Welke kleur Fauteuil?
+9
Snack a Jack
Live Laugh Love
minoessepoes
Pien
Zwoesj
_DoI
Jerry
Zininzon
JD
13 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Welke kleur Fauteuil?
ook ik zeg roze.... en dan zorgen dat het roze ook in wat accesoires in de rest van je his terug komt... leuke roze kaarsen, kussentjes...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Je bent toch voor grijs gegaan! Heel mooi!
Ik zou inderdaad ook of voor een contrast kleur gaan en dan inderdaad voor iets vrolijks zoals het roze.
Of voor een zwart/witte stoel. http://kussenstoffering.nl/stoel_zwart_wit_3.jpg , maar een vrolijk kleurtje heeft ook mijn voorkeur!
Ik zou inderdaad ook of voor een contrast kleur gaan en dan inderdaad voor iets vrolijks zoals het roze.
Of voor een zwart/witte stoel. http://kussenstoffering.nl/stoel_zwart_wit_3.jpg , maar een vrolijk kleurtje heeft ook mijn voorkeur!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
minoessepoes schreef:Je bent toch voor grijs gegaan! Heel mooi!
De stoel vind ik onwijs lelijk.
Het is inderdaad grijs/donker grijs geworden.
Laatst aangepast door ABE op di 29 maa 2011 - 8:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
[quote="*Marietje*"]
Deze is leeeukk!
Deze is leeeukk!
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
leuk abe. maar is dat niet dezelfde als die ik postte in het roze?
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Smikkell schreef:Okergeel of olijfgroen vind ik ook erg mooi!
Ja okergeel!
Gast- Gast
Ik vind de rode kleur op de foto niet mooi overkomen, maar dat kan best aan de foto liggen. Stoel zelf vind ik wel erg leuk. Ik zou denk ik voor paars gaan. Niet gelijk te heftig als zuurstofroze, maar toch wel een springende en warme kleur.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
*Marietje* schreef:leuk abe. maar is dat niet dezelfde als die ik postte in het roze?
Nee, niet dezelfde. Wel een look-a-like. Alleen 329 euro voor een fauteuil vind ik echt zonde van het geld. Volgens mij was die van jou van de Woonexpress en ik heb de mijne gezocht bij Leenbakker. Het verschil? Bijna 200 euro.
Gast- Gast
o hahaha ik heb gewoon alle leuke foto's die ik zag gekopieerd, heb niet eens op de prijzen gelet hihi, dus ja geef je helemaal gelijk dan! Vind alleen die kleur niet erg mooi, althans, niet op de foto...
Op de foto komt ie over als een soort verwassen rood... maar misschien is ie in het echt mooier, of is ie er ook nog in andere kleuren? ik vind het model in ieder geval super, lekker modern!
Op de foto komt ie over als een soort verwassen rood... maar misschien is ie in het echt mooier, of is ie er ook nog in andere kleuren? ik vind het model in ieder geval super, lekker modern!
JD- Ratel
ik vind de kleur die marietje laat zien mooier als die jij zelf plaatst ABE. maar dat komt ook omdat ik rood echt verafschuw! de meest lelijke kleur die ik ooit heb gezien...
Pien- Ratel
ik zit terug te kijken...maar ik zie nergens een post van jou met een roze stoel..? of kijk ik er nou overheen?Smikkell schreef:de roze stoel die ik postte is nu 75,-
JD- Ratel
Pien schreef:ook omdat ik rood echt verafschuw! de meest lelijke kleur die ik ooit heb gezien...
Had ik kunnen zeggen!
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Smikkell schreef:de roze stoel die ik postte is nu 75,-
Kijk, dat zijn mooie bedragen? Waar komt de stoel vandaan? Want dat had ik volgens mij nog niet gevraagd.
Gast- Gast
ook ik zie die nergens!!*Marietje* schreef:ik zit terug te kijken...maar ik zie nergens een post van jou met een roze stoel..? of kijk ik er nou overheen?Smikkell schreef:de roze stoel die ik postte is nu 75,-
Pien- Ratel
Uit een winkeltje hier in de stad. Hij stond (staat?) wel tussen de sale..ABE schreef:Smikkell schreef:de roze stoel die ik postte is nu 75,-
Kijk, dat zijn mooie bedragen? Waar komt de stoel vandaan? Want dat had ik volgens mij nog niet gevraagd.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Uit een winkeltje hier in de stad. Hij stond (staat?) wel tussen de sale..ABE schreef:Smikkell schreef:de roze stoel die ik postte is nu 75,-
Jouw stad is net even te ver weg. Maar of hij wel of geen sale is, maakt me niets. Het gaat me om de prijs. Als ik een stoel naar smaak kan kopen voor 75 euro, waarom zou ik dan 300 euro uitgeven?
Gast- Gast
ABE schreef:Smikkell schreef:Uit een winkeltje hier in de stad. Hij stond (staat?) wel tussen de sale..ABE schreef:Smikkell schreef:de roze stoel die ik postte is nu 75,-
Jouw stad is net even te ver weg. Maar of hij wel of geen sale is, maakt me niets. Het gaat me om de prijs. Als ik een stoel naar smaak kan kopen voor 75 euro, waarom zou ik dan 300 euro uitgeven?
dus smik, haal jij die stoel even voor ABE, plak er een berg postzegels op en stuur m die kant op;)
JD- Ratel
*Marietje* schreef:ABE schreef:Smikkell schreef:Uit een winkeltje hier in de stad. Hij stond (staat?) wel tussen de sale..ABE schreef:Smikkell schreef:de roze stoel die ik postte is nu 75,-
dus smik, haal jij die stoel even voor ABE, plak er een berg postzegels op en stuur m die kant op;)
Hahahaha!
Gast- Gast
En? Weet je al welke kleur het wordt?
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
De rode is wel heel rood! Maar kun je niet dat bedrijf contacten van die roze dan? Misschien kunnen ze hem opsturen? Of je misschien heb je nog een leaserijder in je omgeving die wel wil rijden van t weekend
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Ik vind het roze/paarse idee ook heel erg leuk! En buiten dat: Wat is je huis ontzettend opgeknapt sinds de laatste foto's! Het ziet er gezellig uit, goed bezig!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Kleur, ik wil KLEUR! Maar welke?
» Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank
» Welke kleur bank?
» Welke kleur in de keuken?
» welke kleur wit?
» Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank