Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

+18
ijsjemeisje
RYW
Lady4
_Lacey_
IndianRose
studiebol
mzcharlotte
SleepingBeauty
Carra
nijntje4
ekiaam87
Ploen
Japje
Lejow
Toet
Remco
Rouxxxe
Jeanette
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 6:54

Vanavond wordt ook een tv-avondje met internetten tussendoor. En nog wasje aanzetten en dergelijke. Ik ben echt een huismusje geworden. Vroeger vond ik het heerlijk op stap gaan en nu juist heerlijk een weekend waarin weinig is gepland. Dat komt omdat ik de rest van de week al veel van huis ben om te werken denk ik. En ook dan wat later thuis ben. Nee ik vind het prima zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  Lady4 za 4 dec 2010 - 7:02

Ben ik de enige die zich niet laat tegenhouden door het weer? Question Ik ga vanavond wat drinken met vrienden bij een van hen thuis. Waarschijnlijk een spelletje Koehandel erbij. Ik ben afgelopen nacht al wezen stappen, dus vind dit een prima invulling van mijn zaterdagavond!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 7:07

Japje schreef:Mijn vriend en ik gaan vanavond naar Harry Potter!

Hier nog iemand die met vriend en zuslief gaat. Het zal wel druk worden in de bios. Soms kan dat echt vervelend zijn. Maar voor deze film wil ik toch echt niet wachten haha


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  Lady4 za 4 dec 2010 - 7:08

Cimic schreef:
Japje schreef:Mijn vriend en ik gaan vanavond naar Harry Potter!

Hier nog iemand die met vriend en zuslief gaat. Het zal wel druk worden in de bios. Soms kan dat echt vervelend zijn. Maar voor deze film wil ik toch echt niet wachten haha

Hebben jullie gereserveerd? En op tijd weg gaan! Vorige week waren er hier in de bios mensen die gereserveerd hadden en toch niet naar binnen konden door de drukte. Er stond een wachtrij van 20 minuten..
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  RYW za 4 dec 2010 - 7:09

Ik ook niet. Ik zou misschien naar mijn vriend gaan, maar die woont op anderhalf uur rijden, en gezien de huidige omstandigheden leek me dat niet zo'n goed plan, en hij zit ook ingesneeuwd dus hij komt ook niet hierheen...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 7:15

Lady4 schreef:
Cimic schreef:
Japje schreef:Mijn vriend en ik gaan vanavond naar Harry Potter!

Hier nog iemand die met vriend en zuslief gaat. Het zal wel druk worden in de bios. Soms kan dat echt vervelend zijn. Maar voor deze film wil ik toch echt niet wachten haha

Hebben jullie gereserveerd? En op tijd weg gaan! Vorige week waren er hier in de bios mensen die gereserveerd hadden en toch niet naar binnen konden door de drukte. Er stond een wachtrij van 20 minuten..

Wij hebben in ieder geval wel gereserveerd. De film is idd zo populair dat ik er wel vanuit ga dat het zo voor die avond is uitverkocht. En bovendien heb ik geen zin om een half uur in de rij te staan Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  ijsjemeisje za 4 dec 2010 - 7:17

Ik heb de hele dag gewerkt en volgende week moet ik ook weer veel werken dus blijf ik vanavond lekker thuis.
Binnenkort maar weer eens flink stappen!! Very Happy
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  momo za 4 dec 2010 - 7:20

Ik heb vanavond ook niet veel te doen. Ik denk dat ik straks een film ga kijken en misschien neem ik nog een gezichtsmaskertje, dat is altijd wel lekker.
Ik vind zo'n rustig avondje zo nu en dan wel fijn.
momo
momo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 24
Punten : 27
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 8:16

Nadat ik dit topic heb geplaatst ben ik dus serieus gaan maffen. Even SATC gekeken in bed en toen vielen mijn ogen dicht en om 18.30 uur was ik pas weer wakker. Toen gegeten en nu zit ik weer sloom achter de computer terwijl ik eigenlijk ook wil schoonmaken/opruimen. Dus dat ga ik zo maar doen. Denk ik.
Bleh, en ik moet nog twee Sintgedichten maken. Dat moet ik ook vanavond doen... Of morgenochtend. Maar liever vanavond hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  Merai za 4 dec 2010 - 8:21

Ik ben net thuis van het werk en heb vanavond lekker een avondje voor mezelf ingepland. Morgen weer veel op pad en maandag weer werken dus ik vind het heerlijk om nu even niks te doen te hebben.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  JD za 4 dec 2010 - 11:37

weet je wat ook zo balen is....als je met vriendinnen op stap zou gaan, en als je dan uiteindelijk gedouched en opgetut klaarstaat.....en je vriendinnen afbellen omdat ze het toch te koud vinden om de deur uit te gaan...grrrrr....zit ik hier in mn party outfit..... Cry
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  M_as za 4 dec 2010 - 11:45

*Marietje* schreef:weet je wat ook zo balen is....als je met vriendinnen op stap zou gaan, en als je dan uiteindelijk gedouched en opgetut klaarstaat.....en je vriendinnen afbellen omdat ze het toch te koud vinden om de deur uit te gaan...grrrrr....zit ik hier in mn party outfit..... Cry
hug
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 11:59

Sushi schreef: wil schoonmaken/opruimen.
Wat zie ik jou dat toch vaak zeggen. :P Maak je dr zo'n troep van elke keer?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  JD za 4 dec 2010 - 12:10

M_as schreef:
*Marietje* schreef:weet je wat ook zo balen is....als je met vriendinnen op stap zou gaan, en als je dan uiteindelijk gedouched en opgetut klaarstaat.....en je vriendinnen afbellen omdat ze het toch te koud vinden om de deur uit te gaan...grrrrr....zit ik hier in mn party outfit..... Cry
hug

thanks Embarassed ...denk dat ik mn bed maar induik.....er is ook geen bal meer op tv....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 12:11

*Marietje* schreef:weet je wat ook zo balen is....als je met vriendinnen op stap zou gaan, en als je dan uiteindelijk gedouched en opgetut klaarstaat.....en je vriendinnen afbellen omdat ze het toch te koud vinden om de deur uit te gaan...grrrrr....zit ik hier in mn party outfit..... Cry
Aah dat is niet fijn inderdaad Sad Zeker omdat ze ook vast wel een paar uur eerder kunnen bedenken dat het koud is, het is namelijk al dagen koud.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum