Danoontje baby 7 maanden?
+6
PiP
Darius
Julia
Susan
Mamsie
Parisienne
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Danoontje baby 7 maanden?
Ik kocht altijd de biologische diksap bij de reform winkel.
Parisienne, ik zei kwark omdat als je wat diksap bij de yoghurt doet is hij zo dun dat ze hem kunnen drinken. Het is natuurlijk al dun.
Parisienne, ik zei kwark omdat als je wat diksap bij de yoghurt doet is hij zo dun dat ze hem kunnen drinken. Het is natuurlijk al dun.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
http://www.hoeveelsuikerziterin.nl/voedsel-producten
Best grappige site.
Best grappige site.
Gast- Gast
Daarbij heb je ook wel suikers nodig. Dus alles uitbannen is ook geen slim plan. Daarbij kan dat ook niet.
In een pot potgroente ( die gebruikt iedereen wel is ) zit ook suiker etc. Maarja je spoelt het toch eerst af maar dan nog.
In een pot potgroente ( die gebruikt iedereen wel is ) zit ook suiker etc. Maarja je spoelt het toch eerst af maar dan nog.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik lees hier iets over gewone suiker en fruitsuiker.. Ik dacht dat fruitsuiker wel beter is om naar binnen te krijgen dan gewone suiker, als je toch voor iets met suiker kiest.
Voor de tanden maakt het niks uit, is allebei slecht. Heb het helaas zelf ondervonden toen ik vanwege darmklachten bijna niks meer met toevoegingen moest hebben en dus onder andere veel fruit at en vruchtensap dronk. Na 3 maanden dieet begonnen mijn tanden te verkleuren Gelukkig was ik er nog op tijd bij! Dus voor degenen die het misschien niet weten (misschien weet iedereen het wel en was ik een aantal jaar geleden gewoon dom ), ook teveel fruitsuiker kan slecht zijn voor tanden.
Voor de tanden maakt het niks uit, is allebei slecht. Heb het helaas zelf ondervonden toen ik vanwege darmklachten bijna niks meer met toevoegingen moest hebben en dus onder andere veel fruit at en vruchtensap dronk. Na 3 maanden dieet begonnen mijn tanden te verkleuren Gelukkig was ik er nog op tijd bij! Dus voor degenen die het misschien niet weten (misschien weet iedereen het wel en was ik een aantal jaar geleden gewoon dom ), ook teveel fruitsuiker kan slecht zijn voor tanden.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Eetschema baby 6 maanden
» Baby 6 maanden met koorts
» baby 11-12 maanden zwemband oid?
» duplo baby 9 maanden?
» Cadeau baby 8 maanden.
» Baby 6 maanden met koorts