Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

tummy tub of gewoon badje

+12
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
PapillonRose
Liadan
Mamsie
Lindsya
Annemie
meisjesmama
duckie
Monnie
Mida4you
mauwmauw
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

tummy tub of gewoon badje - Pagina 2 Empty Re: tummy tub of gewoon badje

Bericht  Susan za 26 maa 2011 - 7:45

De tummytub vonden ze allebei niet prettig, dus wij hebben een gewoon babybadje gebruikt. Yrsa ging ook al vrij snel in het gewone bad, in het begin op zo'n drijvend matje van EasyBath en nu gewoon zonder matje, wel met antislipmat.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Spring za 26 maa 2011 - 7:53

PapillonRose schreef:Ik heb hier niet eens een gewoon badje Embarassed Heb de Tummytub aangeschaft omdat ik hoorde dat kindjes dat meestal fijner vinden dan een gewoon badje. En het is hier inderdaad een succes! En ik dacht dat mijn Tummytub zeker tot 9 maanden of een jaar moet kunnen volgens het boekje, ligt ook wel aan de grootte van je kindje. Maar hier past ze er voorlopig nog in, ruimte genoeg.

Heb daarnaast wel een badstoeltje wat ik onder de douche gebruik, vindt ze ook heel fijn en zo hebben we ook nog wat afwisseling. Hierna ga ik denk ik voor een flexibath of bibabad, maar denk dat het nog wel even duurt voor ze uit de Tub is gegroeid.

Wat voor badstoeltje bedoel je?
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 7:56

Nu gaat hij gewoon mee onder de douche, dat deden we ook al vrij snel trouwens. Een tummy zou ik niet kopen, daar zijn ze echt zo uit. We deden hem gewoon altijd in zijn badje en al gauw mee onder de douche. Toen hij zelfstandig kon zitten hebben we zo'n specikuip voor onder de douche gekocht. Was groot genoeg om lekker in te badderen en te spelen voor hem. Was maar een tientje bij de bouwmarkt :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 8:17

Hier een babybadje smile en zo nu en dan lekker samen met mij in het grote bad smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 3:57

Mamsie schreef:Wij hadden een badje en soms gebruikte ik een emmer als tummy. Maar eigenlijk zijn alle kinderen heel vroeg mee onder de douche gegaan en dat vind ik het makkelijkst en het snelst.

Hier ook! Geen geklooi met emmers sjouwen etc. Vaak doet manlief onze dochter in bad, maar ik neem dr vaak 's ochtends mee op de arm onder de douche Wink

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose zo 27 maa 2011 - 4:49

Biancy schreef:
PapillonRose schreef:Ik heb hier niet eens een gewoon badje Embarassed Heb de Tummytub aangeschaft omdat ik hoorde dat kindjes dat meestal fijner vinden dan een gewoon badje. En het is hier inderdaad een succes! En ik dacht dat mijn Tummytub zeker tot 9 maanden of een jaar moet kunnen volgens het boekje, ligt ook wel aan de grootte van je kindje. Maar hier past ze er voorlopig nog in, ruimte genoeg.

Heb daarnaast wel een badstoeltje wat ik onder de douche gebruik, vindt ze ook heel fijn en zo hebben we ook nog wat afwisseling. Hierna ga ik denk ik voor een flexibath of bibabad, maar denk dat het nog wel even duurt voor ze uit de Tub is gegroeid.

Ik bedoel een badstoeltje als deze (heb deze in het groen):
http://fotos.marktplaats.com/kopen/b/a5/race+FOnotqAUfQU+lRzsg==.jpg

Is geschikt tot ongeveer 6 maanden en/of 8 kilo.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  duckie zo 27 maa 2011 - 4:57

PapillonRose schreef:
Biancy schreef:

Ik bedoel een badstoeltje als deze (heb deze in het groen):
http://fotos.marktplaats.com/kopen/b/a5/race+FOnotqAUfQU+lRzsg==.jpg

Is geschikt tot ongeveer 6 maanden en/of 8 kilo.

blijft ze daar rustig in zitten als jij aan het douchen bent?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 6:35

_MamaRosa_ schreef:Wij hebben een shantalabadje, omdat deze weinig ruimte innemen. De babykamer is nogal klein bij ons. De oudste 2 kinderen hebben hier zeker een jaar ingezeten.

Een shantalabadje is net iets groter dan een tummy tub, en heeft een mooie standaard.

tummy tub of gewoon badje - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcSF8KOPXK2XX2xHvCeavHy5ZHMqE_-WE6fc7YIsCuzEfGr9cRfSVQ

Bedankt voor alle reacties.
Wij hebben vandaag ergens via marktplaats voor weinig zo'n badje met standaard opgehaald.
Zijn er erg blij mee. Nu nog kijken of het straks in de praktijk ook fijn is Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: