onze beste vrienden zijn bewust kinderloos. Ze vinden het heel leuk om een keer langs te komen en te spelen met onze kids en die van al hun andere vrienden (die allemaal kinderen hebben). Maar ik heb hen voor Joris zijn 2e verjaardag gewoon gevraagd of ze wel of geen behoefte hadden om te komen. Wat dus niet het geval bleek, zoals ik al verwachtte. Ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat je niet bij iedereen op de kinderverjaardagen gaat komen. Dan zouden ze zo 1-2x in de maand al bezig zijn voor de kinderverjaardagen, waar zij dan zelf vrij weinig aan hebben. Want het is druk, dus wij hebben ook niet echt tijd om gezellig bij te kletsen enzo. Ze respecteed ons wel degelijk, maar wij zijn vrienden met hun, wil neit zeggen dat ze voor onze kinderen moeten komen vind ik. Wel vind ik het heel erg lief dat ze wel een kleinigheidje meenemen de keer dat ze rond zijn verjaardag hier zijn. Zou ik ook niet nodig vinden overigens, maar wel waardeer het des te meer.
OT, wij hebben 1x voor familie overgrootouders, opa's, oma's, ooms, tantes en dan nog 2 tantes van ons die ook veel oppassen = 14 pers. Dan vind ik dat wel allemaal aandacht aan Joris kunnen geven en het voor hem ook nog te overzien is.
en dan doen we 1x met 2 vriendinnen met hun kids die vaker met Joris komen spelen. Ik kan me voorstellen dat er volgend jaar misschien dan ook kindjes van de kdv komen ofzo waar hij meer mee speelt. Ik vind het prettig om deze kids apart te laten komen, zodat ze zich echt even uit kunnen leven. Als er in de familie meer kindjes bij komen komende jaren vind ik dat toch anders omdat die de rest van onze familie ook al gewoon kennen enzo.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
bella schreef:Maple schreef:Als je erover nadenkt is dat eigenlijk best vreemd. Ik heb ook geen kinderen maar ga wel naar de eerste verjaardag van het zoontje van mijn vriendin, volgende maand. Vind dat ook de normaalste zaak van de wereld eigenlijk.Storm schreef:Hier doelde ik dus eigenlijk op...is het omdat zij kinderloos zijn dat zij niet komen naar je kind zijn verjaardag? Ik vind dat best gek, als je vrienden bent respecteer je elkaar toch, dus ook als er iemand kinderen heeft. Dat moet toch geen verschil maken?ivax schreef:
Vrienden zijn allemaal nog kinderloos en ik verwacht niet dat zij ook komen.
Dat vind ik ook wel vreemd ja. Een aantal van onze vrienden hebben (nog) geen kinderen, maar die komen juist wel graag!
En nu het nog te doen is, juist omdat nog niet iedereen kinderen heeft, vind ik dat ook erg leuk!
Het zijn hier juist de vrienden met kinderen die niet komen, omdat zij ook niet iedereen uitnodigen als hun kind jarig is.
Wij gaan ook niet naar kinderverjaardagen. Bij de vriendengroep van mijn vriend wordt je daar alleen voor uitgenodigd als je zelf ook kinderen hebt
Gast- Gast
Wat belachelijk..Eline schreef:
Wij gaan ook niet naar kinderverjaardagen. Bij de vriendengroep van mijn vriend wordt je daar alleen voor uitgenodigd als je zelf ook kinderen hebt
Gast- Gast
Op de verjaardagen van onze dochter kwamen afgelopen jaren de opa's, oma's, ooms, tantes en een paar vrienden (waarvan een paar wel en een paar geen kinderen hebben). We vierden het in de ochtend en in de middag, de helft kwam dan ook in de ochtend en de helft in de middag (ze mochten zelf weten wanneer ze kwamen). Onze dochter kon dan gewoon haar middagslaapje doen en het bezoek kwam verspreid dus niet zo druk in 1 keer.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
_Donnaa schreef:Wat belachelijk..Eline schreef:
Dat is het echt ja. Er zijn inmiddels 4 stellen met kinderen en dan nog 1 stel zonder kinderen en wij hangen er de laatste tijd maar een beetje bij. Als wij iets vertellen is je standaard opmerking: ja voor jullie is dat makkelijk maar wij hebben kinderen. Maar daar zal ik dit topic verder niet mee vervuilen
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat kreeg jullie kindje voor zijn/haar 1e verjaardag?
» Wat kreeg jou kind voor haar 2e verjaardag van de visite?
» nemen jullie je kindje savonds mee op visite?
» Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje
» Voor de jongensmama's (1e verjaardag) met al een kindje.
» Wat kreeg jou kind voor haar 2e verjaardag van de visite?
» nemen jullie je kindje savonds mee op visite?
» Wie nodig(de) je uit op de (eerste) verjaardag van je kindje
» Voor de jongensmama's (1e verjaardag) met al een kindje.
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: