Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik vind het zo moeilijk flexibel te zijn...

+7
Prosecco
Toet
Sarah1985
Minx
Tyrael
Jeanette
SleepingBeauty
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ik vind het zo moeilijk flexibel te zijn... - Pagina 2 Empty Re: Ik vind het zo moeilijk flexibel te zijn...

Bericht  Minx vr 25 maa 2011 - 11:26

Maar een bedrijf moet toch ook snappen dat als ze iemand 40 minuten van te voren bellen de kans groot is dat ze niet kunnen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind het zo moeilijk flexibel te zijn... - Pagina 2 Empty Re: Ik vind het zo moeilijk flexibel te zijn...

Bericht  Marcellah89 di 29 maa 2011 - 1:14

Ik neem aan dat je een nul uren contract hebt?
Dan mag je toch ook gewoon 'nee' zeggen?
Ik bedoel als ik lees dat je normaal gesproken al wel aan 32 uur komt dan is het echt niet gek dat je eens een keer nee zegt. Helemaal omdat je wel je eigen grenzen moet kunnen bewaken als je in de flexibele pool zit. Als je dat niet kunt sta je hele dagen op de afdeling te werken!
Mensen met een vast contract in de zorg kunnen ook ver van te voren dagen aangeven wanneer ze niet kunnen.. en je kunt zelfs als het rooster uit is nog ruilen met collega's.
Jij hebt vanwege je nul uren contract gewoon de vrijheid om nee te zeggen.
Als je nou nooit ging werken was het anders, maar 32 uur flexibel is veel!
Marcellah89
Marcellah89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind het zo moeilijk flexibel te zijn... - Pagina 2 Empty Re: Ik vind het zo moeilijk flexibel te zijn...

Bericht  Atelier Madame di 29 maa 2011 - 1:32

Ik neem toch ook aan dat je een aantal dagen doorgeeft waarop je beschikbaar bent om te werken? Want ik heb ook in de flexpool gewerkt als scholier, maar werd op doordeweekse dagen nooit gebeld voor die dagen.. wel voor het weekend.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind het zo moeilijk flexibel te zijn... - Pagina 2 Empty Re: Ik vind het zo moeilijk flexibel te zijn...

Bericht  Le Chat Noir do 31 maa 2011 - 9:19

Als je genoeg uren maakt om van rond te komen en om vaak genoeg je gezicht te laten zien, kan je toch ook af en toe diensten afwijzen?? Zou me er niet schuldig over gaan voelen. Ik hou er ook niet van om vlak van te voren gebeld te worden. Mocht ik niks hebben staan en me vervelen, dan zou ik het wel doen, maar zou ik wel echt om moeten schakelen. Ik had er ook meer moeite mee als mijn man bijv net wel vrij had zoals weekends.
Ik heb nu al langere tijd vast werk, maar eerder wel via uitzendbureau in de zorg gewerkt. Meestal accepteerde ik wel alle diensten, omdat ik soms ook een week bijna niks had. Ik wilde genoeg verdienen zeg maar. Maar mocht ik voor die maand wel weer genoeg hebben of als ik bijvoorbeeld ook wel eens een zondag vrij wilde hebben zei ik gewoon dat ik al wat anders had. Het vervelende van invallen is ook dat je altijd op dagen en tijden werkt die anderen minder graag werken. Het is echt vaak in het weekend en s avonds.
Als je je werk goed doet en regelmatig hebt gewerkt lijkt het me logisch dat ze je contract gewoon verlengen...Invallers zijn alleen maar handig om in je bestand te hebben staan!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind het zo moeilijk flexibel te zijn... - Pagina 2 Empty Re: Ik vind het zo moeilijk flexibel te zijn...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum