Shantala of een gewoon badje?
+2
Darius
Muus
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Shantala of een gewoon badje?
Heeft iemand ervaring met een shantala badje? En heb je hierbij nog een gewoon badje gebruikt?
Na alles wat ik erover heb gelezen ben ik erg enthousiast. Nu dus alleen de vraag of deze ook zo praktisch is als wordt beschreven. Als ik alsnog een normaal badje erbij aan moet schaffen dan koop ik hem niet.
Na alles wat ik erover heb gelezen ben ik erg enthousiast. Nu dus alleen de vraag of deze ook zo praktisch is als wordt beschreven. Als ik alsnog een normaal badje erbij aan moet schaffen dan koop ik hem niet.
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Re: Shantala of een gewoon badje?
Ik heb een gewoon badje, maar had achteraf gezien liever de shantala gehad. Hij is wat groter, maar nog steeds wel praktisch en zuinig met water.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Is het niet hetzelfde als een tummytub. Dat was hier de eerste maand een succes maar daarna niet meer.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Wat ik heb begrepen is de shantala een stuk ruimer dan een tummytub.
Wat maakte het geen succes meer printje?
Wat maakte het geen succes meer printje?
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Hier heb ik de tummy in de kraamweek 1x gebruikt, daarna vanaf 6 mnd pas. Nu gaat ze er af en toe in.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Ik had een hele grote Tummytub (eigenlijk formaat Shantala dus, alleen dan overal even hoog) en die heb ik tot ze ruim een jaar was meerdere keren per week gebruikt. In het begin zelfs alleen maar. Later een stoeltje waarop ze halfliggend kon douchen en toen ze kon zitten een badring voor onder de douche, beiden steeds afgewisseld met de tub. Pas nu hij laatst krap begon te worden zijn we overgegaan op een gewoon badje. Ik ben er heel tevreden over, en de kindjes kunnen er al redelijk snel goed zelf in blijven zitten, A. vond dat heel fijn.
Ik heb ook een cursus babymassage gevolgd en daar zei de cursusleidster nog dat voor een pasgeboren baby een tummytub of shantala badje fijner is, daarin voelen ze zich een stuk meer geboren dan in een 'groot' bad. Ik had er al eentje en vond het gelijk al fijn, en anders was ik overtuigd geraakt tijdens de cursus, want naast masseren gingen ze daarna in de shantala. Ik merkte dat moeders die dit thuis niet hadden er erg enthousiast over werden.
Ik heb ook een cursus babymassage gevolgd en daar zei de cursusleidster nog dat voor een pasgeboren baby een tummytub of shantala badje fijner is, daarin voelen ze zich een stuk meer geboren dan in een 'groot' bad. Ik had er al eentje en vond het gelijk al fijn, en anders was ik overtuigd geraakt tijdens de cursus, want naast masseren gingen ze daarna in de shantala. Ik merkte dat moeders die dit thuis niet hadden er erg enthousiast over werden.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Wij hebben er 1. Ik vond het best fijn om te gebruiken. Ons zoontje is nu 10 maanden en we hebben nog niet zo heel lang een gewoon badje. Dat vindt hij nu erg leuk. Geen idee of hij nu nog in de emmer past
Gast- Gast
Ik heb gewoon een grote huishoudemmer voor mijn dochter met een bolle rand. Scheelt een hoop geld!
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Vooral omdat ik het vasthouden onhandig vond en meneer liever om zich heen keek,en dat ging beter in zo'n badzitje in een echt bad. Mijn moeder vond dat vasthouden in een tub nog veel erger zelfs hahaha die wilde hem alleen maar in een echt badje doen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had alleen maar een shantala, nooit wat anders gehad. Ik vind ze ideaal. Zeker omdat ze zo weinig ruimte innemen, en alle 4 de kinderen vonden het heerlijk. De oudste 2 hebben er echt heel lang ingezeten. Tot zeker 2 jaar af en toe nog.
Een gewoon bad heb ik dus nooit nodig gehad, had ook bijna niet gepast op de babykamer. Zeker nu met 2 bedjes niet.
Een gewoon bad heb ik dus nooit nodig gehad, had ook bijna niet gepast op de babykamer. Zeker nu met 2 bedjes niet.
Gast- Gast
Wij hadden een tummytub en gewoon badje. Het gewone badje gebruikten we als standaard voor de Tummy haha heb hem alleen maar gebruikt heel fijn! Voor de rest heb ik hem nu weggedaan en ligt ze in het gewone grote bad.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Shantala badje
» tummy tub of gewoon badje
» Badje
» Slapen na het badje....
» Iemand ervaring met het Hoppop badje
» tummy tub of gewoon badje
» Badje
» Slapen na het badje....
» Iemand ervaring met het Hoppop badje
Pagina 1 van 1