Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke kleur Fauteuil?

+9
Snack a Jack
Live Laugh Love
minoessepoes
Pien
Zwoesj
_DoI
Jerry
Zininzon
JD
13 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Welke kleur Fauteuil?  - Pagina 3 Empty Re: Welke kleur Fauteuil?

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 5:47

Merai schreef:Ik vind het roze/paarse idee ook heel erg leuk! En buiten dat: Wat is je huis ontzettend opgeknapt sinds de laatste foto's! Het ziet er gezellig uit, goed bezig!

Dank je wel! Ik begin me hier ook steeds meer thuis te voelen. smile

Ik heb gisteren zelfs planten gekocht. Ik en planten is een crime, aangezien ik net een cactus heb vermoord, maar ik ga het nogmaals proberen. Het heeft toch iets ontzettend huiselijks. smile Nu wil ik alleen nog een paar schilderijen, kapstop, spiegel etc ophangen, maar dat kan ik niet alleen. Helaas is er niemand beschikbaar om het voor me te doen, dus ik probeer een oplossing te zoeken voor mijn probleempje. smile

Roze ben ik nog steeds gek op. Gewoon lekker gek, daar houd ik wel van! smile Maar... Er is altijd een maar.... Ik moet even wachten met een stoel kopen, want doordat er niemand beschikbaar is zal ik de nieuwe stoel wel boven kunnen krijgen, maar ik kan met de oude stoel nergens naartoe. Beetje jammer. Sad Maar goed, dat komt ook wel weer goed. smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 5:49

Hoezo kun je daarmee nergens naar toe? Op laten halen door de kringloop? Verkopen of gratis op laten halen op marktplaats?

Gast
Gast

Bericht  Bliss wo 30 maa 2011 - 7:56

Live Laugh Love schreef:
Pien schreef:ook omdat ik rood echt verafschuw! de meest lelijke kleur die ik ooit heb gezien...

Had ik kunnen zeggen!

:affraid: Rood is mijn all time favoriete kleur!! :shock: Dan moeten jullie vooral niet bij mij thuis komen haha, heb één muur helemaal rood en allemaal rode accessoires en een tafeltje en twee dvd-kasten Very Happy

Dus ik stem voor een rood fauteuil!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pien wo 30 maa 2011 - 8:25

Bliss schreef:
Live Laugh Love schreef:
Pien schreef:ook omdat ik rood echt verafschuw! de meest lelijke kleur die ik ooit heb gezien...

Had ik kunnen zeggen!

:affraid: Rood is mijn all time favoriete kleur!! :shock: Dan moeten jullie vooral niet bij mij thuis komen haha, heb één muur helemaal rood en allemaal rode accessoires en een tafeltje en twee dvd-kasten Very Happy

Dus ik stem voor een rood fauteuil!

gelukkig verschillen smaken... je hebt overigens kans dat ik het in jou situatie wel erg mooi vind... Aangezien je de kler behoorlijk door hebt gevoerd in je woning!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 10:02

Isabella schreef:Hoezo kun je daarmee nergens naar toe? Op laten halen door de kringloop? Verkopen of gratis op laten halen op marktplaats?

Mijn bank is bv al verkocht aan een goede vriend van mij. Wanneer ik "ja" zeg, haalt hij hem op. Met de lelijke stoel ligt het anders. Deze oogt nog "aardig" op de foto, maar er is geen kringloopwinkel welke deze nog zou willen hebben. En ik denk ook niet dat ze mijn stoel gratis willen afhalen. Ik heb het al met meerdere oude dingen geprobeerd en ik raak het simpelweg niet aan de straatstenen kwijt.

Maar goed, zal de stoel er nog eenmaal opzetten. smile Niet geschoten is altijd mis en anders maar een aanhanger huren en kijken hoe ik alle troep naar de stort krijg. Daar heb ik hulp nodig en dat moet ik dus gaan vinden.

Gast
Gast

Bericht  Merai wo 30 maa 2011 - 10:29

ABE schreef:
Isabella schreef:Hoezo kun je daarmee nergens naar toe? Op laten halen door de kringloop? Verkopen of gratis op laten halen op marktplaats?

Mijn bank is bv al verkocht aan een goede vriend van mij. Wanneer ik "ja" zeg, haalt hij hem op. Met de lelijke stoel ligt het anders. Deze oogt nog "aardig" op de foto, maar er is geen kringloopwinkel welke deze nog zou willen hebben. En ik denk ook niet dat ze mijn stoel gratis willen afhalen. Ik heb het al met meerdere oude dingen geprobeerd en ik raak het simpelweg niet aan de straatstenen kwijt.

Maar goed, zal de stoel er nog eenmaal opzetten. smile Niet geschoten is altijd mis en anders maar een aanhanger huren en kijken hoe ik alle troep naar de stort krijg. Daar heb ik hulp nodig en dat moet ik dus gaan vinden.

Bij ons kun je op zondagavond het grof vuil gewoon buitenzetten, is daar bij jullie geen avond voor?
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 10:37

Merai schreef:
ABE schreef:

Bij ons kun je op zondagavond het grof vuil gewoon buitenzetten, is daar bij jullie geen avond voor?

Nee, wij moeten het hier storten. Ik zou graag willen dat ik het gewoon langs de weg zou kunnen zetten, maar helaas.

Heb het nog even gegoogled voor de zekerheid; Groot afval, zoals snoeiafval, puin, oude meubels en witgoed brengt u naar de gemeentelijke afvalverwerking. U kunt alleen elektronisch betalen (pinnen of chippen) bij de gemeentelijke afvalverwerking. Betalen met contant geld is dus niet mogelijk. Na betaling ontvangt u een inrijkaart. Hiermee kunt u de slagbomen bedienen.

En mijn auto'tje heeft geen trekhaak, anders had gewoon een aanhangwagen gehuurd en was ik richting de stort gereden. Weg is immers weg. Very Happy Nu ben ik afhankelijk van anderen en duurt dus alles gewoon even langer.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: